به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۲۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

عکس/سومین شکست صدرنشین در هفت مسابقه

عکس/سومین باخت نفت در هفت بازی اخیر

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برای سومین بار در هفت بازی اخیر متحمل شکست شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم نفت مسجدسلیمان که در بیست بازی از فصل جاری لیگ دشته اول فقط یک باخت را در کارنامه داشت، طی هفت بازی اخیر متحمل سه شکست شده است تا هواداران تیم صدرنشین لیگ دسته اول را نگران کند.

نفتی‌های مسجدسلیمان که عصر امروز در زمین چمن استادیوم امام علی (ع) سیرجان برابر تیم گل‌گهر تن به شکست 2 بر یک دادند باید در هفت هفته پایانی برای جمع آوری امتیازات لازم و کسب مجوز صعود به لیگ برتر تلاشی دوچندان به خرج دهند.

عکس/سومین باخت نفت در هفت بازی اخیر

نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
افشین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
1
0
لعنت به فوتبال کثیف و درود بر شرف مربی شهرداری ماهشهر که واقعا پاک فوتبال بازی میکنه و همچنین نفت مسجدسلیمان و اکسین البرز و دو سه تیم دیگر واقعا بدون جادو و بده بستون فوتبال پاک میکنند ن مثل فلان مسیول فلان تیم که یک درجه کم نمیاورد الان عقب مانده ذهنی بود و چشمان چندشش حکایت از خباثت ایشان دارد با جادوگری و اعمال ناپسند دیگر به ناحق امتیاز میگیرند.
فقط میتونم بگویم متاسفم
فریدون قنبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
0
1
بدبختی ازهفت بازی باقیمانده محمود فکری از 3 مربی شدیدا ترس دارد که این مسئله برایمان گران تمام میشود مرزبان ونکونام و ربیعی اما از مابقی هراسی ندارد.... ولی اگر چیدمان همان بازیکن های بومی باشند شک نکنید نفت صعود میکند... بدبختی همیشه رسم اینست که در تورنمنت ها گاهی تیم افت میکند وسرمربی با درایت به داد تیم میرسد اما درتیم نفت برعکس محمود فکری با چیدمانهای کاملا غلط افت کرده وبعد با آوردن بازیکن های بومی در تعویض ها انتظار جبران دارد