به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۲۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲

آغاز مذاکرات برای تمدید قرارداد کمالوند

آغاز مذاکرات برای تمدید قرارداد کمالوند

خوزستان اسپورت- مذاکرات مقدماتی برای تمدید قرارداد سرمربی تیم نفت آبادان آغاز شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، طی روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر احتمال بازگشت فراز کمالوند به تیم‌های تبریزی در برخی از رسانه‌ها منتشر شد، اما این مربی اعلام کرده اولویت وی برای فصل آینده تمدید قرارداد با نفت آبادان است.

تیم صنعت‌نفت برخلاف سال‌های گذشته در این فصل خطر سقوط را احساس نمی‌کند و با ارائه بازی‌های تهاجمی و پرگل در نیمه بالای جدول رده‌بندی لیگ تثبیت شده است. زردپوشان آبادانی همچنین برای اولین بار در جام حذفی تا مرحله نیمه نهایی پیش رفتند و در عین شایستگی از حضور در فینال باز ماندند.

نتایج قابل قبول صنعت‌نفت نسبت به سال‌های گذشته در کنار ارائه بازی‌های تهاجمی و تماشاگرپسند باعث جلب رضایت فوتبالدوستان آبادانی شده است و آبادانی‌های طرفدار صنعت‌نفت بارها در ورزشگاه تختی این شهرستان از کادر فنی و بازیکنان فصل جاری تیم محبوب‌شان حمایت کرده‌اند.

مسئولان باشگاه نفت آبادان نیز با توجه به رضایت عمومی هواداران از عملکرد فصل جاری این تیم مذاکرات مقدماتی برای تمدید قرارداد فراز کمالوند را آغاز کرده‌اند تا در صورت حصول توافقات لازم نسبت به حفظ این مربی در آبادان اقدام کنند.

فراز کمالوند که در طول فصل به‌دلیل مشکلات مالی و تأخیر در پرداخت مطالبات بازیکنان تیم نفت آبادان فشار زیادی را متحمل شده بود، تقویت صنعت‌نفت برای لیگ هجدهم و کسب سهمیه آسیایی برای اولین بار در تاریخ این باشگاه را در برنامه‌اش قرار داده و ادامه همکاری با صنعت‌نفت را منوط به بستن تیمی قوی‌تر از امسال دانسته است.

نتیجه نهایی مذاکرات برای تمدید قرارداد فراز کمالوند طی روزها یا هفته‌های آینده مشخص می‌شود و اگر طرفین مذاکره در خصوص مسائل فنی و مالی به توافق نهایی برسند شاهد ثبات در نیمکت مربیگری تیم زردپوش آبادان خواهیم شد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها