به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۲۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

سه بازیکن دوپینگی در لیگ دسته اول

سه بازیکن دوپینگی در لیگ دسته اول

خوزستان اسپورت- نمونه اولیه دوپینگ سه بازیکن از لیگ دسته اول فوتبال ایران مثبت اعلام شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، فریبرز محمودزاده مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول از مثبت بودن نمونه اولیه دوپینگ سه بازیکن حاضر در این مسابقات خبر داد، اما نام بازیکنان متهم به دوپینگ یا تیم‌های آن‌ها را اعلام نکرد.

محمودزاده در مصاحبه‌ای با فارس در مورد اینکه در فصل جاری لیگ یک چند مورد آزمایش دوپینگ انجام شده، اعلام کرد: در 27 هفته از مسابقات لیگ دسته اول، 28 مورد آزمایش دوپینگ انجام شده است که چهار مورد آن توسط فدراسیون پزشکی ورزشی خارج از مسابقه و در هتل محل اقامت تیم‌ها برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران انجام شده است.

مسئول مسابقات لیگ یک افزود: در فصل جاری بازیکنانی از سه باشگاه لیگ دسته اول متهم به دوپینگ هستند که طبق قوانینی که تشریح کردند، حق اعلام نام بازیکن یا باشگاه را نداریم، البته فرصت برای اعلام رسمی نام یک باشگاه در حال اتمام است که پس از آن نام بازیکن دوپینگی توسط فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام می‌شود. دو باشگاه دیگر لیگ یکی هم هنوز فرصت قانونی برای اعتراض دارند و در صورتی که به رأی اعتراض نکنند، نام بازیکنان متهم به دوپینگ به صورتی که بیان کردم اعلام خواهد شد.

بدین ترتیب باید منتظر اعلام اسامی این سه بازیکن دوپینگی و تیم‌های مربوطه در هفته‌های آینده باشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
کرم رضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
1
0
اگر ازتیمهای غیرخوزستانی باشند هیچوقت اعلام نمیکنند حتما دوباره مثل منصوریان که دوپینگ کرده بود بعد گفتند اشتباه شده ناخن در ازمایش دیده شده باطل شد فقط مردم مسخره میکنند اگر ازتیمهای شمالی باشه که دیگه اصلا نمیگند اسم بازیکنا را
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها