به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۲۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

بوستانی: نیاز شدیدی به سه امتیاز بازی داشتیم

بوستانی: نیاز شدیدی به سه امتیاز داشتیم

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازی مقابل نفت تهران برای ما سخت و حیثیتی بود و نیاز شدیدی به 3 امتیاز بازی داشتیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، کریم بوستانی در نشست خبری بعد از بازی تیمش با نفت تهران اظهار داشت: این بازی برای ما سخت و حیثیتی بود و نیاز شدیدی به 3 امتیاز بازی داشتیم که با همت و فداکاری بچه‌ها بردیم.

بوستانی افزود: این بازی برای هر دو تیم حساس بود و ما خوشبختانه توانستیم برنده از میدان خارج شویم و مزد تلاش‌مان را گرفتیم. در مورد مسئله داوری و اخراج ویسی صحبتی نمی‌کنم و کار را به کارشناسان واگذار می‌کنم. اما خوشحالیم که بازیکنان ما عملکرد خیلی خوب از خود نشان دادند، تیمی را شکست دادیم که در 6 بازی گذشته خود باخت نداشت.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تیم ما به همراه نفت تهران و سپیدرود رقابت سختی برای بقا در لیگ دارند و ان‌شاءالله که بتوانیم تیم را در لیگ نگهداریم. ما در خیلی از بازی‌ها عملکرد خوبی داشتیم اما متاسفانه در استفاده از موقعیت‌ها بدشانس بودیم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در واکنش به این سوال که تیمش چقدر شانس بقا در لیگ دارد عنوان کرد: به هر حال رقابت در انتهای جدول سخت است واقعا نمی‌شود پیش‌بینی کرد که چه تیمی از بین ما سقوط می‌کند. هدف ما این است که تیم را در لیگ نگهداریم، حتی دیدید مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی داشتیم و اگر اشتباه داوری نبود شاید نتیجه فرق می‌کرد، اگر چه نمی‌خواهم در مورد مسائل داوری صحبت کنم. هدف ما ماندن در لیگ است و ان‌شاءالله بتوانیم با کمک مسئولان باشگاه به هدف‌مان برسیم.

بوستانی در ارتباط با دیدار تیمش در مرحله نیمه نهایی جام حذفی مقابل خونه‌به‌خونه گفت: این برد انگیزه ما را برای ادامه لیگ بیشتر کرد و در شرایط روحی خوبی به مصاف تیم خونه‌به‌خونه خواهیم رفت. آنها بعد از آمدن اسکوچیچ جهش خوبی داشتند اما ما می‌خواهیم با شکست این تیم راهی فینال جام حذفی شویم. ما با کسب 4 پیروزی به این مرحله رسیده‌ایم و هدف‌مان رسیدن به فینال است. ان‌شاءالله اول تیم را در لیگ نگه می‌داریم و در فینال هم با استقلال برای قهرمانی خواهیم جنگید.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
دلسوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
3
کادر فنی،هیئت مدیره ،بازیکنان محترم استقلال خوزستان -لطفا ازتعطیلات نوروزیتان کم کرده و با اردوهای منظم و جدی آماده شوید و تیمی در خور نام خوزستان مظلوم باشید (همه بازی هتون رو ببرید تا کار به اما واگر نکشد) تا دل خوزستانیها با وجود 4 تیم در لیگ برتر شادتر نمائید چرا که بجز خودمان هیچکس به فکرمان (در هیچ زمینه ای) نیست نه پایتخت نشینان و نه دیگران . باتشکر فراوان
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
2
سالگرد جهاد مردم عرب خوزستان بر عليه استعمار پير به فتواي مرجعيت و پيروزي شيرين امروز استقلال خوزستان در يك بازي فينال شش امتيازي بر تك تك مردم خوزستان مبارك باشد
کرم رضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
1
ازهمه هوادارای تیمهای استان خوزستان که برای تشویق اس خوزستان به ورزشگاه امدند تشکر میکنم وبرای همه نمایدگان خوزستان ارزوی موفقیت دارم پیروزی امروز برهمگا ن مبارک باد
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
0
0
بچه ها از جوون مایه گذاشتن.دمتون گرم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها