به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۲۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳

غیبت پنج بازیکن در تمرینات استقلال خوزستان

غیبت پنج بازیکن در تمرینات استقلال خوزستان

خوزستان اسپورت- تمرینات تیم فوتبال استقلال خوزستان برای دیدار مقابل سیاه‌جامگان مشهد در غیاب پنج بازیکن دنبال می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، بازیکنان تیم استقلال خوزستان که پنج هفته سرنوشت‌ساز را در پیش دارند، از چهارم فروردین جاری تمرینات خود را در غیاب چند بازیکن آغاز کرده‌اند و برای بازی روز جمعه برابر سیاه‌جامگان مشهد آماده می‌شوند.

تمرین روز دوشنبه استقلال خوزستان در شرایطی در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد که بازیکنانی چون دانیال ماهینی، محمدامین آرام‌طبع، اسماعیل شریفات، یعقوب کریمی و جونیور مارینی در تمرین گروهی شرکت نداشتند. البته شریفات به‌صورت جداگانه در کناره زمین تمرین تیمش به نرم دوی پرداخت.

ماهینی، آرام‌طبع و شریفات که در بازی جام حذفی آسیب دیده بودند، هنوز از بند مصدومیت رها نشده‌اند و دوره درمانی را پشت سر می‌گذارند تا شاید به بازی برابر حریف مشهدی برسند.

جونیور مارینی مهاجم برزیلی استقلال خوزستان که در تعطیلات نوروزی به کشورش رفته بود، به ایران باز نگشته و شرایط این بازیکن برای ادامه حضور در آبی‌پوشان جنوبی مشخص نشده است.

یعقوب کریمی نیز بعد از بازی جام حذفی در تمرینات استقلال خوزستان شرکت نکرده و در مصاحبه با رسانه‌ها عنوان کرده است تا زمانی که مسئولان باشگاه به تعهدات‌شان در خصوص تهیه محل سکونت وی در اهواز عمل نکنند، در تمرینات و مسابقات استقلال خوزستان شرکت نمی‌کند.

استقلال خوزستان بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) تمریناتش را در اهواز پیگیری می‌کند و از فردا آماده‌ی سفر به مشهد و بازی مقابل سیاه‌جامگان می‌شود.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها