به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۲۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷
تعداد نظرات: ۷ نظر

عیسی‌زاده: با حمایت هواداران آسیایی می‌شویم

عیسی‌زاده: با حمایت هواداران آسیایی می‌شویم

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه نفت آبادان گفت: در فصل آینده برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برنامه ریزی می‌کنیم.

علی عیسی‌زاده در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: همان طور هم که قبلا گفته بودیم، چشم‌انداز باشگاه برای فصل جاری تثبیت تیم در لیگ برتر و کسب رتبه تک رقمی بود که خدا را شکر این مهم محقق شده است. خوشحالیم که توانستیم طبق برنامه‌ریزی که توسط هیات مدیره صورت گرفت پیش برویم.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ای که داشتیم، قولی دادیم که فصل آینده، هدفمان کسب سهمیه آسیایی باشد. همان طور که می‌دانید کسب این سهمیه امکانات و بازیکنان آسیایی می‌خواهد. ما یکسری مشکلات و موانع داریم که اگر می‌خواهیم این مهم محقق شود باید از الان برنامه‌ریزی کنیم و به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این جلسه خیلی روشن و شفاف موارد را بگوییم.

مدیرعامل موسسه صنعت نفت آبادان با بیان این که مردم آبادان دوست دارند که تیم خود را در آسیا ببینند که این حق آن‌ها است، گفت: از نظر دولت پرداخت بودجه به تیم‌های حرفه‌ای غیر ممکن است و این قانون مجلس است و همین باعث شده که از سوی دولت نتوانیم بودجه‌ای کسب کنیم.

وی بیان کرد: امسال از طریق پخش تلویزیونی دریافتی نداشته‌ایم که در جلسه‌ای که در سازمان لیگ داشتیم، قرار شد این موضوع تعیین تکلیف شود. مدیران عامل باشگاه درخواست داشتند که حق قانونی باشگاه‌ها پرداخت شود. عمده پولی که به باشگاه پرداخت می‌شود از طریق حق پخش تلویزیونی است که ما محروم بوده‌ایم.

عیسی‌زاده خاطرنشان کرد: به نظر من در آبادان، فوتبال جزو یکی از اولویت‌های اول مردم است و شاید خیلی‌ها از اولویت‌های خاص اجتماعی‌شان بگذرند ولی از فوتبال به هیچ عنوان نمی‌گذرند. به همین دلیل ما در این مدت یکسری برنامه‌ریزی‌ها داشتیم و کارهایی انجام دادیم تا بتوانیم ان‌شاءالله به اولویت خیلی مهم مردم آبادان اهمیت دهیم.

وی افزود: در این مدت با خیلی از شرکت‌ها و کسانی که می‌خواهند اسپانسر ما شوند، مذاکراتی داشتیم که آن‌ها روی بحث هواداری بسیار تأکید دارند؛ آن هم مبنی بر این که چه تعداد هوادار فعال دارید. آن هم هواداری که بتوانیم روی آن حساب کنیم. آن ها می گویند که اگر می‌خواهید ما اسپانسر شما شویم و کمک‌های مالی به شما داشته باشیم باید از جمعیت هواداری شما نیز مطلع باشیم تا روی آن برنامه‌ریزی کنیم و در نهایت سود دوطرفه‌ای نصیب همه شود. این هواداران می‌توانند پشتیبان بسیار خوبی برای تامین منابع مالی ما باشند. حضور هواداران در ایجاد تمام زیرساخت‌های ما ضروری است. آن‌ها می‌توانند با حضور و حمایت‌های‌شان، گام بلندی در جهت رسیدن به اهداف ما در فصل‌های آینده بردارند.

وی خاطرنشان کرد: به هر حال امیدوارم با برنامه‌ریزی و حمایت‌هایی که می‌شود، بتوانیم فصل آینده به سهمیه آسیایی برسیم. یکسری طرح‌های جامع داریم که بتوانند باشگاه را به سمت خودگردان شدن، هدایت کند. در حال پیگیری این طرح‌ها هستیم و کمک‌های زیادی از نظر این که بتوانند این مسیر را برای ما هموار کنند، به ما شده است تا در نهایت بتوانیم به درآمدهای مالی که باشگاه را به سطح خودکفایی ببرد، برسیم.

عیسی‌زاده گفت: یکسری کارها که در تمام دنیا مرسوم است، بحث البسه هواداری است.  نزدیک به 28 درصد بودجه تمام باشگاه‌ها از فروش البسه هواداری تامین می‌شود که با توجه به این که در ایران قوانین "کپی رایت" رعایت نمی‌شوند، باشگاه‌ها نتوانستند از این بابت، درآمد خوبی کسب کنند، البته سه چهار باشگاه لیگ برتری که طرف قراردادشان خارجی هستند، توانستند درآمد خوبی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از راهکارهای باشگاه نفت آبادان این است که از این طریق بتواند به منابع مالی که واقعا به آن نیازمند است، دست پیدا کند. واقعا هواداران با خرید البسه هواداری و حمایت از فروشگاه و کارهایی که در جهت درآمدزایی انجام می‌شود، می‌توانند کمک شایانی داشته باشند. هر کسی باید احساس مسوولیت کند و باید تیم و حمایت از آن برای‌شان در اولویت باشد.

مدیرعامل موسسه صنعت نفت آبادان گفت: اگر هواداران به مسوولان کمک نکنند ما هم نمی‌توانیم هیچ قولی به آن ها بدهیم.

وی بیان کرد: بازیکنان جوان ما امسال بارها به میدان رفتند؛ حسین ساکی که فصل گذشته کمتر از 180 دقیقه بازی کرده بود امسال نزدیک به 2 هزار دقیقه به زمین رفت؛ بازیکنانی مثل جبیره، سلمانی، مجدمی، غبیشاوی، کردونی و رشیدی هم برای صنعت نفت بازی کردند.

عیسی‌زاده عنوان کرد: تنها تیمی بودیم که نیم فصل نداشتیم و در همان بازه 3 بازی با 2 قطب پایتخت در ورزشگاه آزادی برگزار کردیم و در یک برهه دیگر نیز در 8 روز 3 بازی که یکی از آنها نیمه نهایی جام حذفی بود را برگزار کردیم و در نهایت به یکی از آرزوهای‌مان که رسیدن به فینال جام حذفی بود نرسیدیم.

وی تاکید کرد: برای اینکه بتوانیم برای لیگ بعدی سهمیه آسیایی کسب کنیم نیاز است که هواداران راستین صنعت نفت در صفحات رسمی باشگاه به جمع ما بپیوندند تا شرکتهای حامی با مراجعه به این صفحات با تعداد افراد بالایی روبرو شده و راغب به همکاری با صنعت نفت شوند. فروشگاه موسسه را افتتاح کردیم تا از قابلیت‌های آن نیز بهره ببریم.

مدیرعامل موسسه صنعت نفت گفت: از منطقه آزاد اروند، نمایندگان مجلس، امام جمعه، شورای تامین، شرکت پالایش نفت آبادان و تمام مجموعه‌هایی که در این مسیر کنار ما بودند نهایت قدردانی را دارم.

وی خاطرنشان کرد: در حالیکه در ادوار گذشته صنعت نفت همواره دغدغه سقوط داشت، امسال از هفته بیستم به ثبات و ماندگاری در لیگ رسیدیم و نگاه تیمهای دیگر نیز به صنعت نفت تغییر کرد. تا زمانی که هستیم با تمام توان کار میکنیم تا اهداف هیات مدیره محقق شود.

عیسی‌زاده در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر ماندگاری فراز کمالوند در آبادان تصریح کرد: مگر آقای کمالوند نتایج بدی گرفته که از ایشان حمایت نکنیم؛ صددرصد حامی ایشان هستیم.

در ادامه این نشست میثم راستی، معاون اقتصادی و حرفه‌ای‌سازی موسسه صنعت نفت نیز ضمن معرفی فعالیت‌های جدید این موسسه در این حوزه، از وب‌سایت فروش محصولات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که قابلیت خرید آنلاین در آن مهیا است؛ رونمایی کرد.

در پایان این نشست دوچرخه‌ای که منقش به لوگوی موسسه صنعت نفت آبادان به قید قرعه به یکی از خبرنگاران حاضر اهدا شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
0
1
من خوزستاني دوستدار تيم محبوب و دوست داشتني صنعت نفت عبادان هستم و بعنوان يك هوادار اعلام ميكنم كه آماده ايم فقط دو مورد است يكي اينكه فروشگاهي را معرفي كنيد كه حتماً پولش به جيب باشگاه برسد و دوم اينكه راهي را معرفي كنيد كه هوادار خيلي راحت و از سراسر استان نه فقط از درون عبادان ، دسترسي راحت داشته باشد .با آرزوي توفيق و سربلندي براي اين تيم قديمي و هميشه زرد عبادان .
کرم رضا روشنی
|
United States of America
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
0
1
تشکر از عیسی زاده عزیز لطفا بازیکنای خارجی نفت ازدست ندید اسکلت تیم باید دست نخورد حتما ابادان میتونه سال اینده با حمایت همه هوادارا برای قهرمانی هم بجنگد
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
0
1
با سلام و تشکر بابت تلاش و زحمات مدیرعامل محترم
شروع قدرتمند برای تیم لازمه و برا رسیدن به این امر مهم میبایست از الان اسکلت تیم و سرمربی حفظ بشن و یک دروازه بان عالی اضاف بشه
این نفرات عالی بودن که هر چه زودتر تمدید قرارداد شن نتیجه بهتری میگیریم
: ابراهیمزاده, ساکی, سزار, باتیستا, شیمبا, کرار, مجدمی, عبداله زاده, غبیشاوی, جبیره, کردونی
حویزاوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
0
1
مگر تا حالا نبودیم هوادارا آبادان تک هستن تو ایران هر اسپانسر اگر از کره مریخ نیومده باشه این میدونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
0
0
دیگه هواداری و هوادار بودن بیشتر از بازی با اس تهران در نیمه نهایی حذفی که اجازه دادید براحتی جام حذفی را از دست بدیم . آقای عیسی زاده چی شد که گفتید از فغانی مزدور به فیفا شکایت میکتید. شمارو ترسوندن و بیخیال شدید . نه قربونت لطفا با وعده و وعید سرکارمون نذارید همش میگید اگر چنین شود و یا اگر چنان شود فصل بعد ال شود و بل شود . بخدا هوادارایی که صنعت نفت داره دوتیم پایتخت هم ندهرن. نسبت به جنعیت آبادان حضور بیش از 30 هزار نفر در ورزشگاه کم بود همین دو تیم آبی و قرمز تهران با جمعیت تهران که حدود مانزده میلیون نفره فقط ده یا پانزده هزار نفر میرن ورزشگاه آزادی پس ما به نسلت جمعیت آبادان نسبت به تهران بیستر از هوادارای دو تیم قرمز و آبی هستیم . مشکل صنعت نفت هوادار تیس وجود خاعنین در این باشگاس . مردم را سیاه نکنید ما خودمون ذغالفروشیم.
ی خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
0
0
اینم میخاد کاسبی کنه راست میگی زرنگی برو مثل استقلال و پرسپولیس برا صنعت پول نفت بیار اونهم سی چهل ملیارد نه از مردم محروم دوست داشتنی ابادان که هیچی ندارند از پول نفت
صنعت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
0
0
چرا خودتون نمیرید از فروش نفت پول بیارید ؟ لطفا حرف بی منطق نزنید؟ استقلال و پرسپولیس لابی های قدرتمندی در مجلس و دولت دارند که وضع آنان را با تیم های دیگر متمایز می سازد . اما اول آخر همه تیم ها روزی بجایی خواهند رسید که خود باید از طریق کمک های هواداری ، اقتصاد باشگاهی و اقتصاد شهری به خودکفایی برسند . بیاییم حالا که باشگاه قدم در راه خودکفایی گذاشته از برنامه های آن پشتیبانی کنیم و چوب لای چرخ نباشیم . وبرای شروع در پبج های هواداری عضو شویم .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها