به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۲۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷

محرومیت و جریمه بازیکنان و مربیان بانوان استقلال

محرومیت و جریمه بازیکنان و مربیان بانوان استقلال

خوزستان اسپورت- کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای مربیان و بازیکنان تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان محرومیت و جریمه نقدی در نظر گرفت.

به گزارش خوزستان اسپورت، در جریان بازی تیم‌های بانوان شهرداری بم و استقلال خوزستان که چندی پیش در شهرستان بم انجام شد، اتفاقاتی رخ داد که با آرای محرومیت و جریمه از سوی کمیته انضباطی برای اعضای این 2 تیم همراه گردید.

در رأی کمیته انضباطی که در سایت رسمی فدراسیون فوتبال منتشر شده، آمده است: دیدار دو تیم فوتبال بانوان شهرداری بم و استقلال خوزستان در حالی برگزار شد که از سوی زهرا قنبری، بازیکن تیم شهرداری بم تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی رخ داد. وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محروم است. (این رای قطعی است).

بر همین اساس صغری فتاحی، بازیکن تیم استقلال خوزستان نیز به دلیل فحاشی به بازیکنان تیم مقابل به دو جلسه محرومیت و پرداخت یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رای قابل تجدید نظر است).

سارا مهدی‌پور، بازیکن تیم استقلال خوزستان نیز به دلیل رفتار زننده با توپ جمع کن‌ها که منجر به اخراجش شد، به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رای قطعی است).

فروزان سلیمانی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان نیز به دلیل رفتار زننده نسبت به توپ جمع کن‌ها به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

عزیزه کریمی‌پور، مربی تیم استقلال خوزستان به دلیل اهانت به بازیکنان تیم مقابل که عضو تیم ملی هستند، به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها