به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۲۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

شیخ‌ویسی: مسئولان توجهی به مشکلات ندارند

شیخ‌ویسی: مسئولان توجهی به مشکلات ندارند

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: برای مسئولان فدراسیون فوتبال مشکلات مالی تیم‌ها مهم نیست و آنها فقط می‌خواهند بازی‌ها را برگزار کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، وحید شیخ‌ویسی در گفت‌وگو با تسنیم در مورد برتری تیمش برابر نفت تهران گفت: خدا را شکر که در این بازی مهم سه امتیاز گرفتیم، ولی در ادامه کار سختی داریم. این برد شانس ما را برای ماندن در لیگ برتر بیشتر کرد، ولی باید در پنج بازی باقیمانده هم خوب امتیاز بگیریم.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه افزود: بازی‌های ما نسبت به سپیدرود آسان‌تر است و از طرفی نفت هم در منطقه خطر قرار دارد. با این حال اعتقاد من این است که شانس ماندن استقلال خوزستان در لیگ برتر بیشتر از این دو تیم است.

وی راجع به مشکلات مالی استقلال خوزستان تصریح کرد: وضعیت مالی تیم افتضاح است و بهتر است دیگر در این خصوص صحبتی نکنیم. قبلاً در مورد مشکلات مالی و مسئولان باشگاه صحبت کردیم و حرف زدن چیزی را تغییر نمی‌دهد.

شیخ‌ویسی در مورد اینکه آنها چه توقعی از فدراسیون فوتبال دارند، خاطرنشان کرد: ما هیچ توقعی از فدراسیون نداریم و همین که آنها بازی‌ها را برگزار می‌کنند، سر ما منت می‌گذارند. مسئولان فدراسیون فقط می‌خواهند بازی‌ها را برگزار کنند و توجهی به مشکلات تیم‌ها ندارند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
0
2
یکی از ستون های تیم هستی اقای شیخ ویسی.همینطور تا اخر بازیا استقامت کن
کعبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
0
1
واقعا مسیولین باشگاه استقلال خوزستان و مدیر کل حراف تربیت بدنی خوزستان و دیگر دست اندر کاران استان خوزستان بایستی خجالت بکشند . چرا عامدانه میخواهند با عدم رفع مشکلات مالی این باشگاه و بازیکنان متعصبی همچون شیخ ویسی که دیگر باشگاهها با ارقام چند صد میلیونی نتوانسته اند این بازیکن و دیگر بازیکنان شایسته و با غیرت را از استقلال خوزستان جدا کنند .لطفا مشکلات این باشگاه مظلوم را همانند تیم های عزیز دردانه تان همچون نفت و فولاد بر طرف نمایید
کیامرث
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
0
1
واقعا حقته به تیم ملی دعوت بشی خیلی عالی هستی عاشقتیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها