به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۲۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰

حریف فولاد خوزستان همچنان در اعتصاب

حریف فولاد خوزستان همچنان در اعتصاب

خوزستان اسپورت- بازیکنان تیم فوتبال پدیده مشهد کماکان در اعتصاب به سر می‌برند و تمرینات این تیم در سال 97 آغاز نشده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فوتبال پدیده مشهد که خطر سقوط به لیگ یک را احساس می‌کند، روز شنبه 11 فروردین در اهواز میهمان فولاد خوزستان و باید در استادیوم غدیر مقابل سرخ‌پوشان جنوبی به میدان برود.

این در حالیست که تمرینات تیم پدیده مشهد در فاصله چهار روز مانده به برگزاری این مسابقه هنوز در حالت تعطیلی قرار دارد و بازیکنان پدیده اعلام کرده‌اند در صورت پرداخت نشدن مطالبات حاضر به بازی مقابل فولاد نمی‌شوند.

تلاش مدیران باشگاه پدیده طی روزهای گذشته برای بازگرداندن بازیکنان به تمرینات بی نتیجه بوده و براساس اعلام خبرگزاری‌ها شب گذشته نیز جلسه‌ای بین رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه پدیده با بازیکنان این تیم برگزار و از آن‌ها خواسته شد در تمرینات شرکت کنند اما امروز هم پدیده‌ای‌ها در زمین چمن محل تمرین تیم‌شان حاضر نشدند.

در همین زمینه، مسئولان سازمان لیگ برای حل این مشکل و برگزاری بازی فولاد و پدیده وارد موضوع شده و از باشگاه پدیده مشهد خواسته‌اند برای جلوگیری از به‌هم خوردن برنامه لیگ برتر به هر شکل بازیکنان تیم‌شان را برای سفر به اهواز و بازی مقابل فولاد خوزستان راضی کنند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها