به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۲۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶

فحاشی به تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان

فحاشی به تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان با اشاره به درگیری ایجاد شده پس از بازی تیمش برابر همیاری آذربایجان، گفت: بازیکنانم پس از بازی باتوجه به این‌که ماندن تیم ما در لیگ برتر تثبیت شده بود، با اجازه نماینده فدراسیون شادی کردند ولی متاسفانه معدود تماشاچیان تیم حریف هنگام خروج تیم ما از زمین شروع به فحاشی کردند و صحنه‌های زشتی اتفاق افتاد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، فروزان سلیمانی درباره پیروزی 3 بر صفر تیمش برابر نماینده آذربایجان، اظهارکرد: مسابقه با ارومیه بازی مرگ و زندگی برای بازیکنانم بود. خدا را شکر در روزی که همه چیز خوب بود و واقعا یک تیم بودیم یک بازی خیلی خوب از بازیکنان‌مان شاهد بودیم و سه گل زیبا به ثمر رساندیم.

وی افزود: اگر بیشتر دقت داشتیم، می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. در این بازی همه بازیکنانم از گلر گرفته تا مهاجمانم خوب بودند و تقریبا بدون اشتباه و بدون خودخواهی بازی کردند. تیم حریف نیز اسیر همدلی و کار خوب تیمی ما شد. داوری هم خوب بود و خدا را شکر بازیکنان دو تیم هم خوب بودند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان با اشاره به اعزام خوب تیمش به آذربایجان، گفت: این مسابقه از معدود اعزام هایی بود که  باشگاه  امکانات خوب از جمله هتل و غذای مناسب را برای تیم در نظر گرفته بود و همه ما تلاش کردیم تا با کار تیمی خوب قدردان باشیم.

وی درباره درگیری که پس از بازی ایجاد شد، عنوان کرد: پس از بازی باتوجه به این‌که ماندن تیم ما در لیگ برتر تثبیت شده بود، بازیکنانم با اجازه نماینده فدراسیون شادی کردند ولی متاسفانه معدود تماشاچیان تیم حریف تحمل و تاب نیاوردند و هنگام خروج تیم ما از زمین شروع به فحاشی کردند. آن‌ها با یکی دو بازیکن تیم ما هم درگیر شدند و متاسفانه صحنه‌های زشتی در مقابل دیدگان نماینده فدراسیون اتفاق افتاد.

سلیمانی درباره دو دیدار آینده تمیش، گفت: دو بازی بعدی ما سخت هستند و باید مقابل دو تیم دونده و پر تلاش فارس و ایلام بازی کنیم. امیدوارم با ریکاوری  و تمرین خوب،  امتیازات خوبی از این دو بازی بگیریم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها