به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۲۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

دورقی: استقلال خوزستان باید به فینال برسد

دورقی: باید به فینال برسیم

خوزستان اسپورت- کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان امیدوار است که این تیم با پیروزی در بازی نیمه نهایی جام حذفی به فینال راه پیدا کند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، میثم دورقی کاپیتان استقلال خوزستان بدون شک این فصل یکی از بهترین‌های تیمش بوده. بازیکنی که در میانه میدان خیلی خوب کار می‌کند و البته در گل کردن ضربات کاشته تخصص خاصی دارد. دورقی اگرچه پیروزی مقابل نفت تهران را خیلی خوب می‌داند و فکر می‌کند روی روحیه تیم تاثیر مثبتی داشته اما به گلایه از بی‌پولی تیمش می‌پردازد و معتقد است این مشکل باعث شده تیمش نتواند در تمرینات تمرکز کافی داشته باشد.

میثم دورقی در مورد بازی نیمه نهایی جام حذفی و شرایط تیم استقلال خوزستان توضیحاتی داده است که در ادامه مرور می‌کنید.

اوضاع تیم این روزها چطور است؟ به نظر می‌رسد بعد از برد ارزشمندی که جلوی نفت تهران به دست آوردید، شرایط تیم به لحاظ روحی خیلی خوب شده است.
 اوضاع تیم به لحاظ روحی خوب است و با بردی که مقابل نفت تهران به دست آوردیم، بهتر هم شده اما به لحاظ مادی و باشگاهی، شرایط خوبی نداریم. امروز (چهارشنبه) 2 بازیکن جوان تیم‌مان از خوابگاه به من زنگ زدند و گفتند پول نداریم بیاییم سر تمرین. من هم گفتم به آقای روشنایی سرپرست تیم زنگ بزنند که ظاهرا آقای روشنایی صدهزار تومان به کارت‌شان ریخت تا حداقل بتوانند سر تمرین بیایند.

الان که باشگاه استقلال خوزستان مالک دارد، چرا این مشکلات همچنان ادامه دارد؟
 ما مالک را یک بار دیدیم و دیگر هیچ خبری از ایشان نبود. فکر می‌کنم وقت ندارد بیاید ببیند مشکل داریم یا نه. پول هست یا نیست. ما 8، 9 روز اعتصاب کردیم اما اتفاق خاصی نیفتاد. در نهایت خودمان گفتیم برگردیم و کارمان را دنبال کنیم.

یعنی هیچ مسوولی نگفت که برگردید و بازیکنان برگشتند؟
 چرا، هم کادرفنی و هم از باشگاه به ما گفتند برگردیم. حتی 2، 3 بار هم باشگاه خود من را خواست و گفت با بچه‌ها صحبت کنم که برگردند اما بازیکنان راضی نبودند برگردند که در نهایت تصمیم گرفتیم فعلا کارمان را دنبال کنیم تا مشکلات حل شود. الان هم خبر می‌رسد قبل از عید قرار است مبلغی به تیم بدهند.

خبر رسیده بود قبل یا بعد از بازی با خونه به خونه در جام حذفی قرار است تیم شارژ مالی شود.
 ما هم همین را شنیدیم اما فعلا یک ریال هم واریز نشده. از اول فصل گفتند پول می‌دهیم اما هیچ خبری نیست.

البته زمانی که موسوی مالک باشگاه استقلال خوزستان شد ظاهرا چند بار واریزی‌های خوبی داشت.
 اول که آقای موسوی آمد در جلسه‌ای که با تیم داشت، گفت هفته‌ای 200، 300 میلیون تومان می‌دهد و تیم خودش تقسیم کند. اگر می‌خواهد بین همه تقسیم کند اگر نه، هر بار بین چند نفر. قرار شد هر بار بین 3، 4 نفر این مبلغ تقسیم شود که حدود 2، 3 هفته این مساله ادامه داشت اما ناگهان قطع شد. الان بعضی بازیکنان حتی یک ریال هم نگرفته‌اند. اوضاع خیلی خراب است.

با این شرایط، بازی با خونه به خونه را چطور ارزیابی می‌کنی؟
 بازی خیلی سختی است، حتی سخت‌تر از بازی با نفت تهران. به خاطر اینکه شناخت و اطلاعی از این تیم نداریم و روبه‌رویشان هم بازی نکردیم. با این حال بچه‌ها با تمام توان تمرین می‌کنند که برای این بازی آماده شوند، هرچند که مشکلات مالی اجازه نمی‌دهد تمرکز بالایی داشته باشیم.

به هر حال بازی با تیمی که سرمربی‌اش اسکوچیچ است، باید سخت باشد.
 اسکوچیچ سرمربی خیلی خوبی است که خیلی خوب هم نتیجه گرفته و حالا خونه به خونه مدعی صعود است. در این تیم چند بازیکن باتجربه مثل معقولی و 3، 4 بازیکن خوب دیگر هم حضور دارند که کار را در وسط میدان سخت می‌کنند.

پس حریف‌تان چندان هم ناشناخته نیست.
 به جز یکی، دو بازیکن، بقیه را نمی‌شناسم. به هر حال ان‌شاءالله ببریم و برویم فینال. البته باید حتما ببریم و فینالیست شویم.

یعنی یک فینال کاملا استقلالی خواهد شد.
 امیدوارم اینطور شود. اگر از این مرحله بالا برویم، خیلی زود باید فکری به حال فینال کنیم چون حریف سختی پیش رو خواهیم داشت.

برای نیمه نهایی غایب هم دارید؟
 نه، همه بچه‌ها هستند.

یعنی موسی کولی‌بالی و یونس دلفی هم هستند؟!
 موسی در تمرینات، کنار زمین می‌دود و بعضی وقت‌ها در کارهای تیمی شرکت می‌کند اما گفته تا زمانی که پول ندهند بازی نمی‌کنم. جریان یونس را هم نمی‌دانم. 2، 3 روز پیش گفتند رفته آیندهوون آزمایش بدهد. نمی‌دانم چه شد که دیروز، پریروز خبر رسید باشگاه به خاطر این مساله، شکایت کرده. امیدوارم این اتفاق نیفتد. به هر حال یونس می‌خواهد پیشرفت کند. اینجا که با این شرایط نمی‌تواند، حداقل برود هلند، شاید آنجا راه برای پیشرفتش باز شود.

دلفی به بازی جمعه می‌رسد؟
 نمی‌دانم می‌رسد یا نه اما تا دیروز که سر تمرین نبود.

ظاهرا با کادرفنی برای رفتن به هلند هماهنگ کرده بود.
 نمی‌دانم چه کسی اجازه داده برود اما امیدوارم اتفاق خوبی برایش بیفتد و لژیونر شود. یونس الان در سنی است که می‌تواند در اروپا پیشرفت کند.

به بحث بازی برگردیم. شما معمولا کاشته‌های خوبی می‌زنی که گل هم می‌شود. فکر می‌کنی مقابل خونه به خونه هم می‌توانی اینطور گل بزنی؟
 از الان نمی‌توانم بگویم چه اتفاقی می‌افتد اما اگر کاشته‌ای نصیب تیم‌مان شود حتما سعی می‌کنم گل کنم تا باعث رسیدن استقلال خوزستان به فینال شوم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فولاد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
0
1
دلفی حاشیه دارد و خوب بازی نمی کند.
اما من نگزان داور شمالی بازی هستم!!!
چرا از شمال؟ اونم حاج ملک!!!
ببینید تاج چگونه دشمنی خود را شروع کرده است
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
0
1
حرف نداری کاپیتان
همه مردم و ایران مشکلات شما رو می دونن ...
ولی این چند بازی آخر رو بخاطر مردم خوزستان امتیاز بگیرید و تو لیگ بمونید . تیمه دست اولی خونه به خونه چندان هم قوی نیست کاپیتان
بازی تو زمین خودمونه باید ببریم به قول حاج عبدلله بلکه از سر جنازه ما رد بشن تا ببرن با تعصب و غیرت بازی کنید انشاالله به فکر فینال باشید
تا اون موقع استاندار و هیت فوتبال کمک می کنه شاید مالک باشگاه پول بازیکنان رو داد
خوشحالی خوزستان بی آب و هوا برد فرداست ....
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها