به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۲۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷
بررسی عملکرد نمایندگان فوتبال خوزستان در لیگ برتر (3)

نگاهی به عملکرد استقلال خوزستان در لیگ هفدهم

نگاهی به عملکرد استقلال خوزستان در لیگ هفدهم

خوزستان اسپورت- کایپتان و دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان بیشترین دقایق حضور در ترکیب آبی‌پوشان طی فصل جاری لیگ برتر را داشته‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال خوزستان که در این فصل از مسابقات لیگ برتر با مشکلات مالی عدیده‌ای روبرو بوده است، در شرایطی به تعطیلات نوروزی رسید که تعدادی از بازیکنان اصلی این تیم در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات معوقه، از حضور در تمرینات هفته پایانی سال خودداری کردند و عبدالله ویسی نیز با توجه به فضای موجود ناچار تصمیم به کناره‌گیری از سمت خود شده است.

استقلال خوزستان در 25 هفته سپری شده از لیگ هفدهم 23 امتیاز کسب کرده و جزو پنج – شش تیمی است که خطر سقوط به دسته پایین‌تر را احساس می‌کند. میانگین کسب امتیاز آبی‌پوشان جنوبی در نیم‌فصل دوم بهتر از نیم‌فصل نخست بوده، اما برای ماندن در لیگ باید در پنج هفته پایانی امتیازات بیشتری را جمع‌آوری کنند.

کادر فنی استقلال خوزستان در طی فصل جاری با توجه به رفت و آمد مداوم بازیکنان ناچار به انجام تغییرات متعددی در ترکیب این تیم شد و در مجموع از 35 بازیکن استفاده کرد که 14 نفر از جوانان این تیم برای نخستین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کردند. میثم دورقی کاپیتان باتجربه آبی‌پوشان بیشترین دقایق بازی برای این تیم در فصل جاری را داشته است و وحید شیخ‌ویسی دومین بازیکن ثابت در ترکیب استقلالی‌ها بوده است.

قهرمان لیگ پانزدهم در فصل جاری لیگ برتر 17 گل به ثمررسانده است. جنویور مارینی با 4 گل زده بهترین گلزن آبی‌پوشان بوده و یونس دلفی (3 گل)، میثم دورقی، وحید نامداری، رضا کرملاچعب (هرکدام 2 گل)، اسماعیل شریفات، موسی کولیبالی، فرید بهزادی کریمی و عادل کلاه‌کج (هرکدام یک گل) برای استقلال خوزستان وارد دروازه حریفان کرده‌اند.

49 کارت زرد در این دوره از رقابت‌ها در پرونده‌ی استقلال خوزستان ثبت شده است که حکیم نصاری و یونس دلفی هرکدام با 6 کارت زرد بیشترین اخطارها را داشته‌اند. ضمن اینکه موسی کولیبالی مدافع آفریقایی استقلال 2 کارت قرمز از داوران دریافت کرده است.

آبی‌پوشان جنوبی در فصل جاری لیگ برتر صاحب 2 ضربه پنالتی شدند که یک ضربه توسط جونیور مارینی تبدیل به گل شد و پنالتی میثم دورقی توسط دروازه‌بان تراکتورسازی مهار شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، جدول کلی عملکرد بازیکنان استقلال خوزستان در لیگ هفدهم، شامل تعداد بازی، دقایق حضور در میدان، تعداد گل، پاس گل، کارت زرد و قرمز را در ادامه مشاهده می‌کنید.

نگاهی به عملکرد استقلال خوزستان در لیگ هفدهم
نگاهی به عملکرد استقلال خوزستان در لیگ هفدهم
نگاهی به عملکرد استقلال خوزستان در لیگ هفدهم

مطالب مرتبط
نگاهی به عملکرد فولاد خوزستان در لیگ هفدهم
نگاهی به عملکرد صنعت‌نفت آبادان در لیگ هفدهم

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها