به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۲۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰
بررسی عملکرد نمایندگان فوتبال خوزستان در لیگ برتر (2)

نگاهی به عملکرد صنعت‌نفت آبادان در لیگ هفدهم

نگاهی به عملکرد صنعت‌نفت آبادان در لیگ هفدهم

خوزستان اسپورت- مهاجم برزیلی و گلزن تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان بیشترین دقایق حضور در ترکیب زردپوشان طی فصل جاری لیگ برتر را داشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم صنعت‌نفت آبادان که لیگ هفدهم را با تغییرات اساسی در کادر فنی و اسکلت‌بندی بازیکنان آغاز کرده بود، نسبت به سال‌های گذشته عملکردی بهتر ارائه کرده و با قرار گرفتن در نیمه بالای جدول رده‌بندی به تعطیلات نوروزی رفته است.

تیم زردپوش آبادان در 25 هفته سپری شده از مسابقات لیگ هفدهم، از وجود 28 بازیکن استفاده کرده است. لوسیانو پریرا تنها بازیکن نفت آبادان بوده که در تمامی 25 مسابقه برای این تیم به میدان رفته و بیشترین دقایق حضور در میدان را داشته است.

خریدهای خارجی تیم صنعت‌نفت که این تیم را تبدیل به موفق‌ترین تیم لیگ هفدهم در زمینه‌ی انتخاب بازیکنان خارجی کرده‌اند، در کنار حضور مداوم در ترکیب صنعتی‌ها بیشترین میزان اثرگذاری در به ثمررسیدن گل‌های نفت را داشته‌اند. نفت آبادان 30 گل به‌ثمر رسانده که 22 گل توسط بازیکنان خارجی به تور دروازه حریفان دوخته شده است.

لوسیانو پریرا با 10 گل زده بهترین گلزن نفت آبادان و فوتبال خوزستان در فصل جاری لیگ برتر لقب گرفته است. همچنین کرار جاسم (6 گل)، آگوستو سزار (4 گل)، مگنو باتیستا، حسین بغلانی، مسعود ابراهیم‌زاده (2 گل)، علی عبدالله‌زاده، میلاد جهانی، حامد پاکدل و طالب ریکانی (یک گل) وارد دروازه تیم‌های مقابل کرده‌اند.

اما در زمینه گل‌سازی هم بازیکنان خارجی نفت آبادان نمره قبولی گرفته‌اند؛ به‌طوری که کرار جاسم و لوسیانو پریرا هرکدام 4 گل را پایه‌گذاری کرده و در مجموع 5 ضربه پنالتی هم برای تیم‌شان گرفته‌اند.

طلایی‌پوشان آبادان به لطف بهره بردن از بازیکنان خلاق و تکنیکی صاحب 7 ضربه پنالتی شدند که 5 بار از این ضربات به گل رسیده و 2 بار نیز پنالتی‌ها را از دست دادند. در عین حال 5 بار هم سوت داوران به نشانه اعلام پنالتی به ضرر نفت آبادان به صدا در آمده است که 4 ضربه تبدیل به گل شدند و یک پنالتی در بازی مقابل سیاه‌جامگان راهی به دروازه نفت آبادان پیدا نکرد.

صنعتی‌ها که در نیم‌فصل اول بازیکن اخراجی نداشتند، در دور برگشت 3 بار کارت قرمز دریافت کردند و علی عبدالله‌زاده، سعید لطفی و مرتضی اسدی با کارت قرمز داوران جریمه شدند. همچنین 45 کارت زرد در 25 بازی سپری شده به بازیکنان نفت آبادان نشان داده شد که مگنو باتیستا هافبک برزیلی نفت با 6 کارت زرد و محمد شادکام مهاجم این تیم با 5 کارت زرد بیشترین اخطارها را به‌نام خودشان ثبت کردند.

صنعت‎نفت 17 گل از مجموع 30 گل زده‌اش را از ضربات شروع مجدد به ثمر رسانده است تا خطرناک‌ترین تیم لیگ هفدهم در ضربات ایستگاهی باشد. صنعتی‌ها همچنین گلزن‌ترین تیم خوزستانی در فصل جاری محسوب می‌شوند.

میانگین امتیازات شاگردان فراز کمالوند در نیم‌فصل دوم تقریباً نزدیک به نیم‌فصل اول بوده و تیم محبوب آبادانی‌ها را در نیمه بالای جدول رده‌بندی لیگ تثبیت کرده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، جدول کلی عملکرد بازیکنان صنعت‌نفت آبادان در لیگ هفدهم، شامل تعداد بازی، دقایق حضور در میدان، تعداد گل، پاس گل، کسب پنالتی، کارت زرد و قرمز را در ادامه مشاهده می‌کنید.

نگاهی به عملکرد صنعت‌نفت آبادان در لیگ هفدهم
نگاهی به عملکرد صنعت‌نفت آبادان در لیگ هفدهم
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها