به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۲۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶

کمالوند: هواداران آبادان به ما هیجان مضاعف می‌دهند

کمالوند: هواداران آبادان به ما هیجان مضاعف می‌دهند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید استادیوم آبادان پُرتماشاگر و هیجان سکوها به زمین منتقل می‌شود و به مربی هیجان مضاعفی می‌دهد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: بسیار خوشحالم که سال 97 را در شهری آغاز می‌کنم که خاطرات زیادی از آن دارم به خصوص اینکه این شهر در تدارک پروژه تبریز 2018 است (تبریز در سال 2018 به عنوان پایتخت گردشگری در کشورهای اسلامی انتخاب شده است) احساس خوشایندی در تبریز دارم.

وی ادامه داد: خاطرات خوبی پشت سر گذاشتیم. گسترش فولاد با زحمات آقای زنوزی (مالک باشگاه) به بهترین باشگاه بخش خصوصی تبدیل شده است. این باشگاه از لحاظ سخت‌افزاری شرایط خوبی دارد و یک باشگاه حرفه‌ای محسوب می‌شود. این مسابقه قابل پیش‌بینی نیست.

سرمربی صنعت نفت با اشاره به شرایط خوب تیمش برای دیدار فردا گفت: ما به جز زبیر نیک‌نفس که از ناحیه مُچ پا دچار مصدومیت شده است، غایبی نداریم و تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌ایم. از مجموعه گسترش فولاد و فیروز کریمی شناخت کاملی داریم و فردا یک بازی تاکتیکی در زمین مشاهده می‌کنید. مثل همیشه به دنبال بازی خوب و تماشاگرپسند هستیم و فکر می‌کنم بازی خوبی از آب درمی‌آید.

کمالوند در پاسخ به این پرسش که کار کردن در آبادان چه فرقی با تبریز دارد، خاطرنشان کرد: فوتبال آبادان پُرشور است و تماشاگران بسیار بسیار باهیجانی دارد. ما جزو معدود تیم‌هایی هستیم که تماشاگران ما، ورزشگاه را پُر می‌کنند. با حضور در آبادان، خاطرات سال‌های اول حضور در تراکتورسازی برای من زنده شد. با حمایت مردم آبادان، نتایج خوبی کسب کردیم و مردم هم از این نتایج راضی هستند. مؤید این مطلب، حضور پُرشور تماشاگران است که جای خالی در ورزشگاه باقی نمی‌گذارند. رضایت آنها جلب شده و تیم به انتظارات من، جامه عمل پوشانیده است.

وی با بیان اینکه تیمش از ابتدای لیگ برتر جزو 8،7 تیم بالای جدول بوده است، تصریح کرد: اگر در جام حذفی اتفاقات بازی با استقلال رخ نمی‌داد، عملکرد بهتری در این رقابت‌ها داشتیم. شرایط کاری و نحوه بازی تیم قابل قبول است. صنعت نفت تیمی نوپاست و سال دوم پس از صعود به لیگ برتر را می‌گذراند. خدا را شکر این تیم ثبات لازم را داشت. مردم از تیم راضی هستند و همین باعث رضایت من شده است.

سرمربی صنعت نفت در خصوص اینکه این تیم را از انتهای جدول به سطحی رسانده که برای سهمیه آسیایی تلاش می‌کند و اینکه نفتی‌ها از لحاط مالکیت توپ، چهارمین تیم برتر ایران هستند، اظهار داشت: اول از همه اینها از لطف خدا بوده است. از شما تشکر می‌کنم که از تبریز هم پیگیر صنعت نفت هستید. ما پس از پرسپولیس، استقلال و سپاهان از لحاظ مالکیت توپ، در رده چهارم هستیم و این، بازی هدفمند و باکیفیت تیم ما را نشان می‌دهد. استادیوم آبادان پُرتماشاگر و هیجان سکوها به زمین منتقل می‌شود و به مربی هیجان مضاعفی می‌دهد. خدا را شکر هفته به هفته بهتر شدیم و در جایگاه خوبی قرار داریم.

کمالوند با ابراز خشنودی دوباره از رضایت هواداران از صنعت نفت گفت: در تیم‌هایی که هواداران زیادی دارند، به بازیکن و مربی هیجان زیادی وارد می‌شود و از این لحاظ، صنعت نفت به تراکتورسازی نزدیک است. ما راهی را که در تراکتورسازی رفتیم و این تیم به عنوان قطبی در فوتبال کشور معرفی شد، در صنعت نفت ادامه دادیم و امیدواریم تیم باقدمت صنعت نفت را بتوانیم به قدرت بلامنازعی تبدیل کنیم. هر چقدر که تیم‌هایی که جایگاه مردمی دارند قوی‌تر باشند،‌ فوتبال ما قوی‌تر خواهد بود. تماشاگران امسال از مسابقات خیلی استقبال نکردند، اما در هر بازی ما 6،5 هزار هوادار پشت درهای ورزشگاه می‌ماند. صنعت نفت با تقویت بازیکنان، در سال آینده مانند تراکتورسازی حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای پیروزی به تبریز آمده یا به کسب یک امتیاز رضایت خواهد داد، تصریح کرد: نمی‌دانم فردا تکلیف ما چیست و در خانه خود بازی می‌کنیم یا خارج از خانه. باید حواسم باشد که به اشتباه به رختکن تیم میزبان نروم (با خنده)! خاطرات زیادی از تبریز و رفاقت نزدیکی با باشگاه گسترش فولاد دارم. صرف نظر از نتیجه مسابقه، امیدوارم فردا بازی جذابی را ببینیم و هر کسی که بازی را تماشا کند، خوشش بیاید. فکر می‌کنم فردا باد و طوفان در تبریز خواهیم داشت اما به خاطر زمین خوب گسترش فولاد،‌ اثری در بازی نخواهد داشت. فیروز کریمی هم به گردن من حق استادی دارد و می‌دانم او هم به دنبال ارائه بازی جذاب است. اگر شرایط مناسب باشد، فردا بازی خوبی مشاهده می‌کنیم، اما نتیجه دست خداست.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها