به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۲۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

فکری:‌ سازمان لیگ با دوپینگ و جادوگری برخورد کند

فکری:‌ سازمان لیگ با دوپینگ و جادوگری برخورد کند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان با بیان این‌که باید روی بحث‌های "داوری، جادوگری و دوپینگ" نظارت بیشتری صورت بگیرد تا درصد سلامت بازی‌ها بالا برود، گفت: سازمان لیگ و کمیته‌های اخلاق و انضباطی باید ضمن نظارت بر این مسایل، برخوردهای لازم را هم داشته باشند، در حالی‌که برخورد جدی را نمی‌بینیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، محمود فکری در خصوص پیروزی تیمش برابر شهرداری تبریز در لیگ یک کشور، اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود. بازیکنانم مسابقه را بسیار خوب شروع کردند و زود هم به گل رسیدیم. در ادامه نیز فشارهای تیم برای گلزنی بیشتر شد ولی تیرک دروازه و کم‌دقتی بازیکنانم مانع از به ثمر رسیدن گل‌های بیشتر در نیمه اول شد.

وی افزود: در نیمه دوم نیز بازیکنانم فشار زیادی روی دروازه حریف وارد کردند و شاهد بازی سرعتی تیم‌مان بودیم اما باز هم نتوانستیم به گل برسیم. در ادامه حریف از موقعیتی که به دست آورد به گل رسید و همین کار ما را سخت کرد. بازیکنانم در این بازی ناامید نشدند و این برای ما مهم بود. آن‌ها با تلاش و فشار بیشتر به حریف، توانستند در دقایق آخر گل دوم و برتری تیم را به ثمر برسانند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره رقابت بسیار نزدیک تیم‌های بالای جدول و این‌که چقدر شانس نفت برای صعود به لیگ برتر بیشتر است؟ گفت: ما باید بازی به بازی پیش برویم و در تمام دیدارهای باقی‌مانده که حکم فینال دارند، با تمام توان کار کنیم. بازیکنانم این توان را دارند که در بازی‌های باقی‌مانده حداکثر امتیاز را بگیرند و امیدوارم با تلاش، تمرکز و رفاقت بیشتر بازیکنانم بتوانیم نفت‌مسجدسلیمان را برای دومین بار لیگ برتری کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تمام مجموعه برای صعود به لیگ برتر یک‌دل هستند، عنوان کرد: بله خدا را شکر از مدیریت باشگاه گرفته تا مدیریت شهری، نماینده مردم مسجدسلیمان و هواداران، همه آماده صعود تیم به لیگ برتر هستند.

فکری همچنین در پاسخ به این سوال که آیا می‌توانید پیش از پایان مسابقات، صعودتان را به لیگ برتر مسجل کنید؟ گفت: رقابت‌ها بسیار نزدیک هستند و نمی‌توان پیش‌بینی کرد که از چند هفته قبل می‌توانیم خیال‌مان را از بابت قهرمانی و صعود به لیگ برتر راحت کنیم یا خیر ولی توانایی این‌که چند هفته زودتر قهرمانی‌مان را جشن بگیریم داریم. تمام رقبا تلاش می‌کنند و کار سخت است ولی امیدوارم نفت‌مسجدسلیمان به عنوان تیم اول راهی لیگ برتر شود.

وی درباره نظارت بیشتر روی لیگ یک به ویژه در هفته‌های پایانی مسابقات که سرنوشت‌ساز نیز هستند، عنوان کرد: باید روی تمام بازی‌ها به ویژه دیدارهای تیم‌های بالای جدول نظارت بیشتری صورت بگیرد. به طور مثال هفته گذشته تیم برق جدید شیراز با بازیکنان امید خود برابر بادران بازی کرد و این اتفاق قشنگ نیست زیرا اکنون بادران یکی از تیم‌های مدعی است. همچنین برخی تیم‌ها با بازیکنان ذخیره خود بازی می‌کنند که باید روی این بخش نظارت شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان افزود: همچنین در بحث "داوری، جادوگری و دوپینگ" باید نظارت بیشتری صورت بگیرد تا درصد سلامت بازی‌ها بالا برود. اکنون خیلی‌ها کارهایی انجام می‌دهند و اگر قرار است از چشم سازمان لیگ و کمیته‌های اخلاق و انضباطی دور بماند، به ضرر تیم‌هایی است که به صورت سالم کار می‌کنند. به هر حال مسوولان باید ضمن نظارت بر این مسایل، برخوردهای لازم را هم انجام دهند، در حالی‌که برخورد جدی را نمی‌بینیم و اگر بخواهم بعد از فصل برخورد کنند، دیگر فایده‌ای ندارد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
0
0
جنتلمن
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
0
0
امیدوارم تیم برق جدید شیراز با بازیکنان ذخیره به مسجدسلیمان بیاید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها