به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۲۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹
بررسی عملکرد نمایندگان فوتبال خوزستان در لیگ برتر (1)

نگاهی به عملکرد فولاد خوزستان در لیگ هفدهم

نگاهی به عملکرد فولاد خوزستان در لیگ هفدهم

خوزستان اسپورت- مدافع باتجربه فولاد خوزستان بیشترین دقایق حضور در ترکیب سرخ‌پوشان جنوبی در لیگ هفدهم را داشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فولاد خوزستان با قرار گرفتن در رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر راهی تعطیلات نوروز 97 شده است و در پنج هفته پایانی لیگ هفدهم باید برای رسیدن به رتبه‌های بالای جدول تلاش کند.

28 بازیکن در 25 هفته سپری شده از مسابقات فصل ورزشی جاری برای با لباس فولاد خوزستان به میدان رفته‌اند و عبدالله کرمی با حضور در 23 مسابقه و 1933 دقیقه حضور در ترکیب فولادی‌‌ها بیشترین دقایق بازی در این تیم را داشته است.

فولادمردان جنوبی 26 گل در 25 بازی وارد دروازه حریفان کرده‌اند. رحیم زهیوی (5 گل)، حسن بیت‌سعید، علی‌اصغر عاشوری و فرشاد جانفزا (هرکدام 4 گل)، صابر حردانی (2 گل)، سینا مریدی، عبدالله ناصری، ایمان مبعلی، میلاد بدرقه، آرش افشین، هادی حبیبی‌نژاد و یوسف کی‌شمس (هرکدام یک گل) به‌ثمر رسانده‌اند.

عبدالله ناصری با ساختن 4 گل بهترین پاسور فولادمردان در نیم‌فصل بود؛ صمن اینکه 4 ضربه پنالتی توسط عبدالله کرمی، ایوب والی و فرشاد جانفزا برای فولادی‌ها پایه‌گذاری شد که 2 ضربه توسط رحیم زهیوی به‌صورت مستقیم گل شد و 2 ضربه را علی‌اصغر عاشوری در ریباند ضربات پنالتی رحیم زهیوی و ایمان مبعلی تبدیل به گل کرد تا هیچ‌کدام از پنالتی‌های تیم فولاد از دست نرفته باشد.

در دیدارهای فصل جاری 3 کارت قرمز از سوی داوران به عبدالله کرمی، پیمان شیرزادی و حامد لک نشان داده شد؛ ضمن اینکه 38 کارت زرد نیز در پرونده فولادی‌ها به ثبت رسید که حامد لک با 5 کارت زرد پراخطارترین بازیکن فولادی‌ها در لیگ هفدهم است.

تیم فولاد خوزستان که در نیم‌فصل نخست 27 امتیاز اندوخته بود، در نیم‌فصل دوم ضعیف‌تر عمل کرده و 11 امتیاز گرفته است. فولادی‌ها به هفته‌های پایانی لیگ چشم دوخته‌اند تا نتایج نامطلوب نیم‌فصل دوم را در پنج بازی باقی مانده جبران کنند و به رتبه‌های بالای جدول باز گردند.

به گزارش خوزستان اسپورت، جدول کلی عملکرد بازیکنان فولاد خوزستان در لیگ هفدهم، شامل تعداد بازی، دقایق حضور در میدان، تعداد گل، پاس گل، کارت زرد و قرمز را در ادامه مشاهده می‌کنید.

نگاهی به عملکرد فولاد خوزستان در لیگ هفدهم
نگاهی به عملکرد فولاد خوزستان در لیگ هفدهم
نگاهی به عملکرد فولاد خوزستان در لیگ هفدهم

مطالب مرتبط
نگاهی به عملکرد صنعت‌نفت آبادان در لیگ هفدهم
نگاهی به عملکرد استقلال خوزستان در لیگ هفدهم

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها