به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۲۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

مهاجری: تیم پدیده زمین تمرین هم ندارد

مهاجری: تیم پدیده زمین تمرین هم ندارد

خوزستان اسپورت- سرمربی پدیده مشهد گفت: در حالی که 4-5 هفته به پایان لیگ برتر باقی مانده برخی از بازیکنان ما تنها 5 درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از خبرگزاری تسنیم، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: سال نو و میلاد امام علی (ع) را به شما و مردم ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم سال جدید برای شما و جامعه فوتبال، پُر از مهر و محبت و شادمانی باشد. هر چند سال 96 را با پدیده خوب آغاز کردیم اما خوب تمام نکردیم. به تیم داوری فوتبال کشور هم که راهی جام جهانی می‌شوند تبریک می‌گویم و امیدوارم پرچم فوتبال ایران را بالا نگه دارند.

وی اضافه کرد: قبل از صحبت درباره بازی، می‌خواهم نکاتی را بگویم. متاسفانه در شهری تیمداری و بازی می‌کنیم که مسئولان دولتی نسبت به این قضیه کم‌توجه و بی‌توجه هستند که اگر توجه داشتند،‌ فوتبال مشهد شرایط بهتری داشت.

سرمربی پدیده با اشاره به وضعیت بد فوتبال مشهد، گفت: تیم مشکی‌پوشان به معجزه نیاز دارد تا بتواند در لیگ برتر بماند. ما هم فصل را خوب آغاز کردیم و به رتبه دوم جدول هم رسیدیم، اما الان روزگار به گونه‌ای است که دعا می‌کنیم تیم‌های پایین‌تر از ما ببازند تا بتوانیم در لیگ برتر بمانیم. این با چیزی که آغاز کردیم مغایرت دارد. سخت‌ترین لحظه سال قبل زمانی بود که سوت پایان آخرین تمرین را به صدا در آوردیم و بچه‌ها دست خالی به خانه رفتند، آنها 3-4 ماه پولی از باشگاه نگرفتند و عیدی هم دریافت نکردند. من مربی سخت‌گیری هستم و برخی اوقات بازیکنانم را تنبیه می‌کنم که گاهی این تنبیه منجر به جدایی بازیکن از تیم شده است، اما در کنار تنبیه تشویق هم لازم است.

مهاجری تصریح کرد: امسال خوب آغاز نکردیم و بچه‌ها در تمرینات نبودند. آنها دیروز آمدند و ان‌شاءالله فردا مقابل فولاد قرار می‌گیریم. می‌گویند تیم برنده برنامه دارد و تیم بازنده بهانه، اما زمانی که با سایر مربیان صحبت می‌کنم آنها دیدارهای تدارکاتی فشرده‌ای پشت سر گذاشته‌اند، ولی ما دریغ از یک توجه و نگاه. ما واقعاً شرمنده بازیکنان می‌شویم، در شهری زندگی می‌کنیم که نام امام رضا (ع) را یدک می‌کشد. زمانی که بازیکنان به پدیده آمدند بضاعت مالی‌شان بیشتر از الان بود و برای آمدن به پدیده به خاطر نام امام رضا(ع) بسیاری از خواسته‌های خود را کاهش دادند. این در حالی است که در حالی که 4-5 هفته به پایان لیگ برتر باقی مانده برخی از بازیکنان ما تنها 5 درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده‌اند. ما چگونه به این بازیکن بازی بدهیم؟

وی با تمجید از باشگاه فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: فولاد یک باشگاه حرفه‌ای و منظم است، وقتی این باشگاه را می‌بینیم حس دوگانه‌ای برای ما ایجاد می‌شود، اول اینکه خوشحال هستیم باشگاهی با چنین امکاناتی در ایران فعالیت می‌کند، اما ناراحت می‌شویم که چرا ما از حداقل‌ها محروم هستیم. قبل از عید باشگاه با مدیریت زمین تمرین تیم به علت بدهی‌ قطع همکاری کرد و اگر هم ما می‌خواستیم تمرین کنیم زمین تمرین نداشتیم. به نظرم فدراسیون فوتبال هم باید به این موضوع ورود کند.

سرمربی پدیده با اشاره به جلسه‌ای که 3 سال پیش در فدراسیون فوتبال برگزار شد، خاطر نشان کرد: من در این جلسه گفتم چرا صفایی فراهانی آن سال لیگ را 12 تیمی کرد و پس از چند سال لیگ‌برتر 16 تیمی شد؟ تیم ما به شرکت پدیده مادر وابسته است اما من آن را نامادری می‌دانم. با این صحبت‌ها احساس می‌کنم شخصیت خود و تیمم را زیرسوال می‌برم اما مجبورم از حق بازیکنان دفاع کنم، همسر یکی از بازیکنان ما در بیمارستان است، خدا را شکر چند بازیکن با تجربه ما از جوانان تیم حمایت می‌کند. یکی از بازیکنان ما هنگامی که خواست به شهر خود برود پول بلیت نداشت، ما با این شرایط خودمان را رساندیم و برای خودمان فوتبال و تیم فولاد ارزش قائل بودیم و بازیکنان تمام وجود خود را در زمین می‌گذارند اما باید بدانید تفاوت‌های زیادی با حریف داریم و واقعاً زجر می‌کشیم.

مهاجری با بیان اینکه ارگان‌های مرتبط با این باشگاه کمکی به پدیده نمی‌کنند گفت: ارگان‌هایی مانند قوه‌قضائیه که ربطی به فوتبال ندارد به ما کمک می‌کند که سرپا بایستیم، اما سازمان‌هایی که مربوط به ما هستند و برای نام آنها بازی می‌کنیم به ما کمکی نمی‌کنند. شهردار و شورای شهر مشهد قدم‌هایی برداشتند و مایل بودند بیشتر به ما کمک کنند، اما نگذاشتند. امیدوارم استاندار خراسان رضوی به عنوان مرد اول استان به این موضوع ورود کند، همانطور که استاندار اصفهان از تیم‌های این استان حمایت می‌کند. امیدوارم شرمنده تماشاگران نشویم و لیگ برتر را با بقای پدیده به پایان برسانیم. شما ببینید تیمی که برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می‌کرد الان برای سقوط نکردن می‌جنگد، ما با بازیکنانی که جذب کردیم صحبت از کارهای بزرگی کرده بودیم، اما حالا کار بزرگ ما شده بقا در لیگ برتر.

وی در مورد غایبان تیمش برای بازی فردا اظهار داشت: شهاب گردان به علت مصدومیت تیم ما را همراهی نخواهد کرد.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۰
0
3
فولاد همه چیز داره بغیر از مدیرعامل با لیاقت و سرمربی با سواد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها