به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۲۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

رمضانی: کار فولادی‌ها ناراحت‌کننده بود

رمضانی: کار فولادی‌ها ناراحت‌کننده بود

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال سایپا گفت: کاری که باشگاه فولاد خوزستان قبل از شروع فصل در مورد من انجام داد، ناراحت‌کننده بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، آرمان رمضانی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در مورد بازی تیمش برابر فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی سخت و حساسی بود و دو تیم برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز داشتند. در نیمه اول شاهد بازی خوبی نبودیم، اما در نیمه دوم تیم ما نمایش خوبی داشت و خوشبختانه دو گل زدیم تا سه امتیاز مهم بگیریم. تیم ما قطعاً در این فصل یکی از شانس‌های اصلی کسب سهمیه آسیا محسوب می‌شود.

مهاجم سایپا با اشاره به دو گلی که در این بازی به ثمر رساند، آن هم در شرایطی که فولادی‌ها قبل از شروع این فصل او را کنار گذاشتند، تأکید کرد: من در تمرینات و اردوهای فولاد قبل از شروع فصل حاضر بودم، اما چند روز مانده به پایان فصل نقل‌وانتقالات عنوان کردند که تمایلی برای همکاری ندارند. کار آنها ناراحت‌کننده بود، چون من فرصت زیادی نداشتم تا به یک تیم لیگ برتری دیگر بروم به همین دلیل در نهایت راهی اکسین شدم. خوشحالم که در این بازی گل زدم،‌ چون مقابل فولاد انگیزه زیادی داشتم.

وی در خصوص کار کردن با علی دایی تصریح کرد: خدا خیلی مرا دوست داشت که شاگرد دایی شدم و خوشحالم که با این مربی بزرگ کار می‌کنم. سعی می‌کنم چیزهای زیادی از دایی یاد بگیرم تا در آینده از آنها استفاده کنم. دوست دارم خودم را در سایپا بیشتر نشان دهم و امیدوارم یک روز پیراهن تیم ملی را بر تن کنم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فریدون قنبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
0
1
اوخر مسابقات لیگ یک بازی استقلال اهواز ومس رفسنجان فصل قبل آرش قنبری مربی بومی خوزستان گفت بازیکنی را معرفی میکنم که بعدها نامش را زیاد خواهید شنید واو کسی نسیت جز آرمان رمضانی.... اوایل فصل که به فولاد آمد خوشحال گفت آقای گل فصل نصیب فولاد شد... وقتی شنیدیم فولاد حاضر به همکاری با رمضانی نشد گفت با وجودیکه پورموسوی را دوست دارم اما بزرگترین اشتباه را کرد..... اکنون این حرفا در جمع کوچک ما بیان میشود....
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
0
1
تماشاگران عزیز فولاد اولین بازی خانگی تیم شماره تلفن ها رو یک نفر لیست میکنه و ی گروه تلگرام تشکیل میدهیم و راه خود را از جیره خورها جدا میکنیم و با هم هماهنگ جلو این دلال هایی که باشگاه رو تو دست گرفتن ایستادگی خواهیم کرد
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
1
1
واقعا خیلی تعجب آورده ک سید چرا رمضانی رو خط زد و زلیکانی مصدوم رو گرفت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها