به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۲۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲
سپاهان ایذه پیروز دربی خوزستان شد

نتایج تیم‌های خوزستانی در هفته یازدهم لیگ 3

نتایج تیم‌های خوزستان در هفته یازدهم لیگ 3

خوزستان اسپورت- توقف صدرنشینان و پیروزی سپاهان ایذه در دربی خوزستان از نتایج مهم هفته یازدهم لیگ دسته سوم بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، هفته یازدهم از مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های ایران بعدازظهر یک‌شنبه برگزار شد. شکست صدرنشین، توقف استقلال رامشیر و پیروزی سپاهان ایذه در دربی خوزستان نتایج مهم دیدارهای عصر امروز بود.

در پرگل‌ترین بازی هفته، تیم سپاهان ایذه با مربیگری یعقوب سلحشور در ورزشگاه تختی این شهر مقابل تیم مدعی ملی‌حفاری اهواز قرار گرفت و با ارائه یک بازی برتر موفق به کسب پیروزی 4 – 2 برابر شاگردان داریوش هرمزی شد.

پژمان شاه‌پری (15 و 75)، رشید عزیزی (41) و سید عیسی موسوی (70) برای سپاهان ایذه گلزنی کردند. شاهرخ شمس (42) و رسول بریچی (60) نیز دو گل را پاسخ دادند.

اما تیم استقلال رامشیر که با توجه به باخت تیم صدرنشین جهاد نصر سیرجان فرصت صعود به رده اول جدول را داشت، در بازی خانگی برابر پرسپولیس برازجان با تساوی بدون گل متوقف شد و در رده دوم جدول باقی ماند.

در سایر بازی‌های این هفته، جندی شاپور دزفول در زمین تیم پایین جدولی گامرون هرمزگان شکست خورد و تیم انتهای جدولی جنوب باغملک موفق شد تیم شهید باقری گویم را با نتیجه 4 – یک مغلوب کند.

مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال ایران با شرکت 30 تیم در سه گروه 10 تیمی برگزار می‌شود و پنج تیم خوزستانی در گروه سوم قرار دارند. تیم‌های اول هر گروه مستقیما به لیگ دسته دوم صعود می‌کنند و از بین تیم‌های دوم گروه‌ها نیز یک تیم صعود خواهد کرد.

نتایج تیم‌های خوزستان در هفته یازدهم لیگ 3

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها