به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۲۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

عکس/کاهش و افزایش امتیازات فولاد، استقلال و نفت

عکس/کاهش و افزایش امتیازات فولاد، استقلال و نفت

خوزستان اسپورت- سه نماینده فوتبال خوزستان نسبت به نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال ایران شرایط متفاوتی در کسب امتیازات داشته‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، سه تیم خوزستانی در 10 هفته سپری شده از نیم‌فصل دوم مجموعاً 32 امتیاز کسب کرده‌اند که نسبت به هفته‌های مشابه در نیم‌فصل اول کاهش امتیازی را نشان می‌دهد، چرا که این تیم‌ها در دور رفت تا پایان هفته دهم مجموعاً 36 امتیاز به دست آورده بودند.

استقلال خوزستان تنها نماینده از بین سه نماینده این استان محسوب می‌شود که در نیم‌فصل دوم امتیازات بیشتری نسبت به نیم‌فصل اول جمع‌آوری کرده است. آبی‌پوشان که در پایان هفته دهم دور رفت 7 امتیاز داشتند، در دور برگشت 9 امتیاز دشت کرده‌اند که تمامی این امتیازات در هفت هفته‌ی اخیر به دست آمده است.

صنعت‌نفت آبادان عملکردی نزدیک به نیم‌فصل اول داشته است. شاگردان فراز کمالوند که در پایان هفته دهم دور رفت 13 امتیاز کسب کرده بودند، در دور برگشت 12 امتیاز به دست آورده‌اند. زردپوشان آبادانی کاهش یک امتیازی نسبت به نیم‌فصل اول را با بهبود بخشیدن به تفاضل گل تا حدودی جبران کرده‌اند. تفاضل گل صنعتی‌ها در پایان هفته دهم دور رفت منفی بوده، اما در دور برگشت این شرایط بهبود یافته است.

فولاد خوزستان هم در مقایسه با نیم‌فصل اول 5 امتیاز کمتر کسب کرده است. فولادمردان جنوبی در پایان هفته دهم دور رفت 16 امتیاز داشتند، اما در دور برگشت 11 امتیاز کسب کرده‌اند و در رده دهم جدول نیم‌فصل دوم قرار گرفته‌اند. سرخ‌پوشان جنوبی همچنین نسبت به نیم‌فصل اول کمتر گل زده و بیشتر گل خورده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، پنج هفته دیگر از مسابقات لیگ هفدهم باقی مانده است که در سال 97 برگزار خواهند شد و هواداران فوتبال دیار کارون امیدوارند که نمایندگان این استان در هفته‌های پایانی لیگ نتایج قابل قبولی کسب کنند.

عکس/کاهش و افزایش امتیازات فولاد، استقلال و نفت

نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
0
4
امار به جا و دقیق بود. ممنونیم.
jafar
|
Switzerland
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
0
3
دوستان عزیز سلام ؛ خیلی خوشحالم که حداقل آنهم در استان خوزستان سایتی است بنام خوزستان اسپورت که می توان در آن آزادانه علاوه بر ورزش به مسائل فرهنگی نیز پرداخت بنده از این سایت واقعا ممنونم .اگر خاطرتون باشه چند روز پیش بعد از شکست فولاد طی کامنتی نوشتم یک موضوعی هزار بار دردناکتر از شکست فولاد در حال انجام است و آنهم انتقال آب خوزستان که آنها را طرح استعماری از طرف غربی ها نامیدم و.....
از قضا هم اکنون در سایت مشرق ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ تیتری اینچنین زده حتما بروید بخوانید :
مشرق گزارش می دهد/
طرح خطرناک جاسوسان محیط زیست برای ایران که هنوز در حال اجراست/ سناریوی سوریه‌سازی از طریق «بحران آب» چگونه کلید خورد؟

تیم مورد نظر از مخالفان شیرین سازی آب مناطقی مثل خلیج فارس برای کشور بوده و به جای آن نظریه انتقال آب به نقاط دیگر را مطرح کرده و متاسفانه در این مسیر توانسته اند برخی از مسئولین را با خود همراه کنند. دوستان عزیز جهت یاد آوری بنده در سالی که آقای خاتمی رئیس جمهور بود و به فرانسه آمد طی یک نامه مفصل که برای سفارت ایران در برن فرستادم دو طرح را پیشنهاد دادم که نامه بنده را به تهران فرستادند ولی اجرا نشد.
۱- انتقال آب خلیج فارس از طرق لوله کشی بعد از شیرین کردن آن بتوسط آب شیرین کن و حتی فروش نمک بدست آمده آن ۲- طرح خرید قطار برقی با سرعت بیش از ۴۵۰ کیلومتر در ساعث در داخل ایران که باعث بی نیازی ایران به هواپیما در داخل میشه همچنین باعث خارج کردن ۴۰۰۰۰ کامیون وتریلی از جاده های خارج شهر که در نتیجه باعث کم شدن تصادفات و تسریع در انتقال بار از بنادر به شهرها می شد.
بنظر میاد بعد از اینهمه سال یک مورد افکار بنده که فقط در فکر مردم کشورم هستم خدا را شکر بفکر مسئولین هم رسیده که امیدوارم روزی جامه عمل پوشیده و تحقق یابد ان شاء الله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
0
1
اقای پورموسوی قبلن چند بار فرموده بودن از برنامه های خودمان جلوتر هستیم احتمالن این نزول در راستای بازگرداندن فولاد به جایگاه موردنظر اژدری هست (جایگاه هفتم یا هشتم)
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
1
0
پورموسوی از اسکوچیچ بدتره.امده هر طور شده پول بگیره
هر جا میرسه میگه قرارداد دو ساله دارم
گشنه