به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۲۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

مکوندی: این سه امتیاز به حفظ تیم کمک می‌کند

مکوندی: این سه امتیاز به حفظ تیم کمک می‌کند

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: خوشبختانه سه امتیاز بازی با مشکی‌پوشان را گرفتیم که خیلی در آینده به ما کمک خواهد کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، بهروز مکوندی پس از برتری یک بر صفر استقلال خوزستان مقابل مشکی‌پوشان در هفته بیست و ششم لیگ برتر گفت: به آنچه که انتظارش را داشتیم و تلاش کردیم، دست یافتیم و پیروز شدیم. می‌دانستیم که اگر امتیاز از دست می‌دادیم، باید در کورس سقوط می‌ماندیم. خوشبختانه سه امتیاز را گرفتیم و فکر می‌کنم خیلی به ما در آینده کمک خواهد کرد.

وی افزود: فشار روانی به کادر فنی و بازیکنان برای از دست ندادن امتیاز وارد شده بود و به همین دلیل از کیفیت بازی راضی نبودم. انتهای بازی به خاطر شرایطی که وجود داشت و به دلیل اینکه می‌خواستیم گل را حفظ کنیم، عقب نشستیم. مشکی‌پوشان صاحب موقعیت‌هایی شد و می توانست به گل برسد، اما با رشادت بازیکنان‌مان این امر محقق نشد.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در رابطه با مصدومیت یونس دلفی تصریح کرد: باید وضعیت او را پس از بازی بررسی کنیم، ضربه شدیدی به مچ پایش خورد. امیدوارم مشکلی نباشد و بتوانیم از او در بازی‌های آینده بیشتر استفاده کنیم.

مکوندی در مورد اینکه با پیروزی امروز چقدر به بقا در لیگ امیدوار شدند، گفت: نمی‌توان گفت در جایگاهی هستیم که خطر ما را تهدید نمی‌کند. در شرایط بسیار سختی قرار داریم. امروز شاهد بودیم که تماشاگران‌مان 2 هزار کیلومتر را بدون هیچ چشمداشتی طی کردند و در ورزشگاه حضور یافتند. به خاطر تعهدی که داریم، آمده بودیم نتیجه بگیریم که این اتفاق افتاد، اما پایان کار نیست. امیدوارم در بازی‌های آینده نتیجه بگیریم و جایگاهی بدست بیاوریم که خطر ما را تهدید نکند.

وی در خصوص غیبت عبدالله ویسی در این دیدار عنوان کرد: ویسی همراه ما حضور داشت، اما به دلیل اخراج در بازی قبلی نمی‌توانست روی نیمکت بنشیند و در کنفرانس حضور یابد.

مربی استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: ویسی به خاطر اینکه باشگاه نتوانسته شرایط مالی را فراهم کند، تحت فشار است. ما تعهداتی نسبت به بازیکنان‌مان داریم. این مشکلات باعث شده که ویسی مصاحبه و از سمت خود استعفا کند، اما برگشت و تیم را تمرین داد.

مکوندی در مورد غایبان استقلال خوزستان در دیدار امروز گفت: حکیم نصاری سه اخطاره بود و چند بازیکن هم مصدوم بودند. دانیال ماهینی و موسی کولیبالی همراه ما نیامدند. یعقوب کریمی هم یک جلسه تمرین کرده بود و نیامد. کریمی به تمرینات برگشته و امیدوارم باشگاه بتواند مشکلات را حل کند تا ماهینی و کولیبالی هم حضور داشته باشند. باید مشکلات بازیکنان‌مان را برطرف کرده تا همه آنها را در اختیار داشته باشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۰
1
1
امیدوارم تو این اوضاع نابسامان و آشفته مدیریت گروه ملی ی پولی رو ب مجموعه تیم بدن. تیم بمونه و سهمیه رو بفروشن. بهتره تا بفروشنش
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۲
0
0
منظورم اینه.بمونه تو لیگ و بعد بفروشنش شرف داره به اینکه بیفته لیگ‌۱.چون برا همیشه نابود میشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها