به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۲۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

ساختار دفاعی استقلال خوزستان مستحکم شد

پیشرفت دفاعی قابل توجه استقلال خوزستان

خوزستان اسپورت- ساختار دفاعی تیم فوتبال استقلال خوزستان از هفته هجدهم به بعد بهبود قابل توجهی داشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال خوزستان پس از نقل‌وانتقالات زمستانی شرایط بهتری از نظر کسب امتیازات پیدا کرده و امیدواری این تیم برای مانده در لیک برتر افزایش یافته است.

استقلالی‌ها که در 18 مسابقه 14 امتیاز اندوخته بودند، در 7 بازی اخیرشان 9 امتیاز کسب کرده و با اولین تیم خارج از منطقه سقوط (سپیدرود رشت) هم‌‌امتیاز شده‌اند.

آبی‌پوشان جنوبی اما در بخش دفاعی نیز پیشرفت قابل توجهی داشته‌اند. استقلال خوزستان که در 3 بازی ابتدایی نیم‌فصل دوم 9 گل دریافت کرده بود، در 7 مسابقه اخیر فقط 5 گل دریافت کرده و آمار گل‌های خورده شاگردان ویسی در 7 هفته اخیر از بسیاری تیم‌های فصل جاری لیگ بهتر بوده است.

استقلال خوزستان در 18 مسابقه 30 گل دریافت کرده بود، اما در 7 مسابقه اخیر 5 گل خورده است که همین ارقام پیشرفت ساختار دفاعی آبی‌پوشان در کنار کسب 9 امتیاز در هفته‌های اخیر را نشان می‌دهد.

عملکرد مطمئن وحید شیخ‌ویسی همراه با بازی‌های خوب ترکیب جدید خط دفاعی آبی‌پوشان و انجام دفاع تیمی از سوی دیگر بازیکنان در هنگام از دست دادن توپ باعث بهبود آمار دفاعی و کاهش قابل ملاحظه گل‌های خورده استقلال خوزستان شده است.

استقلالی‌های خطه‌ی جنوب پس از انجام بازی نیمه نهایی جام حذفی باید برای یک بازی مهم برابر سیاه‌جامگان مشهد آماده شوند و پیروزی در این مسابقه می‌تواند گام بزرگی برای خروج از منطقه سقوط جدول لیگ باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فریدون قنبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
0
3
به امید پیروزی اس خوزستان.... کاش ویسی باهمه درایتش والبته غیرت کولی بالی را متقاعد کند تا اطمینان بیشتر شود.... فرصت برای راضی کردنش داریم .... البته باحمایت مدیریت...
کعبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
0
0
خواهشا مسیولین باشگاه و کادر فنی استقلال خوزستان همانند بازی با نفت تهران دیگر بازیهای در پیش روی و مقابل حریفان را جدی بگیرند و استقلال خوزستان را در لیگ برتر ماندگار نمایند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها