به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 16
کد خبر: ۲۲۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

مرزبان: هدف شهرداری ماندن در لیگ یک است

مرزبان: هدف شهرداری ماندن در لیگ یک است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر مدعی شد داور در دیدار تیمش مقابل بادران از اعلام یک پنالتی به سود ماهشهری‌ها خودداری کرده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، علیرضا مرزبان ابتدا در مورد تساوی تیمش برابر بادران، یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر اظهار داشت: ما بازی فوق‌العاده کلاسیک و خوبی انجام دادیم و توانستیم فضاها را ببندیم. ما مالکیت توپ بالایی داشتیم و واقعاً مستحق یک برد خیلی خوب بودیم، ولی با نتیجه تساوی هم مجبوریم زندگی کنیم.

وی در مورد داوری این بازی تصریح کرد: داور واقعاً کلاس خوبی داشت و خیلی خوب صحنه‌ها را دید. او می‌توانست یک پنالتی 50 درصدی برای بادران و یک پنالتی هزار درصدی برای ما بگیرد، ولی در مجموع کنترل خوبی بر بازی داشت. ما هفته‌هاست که خوب بازی می‌کنیم و خوشحالم که تیمم توانست نتیجه را برگرداند و گل زودهنگامی را که خوردیم، جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر همچنین خاطر نشان کرد: البته برای زدن گل دوم نمی‌توانستیم کار بزرگی انجام دهیم، چون همه کارهای لازم را انجام دادیم که متأسفانه به گل نرسیدیم. بادران هم تلاش می‌کرد که کیفیت خوبی از خودش نشان دهد و خوشبختانه این بازی حاشیه نداشت که این باعث خوشحالی من است.

مرزبان درباره وضعیت فعلی شهرداری ماهشهر نیز گفت: زمانی که به ماهشهر آمدم، این تیم هشت باخت پیاپی آورده بود، اما الان در رده دوازدهم جدول قرار داریم. آن زمان نیز هدف‌مان این بود که شهرداری ماهشهر در لیگ دسته اول بماند که این اتفاق هم خواهد افتاد. من به بازیکنانم افتخار می‌کنم و امیدوارم که این تیم در سال‌های آینده شرایط بهتری را تجربه کند.

وی در پایان تصریح کرد: من با شهردار محترم ماهشهر و همچنین شورای شهر این شهر رابطه‌ای خوب دارم. آنها انسان‌های شریفی هستند. آنها دنبال فوتبال حرفه‌ای نیستند، ولی هدف‌شان ایجاد یک محیط سالم برای جوان‌های ماهشهری است تا سالم زندگی کنند. مهم‌ترین دغدغه من هم داشتن یک استادیوم خوب و زمین تمرین است که امیدوارم چنین امکاناتی ایجاد شود. مدیر فنی ما آقای رفیع‌زاده هم خوب کار می‌کند و آقای دانش‌پور بی‌نهایت به ما نزدیک است. من برای همه آنها آرزوی سلامتی دارم.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
0
0
شهرداری اگه دچار حاشیه نمیشد میتونست ار مدعیای صعود باشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها