به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۲۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶
تعداد نظرات: ۷ نظر

صنعت‌‌نفت – فولاد پنجشنبه شب برگزار می‌شود

صنعت‌‌نفت – فولاد پنجشنبه شب برگزار می‌شود

خوزستان اسپورت- اولین بازی تدارکاتی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و فولاد خوزستان پنجشنبه شب برگزار خواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و فولاد خوزستان با استفاده از وقفه مسابقات لیگ برتر فوتبال در 2 بازی تدارکاتی مقابل هم به میدان می‌روند و اولین بازی این 2 تیم طبق هماهنگی انجام شده از ساعت 20 پنجشنبه 24 اسفندماه در استادیوم تختی آبادان برگزار می‌شود.

دومین بازی دوستانه صنعت‌نفت و فولاد هم روز دوشنبه 28 اسفندماه به انجام خواهد رسید.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
احمدفولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
2
2
میگم پورموسوی این همه بازی تدارکاتی میذاره و هنوز ترکیبش رو درست نشناخته! بازی درست و تاکتیکی هم ک از تیم نمیبینیم
پس دستاورد و نتیجه این همه بازی تدارکاتی چیه؟ واقعا به یقین رسیدم ک پورموسوی وحشتناک بیسواده از ادم بیسوادم هرچی شما بگی برمیاد
شایان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
2
2
سلام
این گفته که ( پورموسوی بیسواد است ) چندان منطقی و شایسته به نظر نمی رسد .
یک مربی که در لیگ های مختلف بازی و مربیگری کرده را نمی توان به یکباره فاقد همه دانشها و اطلاعات فوتبالی دانست ، هر چند نگرانیهای هواداران فولاد که جایگاهی شایسته را برای این تیم انتظار دارند ، قابل درک است . اما باید ابتدا به ویروسی که فولاد به آن مبتلا شده پرداخت .
فولاد چند بازی را با خوش شانسی برده و یا مساوی کرده . دو بازی رفت و برگشت مقابل صنعت نفت گویای این واقعیت است .
اما فولاد بدتر از تیم های دیگر بازی نمی کند و ضعیف تر از آنها کوچینگ و ارنج نمی شود .
فولاد تیم بزرگ و قابل احترامیست که هوادارانش از آن انتظاری بیش از آنچه در این فصل نشان میدهد ، دارند .
اما نتایج این فصل بطور صد در صدی به سرمربی و تصمیمات او مربوط نمی شود . این درس اولیه فوتبال حرفه ای در لیگ نیمه حرفه ای ماست . ویروس فولاد نداشتن پلانهای متنوع برای موقعیت های متفاوت است که در گام اول نیازمند آنالیز کارشناسان و مشاوران تیم و در گام دوم داشتن بضاعت تیمی و مردان بازیگر و تاثیرگذار در مستطیل سبز است .
باید به پور موسوی کمک کنیم ، یادمان نرود این سرمربی همان مرد شگفت انگیز فصل پیش است .
بی شک خودش میداند که باید از مشورت های بهتری بهره بگیرد و با توجه به بضاعت تیمش تاکتیک های مناسبی اتخاذ کند .
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
2
2
اقا شایان اولا که پورموسوی هیچ لیگی بازی نکرده بچه محل ما بوده تو زمین خاکی کمک داور بود.
دوما دانش فنی و مربیگری در سطح لیگ برتر و تیم بزرگی مثل فولاد نداره.
پارسال چه شگفتی خلق کرد تیم قهرمان رو از ویسی تحویل گرفت (دو بازیکنش رفته بودن خسوس و کولیبالی) و چند بازیکن برزیلی و ایرانی بهش اضافه کرد با سلام و صلوات تیم هفتم شد.
امسالم نخبه های تیم قهرمان استقلالو اورد فولاد با چندتا از بهترینای فولاد ادغام کرد نیم فصل اول تیمای دیگه توی افت بودن مثل ذوب آهن و استقلال و ... که فولاد تونست بره بالای جدول با اون بازیهای زشت و خوش شانسی و سید سیروس ادعا میکرد فولاد اوج گرفته در حالیکه تیمهای رقیب افت کرده بودن .
دور برگشت که تیمای دیگه از افت خارج شدن مثل ذوب آهن و استقلال حتی تراکتور و نفت تهران تو جدول نیم فصل دوم بالاتر از فولاد هستن. جدول نیم فصل دوم فولاد دهم شده . پورموسوی هر چی از فوتبال بلد بوده چه فنی و چه حاشیه سازی توی این چندهفته گذشته استفاده کرده ولی نتونسته تیمو از بحران خارج کنه سقف فنی پورموسوی همینه. هرچی هم زمان بهش بدیم تیم بدتر میشه.
سال دیگه استقلال از اول لیگ تیمش قوی بسته میشه پرسپولیس همینطور و تراکتورسازی محروم نیست و یارگیری خوبی میکنه و تیمهای اصفهانی سپاهان وذوب آهن تازه تیمهای تهرانی هم هستن سایپا و پیکان و ...
سال دیگه اوضاع سختتر از امساله اینو من نمیگم این حرف رو کارشناسای فوتبال تو تلویزیون و رادیو و سایتها و روزنامه ها تکرار کردن و میکنن که سال بعد لیگ سختتر از امساله
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
1
2
جناب شایان سلام
متاسفانه بیانات وارده شما درمورد کادرفنی تیم فولاد فاقد تحلیل علمی صائب ومنطبق با واقعیت کلی است عملکرد فنی این کادرفعلی اساسا قابل دفاع نبوده و در ابعاد مختلف قابلیت نقدصحیح و منصفانه و البته فنی را دارد. ازاینکه و تحدیدا از مدخل مدیریتی، باشگاه بزرگ فولاد دچار بساط ضعف وعدم تخصص است همگان متفقیم وجای اعاده ایراد کلمات مکرر نیست اما به واقع سهم کادرفنی فعلی تیم در نتایج فولاد و افول به یکباره آن با علم به این مطلب که برخی تیم های مدعی که اوضاع نابسامانی در اول فصل داشتند وبرخی از آنها هم حالیا به این امر مبتلا هستند، فراتر از مقوله مدیریت بوده یا صرفا به این موضوع اکتفا وبسنده کنیم وچشم های واقع بین هواداران راببندیم. آنچه که محرز هست وبه گواهی آنالیزهای مختلف فنی، ضعف علمی این کادر بسیار مبرهن شده وجای دفاع قطع یقین ندارد. فولاد نیاز مسلم به یک رنسانس درابعاد مختلف داشته وبلکه نسبت به سرخوردگی هواداران جبران مافات شود چراکه حق فولاد وهواداران آن بیش از این است که دراین سه سال اخیرمی بینیم. بنابراین تمسک به نتایجی که با چاشنی شانس واقبال کسب شده وغیره که به ضرس قاطع توجیه فنی وکیفی نداشته، قابل دفاع نبوده وبا اصول علمی ومنطقی فوتبال سنخیت ندارد هرچند که فولاد اخیر از هرحیث از روال منطق وعلم خارج گردیده و جولانگاه افراد کاملا آماتور شده است.
شایان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
2
1
سلام دوستان
ممنونم از ابراز لطفتون
اگه یکبار دیگه متن منو بخونین متوجه خواهید شد که حرفهای من بوی دفاع از پور موسوی نمیدهد و بیشتر عنوان کردم که همانگونه که در پیروزیها همه شریکند در عدم موفقیت ها هم همگی سهم داریم . ما درمقام تحلیل باید با دلایل منطقی وبدون جبهه گیری و هوادار مسلکی به بررسی اوج و فرود تیم ها بپردازیم .
برای آنالیز ضعف و قدرت یک سرمربی ، یک بازیکن و یا یک مدیر ورزشی ، تنها نبایستی وی را سیبل انتقاد قرار داد بلکه با یک نقد منصفانه و تحلیل علل افت ها و ناکامیها و شرح وظایف تیم کاری ،باید به طرح یک پلان ورزشی پرداخت .
اینکه پورموسوی کاملا موفق نبوده یک ایده است که منطقی به نظر نمی رسد اما اینکه موفقیت نسبی داشته ، صحیح تر بنظر میرسد اما می پذیرم که این سرمربی نه توانسته انتظار هواداران پرشور فولاد را برآورده کند و نه توانسته با مجموعه فولاددوستان ارتباط نزدیک و جامعی برقرار کند .
اگر هدف ابتدایی کادر مدیریتی فولاد بر مبنای قهرمانی و نایب قهرمانی شکل گرفته و تیم بر اساس آن بسته شده و تمامی امکانات سخت افزاری ، نرم افزاری ، گزینه های تمرینی ، پلانهای امتیاز گیری و زمینه های رسانه ای و فرهنگی در اختیار بوده ، می پذیرم که سرمربی موفق نبوده است .
حرفهای من بیشتر در پاسخ به گفته های احمد فولادی عزیز بود که قدری احساسی به این مربی تاخته اند و البته نگرانی ایشان را درک می کنم . ما خوزستانیها فوتبال را عاشقانه دوست دارم و آن را مثل یک داستان رومانتیک همراهی می کنیم .
خوزستان مهد فوتبال است و مهد نگرشهای حرفه ای فوتبال .
بیاییم بجای حمله به کادر فنی فولاد در این چند بازی باقیمانده او را منصفانه نقد کنیم و به او مشورت مناسب بدهیم . فولاد شانس خوبی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دارد .
پیشاپیش نوروزتان مبارک و سرشار از شادابی و نشاط
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
1
1
جناب شایان عزیز
نسبت به عقیده و اظهارنظر شما فارغ از تطبیق صحه آن با واقعیت های موجود فولاد، احترام قائل هستم اما خواهشمندم به عنوان واکاوی امر، احدی از فاکتورهای موفقیت نسبی سرمربی وقت و بنا به زعم حضرتعالی را مرقوم فرمائید. ظاهراجنابعالی پیچش موئی رادیده اید که امثال بنده نوعی به آن نرسیده ایم یا در قوه ادراک نگنجیده است.
درود بر شما...
فولادی باتعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
1
1
یعنی خسته نشدین از بحثای بیخود سپاهان اول سال برای قهرمانی بسته شده ذوب اهن هم همینطور استقلال نایب قهرمان پارسال هم همینطور تازه پرسپولیس سال دیگه جز ضعیفترین تیماست اینو الان میگم متوجه بشین بقول اقای شایان هیئت مدیره از سید ن قهرمانی خواسته ن سهمیه تیمشم بدون امکانات نرم افزار وسخت افزاریه نه ی بازیکن تاپ خارجی گرفته ونه پول خوبی هم میده ب بازیکنا .بازیکنان امروز با پول بازی میکنن پولل
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها