به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۲۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰
حفاری اهواز و سپاهان ایذه در مربع مدعیان صعود

نتایج تیم‌های خوزستانی در هفته چهاردهم لیگ 3

نتایج تیم‌های خوزستانی در هفته چهاردهم لیگ 3

خوزستان اسپورت- نمایندگان فوتبال خوزستان در اولین بازی‌های سال جدید بدون شکست برابر حریفان از میدان خارج شدند.

به گزارش خوزستان اسپورت، هفته چهاردهم از مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های ایران امروز به پایان رسید و تیم‌های خوزستانی با ثبت 2 پیروزی و 2 تساوی در این هفته از مسابقات بدون باخت از میدان خارج شدند.

 مصاف تیم‌های صدر جدولی استقلال رامشیر و قعر جدولی جنوب باغملک در ورزشگاه باغملک پس از 90 دقیقه تلاش بازیکنان این 2 تیم به تساوی بدون گل انجامید تا استقلالی‌ها در صدر و جنوبی‌ها در قعر جدول گروه سوم باقی بمانند.

تیم جندی شاپور دزفول هم که به میهمانی تیم مدعی صعود جهاد نصر سیرجان رفته بود، حریف کرمانی را با تساوی بدون گل متوقف کرد تا راه رسیدن ملی‌حفاری اهواز به رده دوم جدول را هموارتر کند.

ملی‌حفاری اهواز در یک مسابقه خانگی با ارائه یک بازی تهاجمی برابر گامرون هرمزگان به پیروزی 3 بر صفر رسید. حمید جرفی (پنالتی)، محمدرضا حقانی و مهدی نیایش‌پور در این بازی گل‎‌های حفاری را به ثمر رساندند تا شاگردان داریوش هرمزی با 24 امتیاز به رده دوم جدول صعود کنند و امیدهای این تیم اهوازی برای صعود بیشتر شود.

تیم سپاهان ایذه هم در ادامه نتایج خوب چند هفته گذشته موفق به ثبت پیروزی دیگری شد. سپاهانی‌های ایذه در ورزشگاه تختی این شهر با نتیجه 2 بر یک پرسپولیس گناوه را شکست دادند. مدافع حریف و پژمان شاه‌پری مهاجم سپاهان برای میزبان گلزنی کردند. ایذه‌ای ها با رهبری یعقوب سلحشور مربی جوان‌شان در این فصل خوش درخشیده‌اند و اکنون با 22 امتیاز جزو مدعیان اصلی صعود هستند.

مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته سوم با شرکت 30 تیم در سه گروه برگزار می‌شود و پنج نماینده خوزستان در گروه سوم این مسابقات به دیدار حریفان می‌روند. از هر گروه یک تیم مستقیما به لیگ دسته دوم صعود خواهد کرد و از بین سه تیم دوم این گروه‌ها نیز یک تیم بعد از انجام دیدارهای پلی‌اف جواز صعود را دریافت می‌کند.
 
نتایج تیم‌های خوزستانی در هفته چهاردهم لیگ 3

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها