به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۲۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹

کریمی: با تعطیلی لیگ قهرمان جام‌جهانی می‌شویم

کریمی: بازی امروز قابل پیش بینی بود

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: با توجه به تعطیلی مسابقات، از قبل مشخص بود که بازی امروز چطور می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد پس از تساوی بدون گل تیمش در نشست خبری بعد از بازی گسترش فولاد و نفت آبادان اظهار داشت: فرارسیدن سال نو را تبریک عرض می‌کنم ان‌شاءالله سال خوب، پربار و همراه با سلامتی در کنار خانواده باشید. درست است که فصل تمام نشده اما سال تمام شده و جای خوشبختی است که شما همراه واقعی ما بودید.

وی در ادامه افزود: بازی امروز تقریباً از قبل معلوم بود چه می‌شود. بعد از 30 و چند روز دوری از مسابقات بازی کردیم و بیش از 50 توپ ما به آنها دادیم و برعکس. شرایطی بود که در آغاز سال جدید هر دو تیم می‌خواستند بازنده نباشند. موقعیت‌های تک و توکی هم که ایجاد شد بر اساس اشتباهات فردی بود. در دقیقه 78 بهترین موقعیت برای ما و با اشتباه دروازه‌بان آنها خلق شد اما قدر آن را ندانستیم و از دست دادیم.

سرمربی گسترش فولاد  در ادامه خاطرنشان کرد: در کل انگیزه حرف اول را می زند، تیم‌هایی که برای کسب سهمیه تلاش می‌کنند یا برخی‌ها برای نیفتادن تلاش می‌کنند، اما بدبختی جایی است که نه تهدید شوی و نه برای گرفتن سهمیه تلاش کنی. سعی می‌کنیم انگیزه لازم برای بازیکنان را ایجاد کنیم تا در بازی‌های آتی نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در مورد اینکه این بازی کیفیت خوبی نداشت خاطرنشان کرد: خوردوخوراک عید یک طرف، اما در این بازی باد هم مزید بر علت بود. از بازیکنان پرسیدم که چرا توپ بلند ارسال نمی‌کنید که آنها گفتند می‌ترسیدیم توپ بلند ارسال کنیم  و آن را باد ببرد. با بازیکنان حریف که به‌نوعی بازیکنان خودمان بودند هم حرف که  می‌زدیم، آنها هم می‌گفتند که باد خیلی اذیت می‌کرد. نصف توپ‌هایی که مدافعان با سر زدند را نپریدند. اولین بازی بعد از 30 و چند روز و آن‌هم بعد از عید بود و فکر می‌کنم قابل‌قبول است.

کریمی در مورد صحبت‌های کی روش که اعلام کرده بود برای موفقیت در جام جهانی باید بازیکنان را در اختیار داشته و لیگ را تعطیل کنیم، گفت: بحث قهرمانی که در جام جهانی داریم برایمان مهم است. به هر حال اگر لیگ را تعطیل کنیم می‌توانیم قهرمان جام جهانی شویم. بهتر است لیگ را تعطیل و ادامه آن را بعد از قهرمانی در جام جهانی برگزار کنیم و این یک بحث منطقی است.

وی در ادامه افزود:شما کجای دنیا  چنین مسئله‌ای دیده‌اید که لیگی 3 هفته به صورت فشرده دنبال شود و همه باشگاه‌ها هم همکاری کرده‌اند را تعطیل کنیم. مگر می‌شود لیگ را تعطیل و 3 بازی را بعد از جام جهانی برگزار کرد؟ تا آن موقع مشخص نیست که کی به کی است، فصل عوض‌شده، بازیکنان عوض می‌شوند. ما هم نمی‌گوییم که این‌ها بهانه‌گیری است. اگر از گروهمان صعود کردیم که دست بازیکنان، آقای کی روش و فدراسیون درد نکند اما صعود نکردنمان هم چندان دور از انتظار نیست.

سرمربی گسترش فولاد در پاسخ به خبرنگاری در مورد علت ترک نیمکت تیمش در دقایق پایانی و بازگشت مجددش گفت: این یک مسئله شخصی بود و اصلاً زمان بازی را هم ندیدم، برای رفع حاجت رفته بودم که برگشتم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها