به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۲۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵

شهرداری 1 – بادران 1؛ تساوی خانگی شهرداری

شهرداری 1 – بادران 1؛ تساوی خانگی شهرداری

خوزستان اسپورت
هفته بیست‌وهفتم لیگ یک – استادیوم شهداء ماهشهر
یکشنبه 20 اسفندماه 96 – ساعت 15:15
شهرداری ماهشهر 1 – بادران تهران 1
گل‌ها: مهدی عبدی (70) برای شهرداری –  امیر میربزرگی (20) برای بادران
داور: محمد حسین زاهدی فر
کمک داوران: جلیل شعرانی و حسین مرادی
اخطار: حسن پورحمیدی (شهرداری) – امید نظامی‌پور (بادران)
تماشاگر: سه هزار نفر

شهرداری ماهشهر: حسن پورحميدی، كمال‌الدين نيک‌خوی، احمد نورنعيمی، خيرالله ويسی، محمدحسين مهرآزما، هادی ايمانی، رضا جباری، مصطفی ماهی، مهدی عبدی، حسين مالکی و فرشيد پاداش
سرمربی: علیرضا مرزبان

بادران تهران: مهدی اسلامی، روح‌الله نعمتی، وحید فارغ، بهروز افشار، سعید واسعی، مسعود ریگی، محمد آبشک، علی خسرو نژاد، حمید گلزاری، امیر میربزرگی و امید نظامی‌پور
سرمربی: محمد ربیعی

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های شهرداری ماهشهر و بادران تهران با نتیجه مساوی یک – یک به پایان رسید.

تیم بادران تهران که برای ماندن در جمع مدعیان صعود نیاز به کسب پیروزی در این مسابقه داشت، در نیمه اول حملاتی را روی دروازه شهرداری ماهشهر انجام داد که حاصل آن یک گل بود. ارسال محمد آبشک در دقیقه 20 با ضربه امیر میربزرگی تبدیل به گل شد تا بادران در استادیوم شهداء ماهشهر از تیم شهرداری جلو بیفتد.

از ابتدای نیمه دوم، تیم شهرداری ماهشهر با اضافه کردن شروین بزرگ به خط حمله روی به بازی تهاجمی آورد تا گل خورده را جبران کند و سرانجام در دقیقه 70 با ضربه مهدی عبدی موفق به زدن گل تساوی شد تا این دیدار در نهایت با تساوی یک – یک خاتمه پیدا کند.

بادران تهران با این تساوی 48 امتیازی شد و در رده چهارم جدول قرار گرفت. شهرداری ماهشهر هم با 33 امتیاز در رده دوازدهم ابقا شد.

شایان ذکر است که میثم مجیدی بازیکن بادران که در ترکیب اولیه این تیم قرار داشت، در جریان گرم کردن قبل از آغاز مسابقه دچار مصدومیت شد و نتوانست در بازی حضور پیدا کند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها