به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۲۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
تعداد نظرات: ۲۱ نظر

استقلال 1 – نفت 0؛ بازگشت امید به اردوی آبی‌ها

استقلال 1 – نفت 0؛ بازگشت امید به اردوی آبی‌ها

خوزستان اسپورت
هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر – استادیوم غدیر اهواز
شنبه 12 اسفندماه 96 – ساعت 15:30
استقلال خوزستان 1 – نفت تهران 0
گل: عادل کلاه‌کج (61)
داور: رضا عادل
کمک داوران: علیرضا ایلدروم و محمدرسول ذورقی
اخطار: جونیور مارینی، حکیم نصاری (استقلال) – فرید محمدی‌زاده، امیرحسین فشنگچی (نفت)
تماشاگر: سیصد نفر

استقلال خوزستان: وحید شیخ ویسی، دانیال ماهینی، ابوالفضل علایی، عقیل کعبی، علیرضا دغاغله، میثم دورقی، حکیم نصاری، عادل کلاه‌کج (76- یونس دلفی)، یعقوب کریمی (56- فرید بهزادی کریمی)، اسماعیل شریفات و جونیور مارینی (82- محمد شریفی)
سرمربی: عبدالله ویسی

نفت تهران: میلاد فراهانی، فرید محمدی‌زاده، محسن بنگر، علیرضا عزت کرامت، جهانبخش ذبیحی، پوریا امینی، امیرحسین یحیی‌زاده، حمید خدا بنده‌لو (31- سینا خادم‌پور)، امیرحسین فشنگچی، رضا حبیب‌زاده (72- عیسی آل‌کثیر) و امین منوچهری
سرمربی: هومن افاضلی

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و نفت تهران با پیروزی یک بر صفر آبی‌پوشان خوزستانی به پایان رسید.

نیمه اول این مسابقه گرچه با احتیاط از سوی بازیکنان دو تیم دنبال می‌شد، اما استقلالی‌های خوزستان چندین بار در محوطه جریمه نفت تهران فرصت گلزنی داشتند. در دو صحنه مشکوک نیز برخوردهای دروازه‌بان و مدافع نفت تهران در دقایق 5 و 45 با حکیم نصاری هافبک استقلال از سوی داور میدان خطای پنالتی تشخیص داده نشد و یک کارت زرد هم نتیجه اعتراض نصاری به تصمیمات داور بود.

آبی‌پوشان جنوبی که نسبت به بازی مقابل پرسپولیس چند تغییر را در ترکیب اصلی شاهد بودند، در وقت نخست بازی فرصت‌هایی برای گشودن دروازه نفت تهران داشتند که از جمله آن‌ها می‌توان به ضربات دقایق 4 و 35 شریفات، ضربه دقیقه 33 حکیم نصاری، موقعیت تک‌به‌تک جونیور مارینی در دقیقه 41 و فرصت گلزنی دقیقه 45 ابوالفضل علایی اشاره کرد. ضمن اینکه دو صحنه مشکوک به پنالتی هم در محوطه جریمه نفتی‌ها روی حکیم نصاری اتفاق افتاد که داور دستور به ادامه بازی داد.

شاگردان هومن افاضلی هم که اکثر اوقات نیمه اول را به دفاع کردن یا گردش توپ در نیمه زمین خودی مشغول بودند، چشم به ضدحملات و ضربات شروع مجدد داشتند تا از این راه‌ها به تیممیزبان ضربه وارد کنند. نفتی‌ها در دقیقه 15 با ضربه ایستگاهی امین منوچهری خطرساز شدند که شیخ‌ویسی توپ را به کرنر فرستاد و در دقیقه 33 هم ضربه منوچهری از کنار دروازه استقلال خوزستان به خارج رفت تا هیچ‌کدام از دو تیم در وقت نخست بازی به گل دست پیدا نکنند.

در نیمه دوم، استقلال خوزستان فشار حملاتش را بیشتر کرد و آبی‌پوشان با حضوری پرتعداد در منطقه دفاعی نفت تهران به دنبال گشودن قفل دروازه زردپوشان نفت بودند. استقلالی‌ها در دقیقه 60 صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که شوت دیدنی میثم دورقی با واکنش مناسب میلاد فراهانی راهی کرنر شد و ارسال همین ضربه کرنر پایه‌گذار گل استقلال خوزستان با ضربه عادل کلاه‌کج شد.

بازیکنان نفت که نمی‌خواستند بازنده از میدان خارج شوند، در 30 دقیقه پایانی مسابقه از لاک دفاعی بیرون آمدند و به دنبال جبران نتیجه بودند و یاران استقلال خوزستان نیز چشم به زدن گل دوم داشتند تا پیروزی در این بازی را قطعی کنند.

حملات یاران طرفین مسابقه در ادامه نیمه دوم با توجه به هوشیاری مدافعان دو تیم کمتر به خلق موقعیت‌های مسلم گلزنی می‌انجامید. نفتی‌ها که روی به توپ‌های بلند برای استفاده از قدرت سرزنی مهاجمان آورده بودند، در دقیقه 86 با ضربه سر عیسی آل‌کثیر دروازه استقلال خوزستان را تهدید کردند که وحید شیخ‌ویسی با شیرجه‌ای تماشایی توپ را به آغوش کشید و در دقیقه 4+90 ضربه ایستگاهی آل‌کثیر از بالای دروازه آبی‌پوشان به خارج رفت تا این بازی در نهایت با یک گل به نفع شاگردان ویسی خاتمه پیدا کند.

استقلال خوزستان با کسب این پیروزی 23 امتیازی شد تا به ماندن در لیگ برتر امیدوار شود.

شرح گل
1-0 (استقلال): کرنر ارسالی فرید بهزادی کریمی بازیکن تعویضی استقلال خوزستان در محوطه جریمه نفت تهران با ضربه سر عادل کلاه‌کج تکمیل شد تا قفل دروازه نفتی‌ها باز شود و استقلالی‌ها از حریف پیش بیفتند.

در حاشیه
* برگزاری مسابقه در روز اول هفته باعث کاهش استقبال تماشاگران از این مسابقه شد.
* بارندگی روزهای گذشته روی زمین چمن استادیوم غدیر تأثیر منفی گذاشته بود و بازی در زمین نامساعد به انجام رسید.
* حمید خدابنده‌لو بازیکن نفت تهران در جریان نیمه اول مسابقه آسیب دید و در دقیقه 31 جای خود را به سینا خادم‌پور داد.
* بازیکنان و نیمکت نشینان استقلال خوزستان در نیمه اول به قضاوت رضا عادل اعتراض داشتند و اندک هواداران حاضر در ورزشگاه با سر دادن شعارهایی اعتراض خود را به داوری اعلام کردند.
* موسی کولیبالی به‌دلیل مسائل مالی در این بازی هم برای استقلال خوزستان به میدان نرفت. وحید نامداری و سعید زارع نیز به‌خاطر مصدومیت در بازی غایب بودند.
* در صحنه‌ای از نیمه اول بین فرید محمدی‌زاده از نفت تهران و جونیور مارینی از استقلال خوزستان برخوردی پیش آمد که داور به هر دو بازیکن کارت زرد نشان داد.
* عبدالله ویسی در آخرین لحظات نیمه اول به‌دلیل اعتراض به قضاوت نامتعادل داور میدان از روی نیمکت اخراج شد. علی‌اکبر یوسفی سرپرست تیم نفت نیز به‌دلیل توهین به اعضای تیم استقلال خوزستان توسط داور اخراج شد.
* تماشاگران حاضر در ورزشگاه غدیر اهواز در پایان مسابقه عبدالله ویسی و بازیکنان استقلال خوزستان را مورد تشویق قرار دادند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
6
این چند بازی گذشته انصافا کیفیت فنی بازی های استقلال خوزستان بالاتر رفته و این برد نتیجه این است به نظر من اگر استقلال از اول اینگونه کار می کرد الان نیمه بالای جدول بود خسته نباشید به بازیکنان و مربیان استقلال خوزستان
ناصری محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
6
خوشحالیم و ان شاء الله در لیگ می مانیم
تشکر از بازیکنان و کادر فنی با تعصب وتشکر ویژه از کاپیتان میثم متعصب
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
5
تبریک به مجموعه اس.خوزستان و همه دوستداران فوتبال خوزستان. بعد از برد دیروز صنعت امروز با برد اس.خوزستان خوشحال شدیم. حیف فولاد با این بازیکنان و امکانات نتایج خوبی نمیگیرد
jafar
|
Switzerland
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
5
درود بر استقلال خوزستان ؛ تبریک بابت پیروزی ۶ امتیازی و به امید پیروزی های بعدی . آخه تهران نفتش کجا بوده که بخاد تیمی بنام نفت داشته باشه .
فرخ زاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
1
5
هووووف.
مردیم از معده درد و استرس.
قدم بعدی اسکوچیچه.
خواهشا دوستانی ک با ویسی می تونن ارتباط برقرار کنن توصیه کنن ک اسکوچیچ فقط برای جام حذفی هدایت خونه به خونه رو قبول کرده.
مسئولین محترم خوزستان اسپورت خواهشا ترتیب مصاحبه ای با ویسی بدین.
و گوشزد کنین که اسکوچیچ فقط برای جام حذفی اومده. و هر کاری برا برد میکنه.
خواهشا همه با اتحاد و همدلی جمعه در ورزشگاه جلوی این تیم و همچنین اسکوچیچ که دوسال فولاد رو عقب انداخت از پیشرفت بگیرین.
وعده ما جمعه
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
جناب فرخ زاد نظرتان محترم اما ممکنه در خصوص دو فصل بعد که اسکوچیچی نبود نظر دهید جهت یاداوری فصل اول مربیگری اسکوچیچ با تمام مشکلات فصل چندان بدی نداشتیم اما با کنار رفتن جناب دهکردی و آمدن اعجوبه بی کفایتی که حتی دوست ندارم اسمش را هم بیاورم به قهقرا رفتیم الیته در خصوص پورموسوی هم می توان گفت که حتی نتایج تقریبا متوسط ایشان در فصل قبل با استقلال نیز متاثر از سال قبل از آن بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
3
1
ماشاالله ب عادل کلاه کج ک 3امتیازارزشمند رو تنهایی تقدیم ب استقلال کرد .خسته نباشیدخدمت عادل کلاه کج عزیزبازیکن متعصب و با غیرت
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
اقای ناشناس لطفا حرف بی ربط نزنید.
عادل کلاه کج به تنهایی؟؟؟ پس بقیه بازیکنا که زحمت کشیدن چی بودن؟ اون گل که توپ روبرو دروازه خالی به بچه 2 ساله میدادی میزد تو گل.
ادمین عزیز خواهشا نظرات اینچنینی که بوی کباب ازش میاد منتشر نکنین متشکرم
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
5
داور هر چی تلاش کرد بازی رو در بیاره نتونست ...
درود بر شرف حاج عبدلله و بازیکنان با غیرت
شیخ ویسی شریفات مارینی دورقی عالی بودن
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
4
با عرض سلام و خسته نباشید به حاج عبدالله ویسی و تک تک بچه های متعصب استقلال خوزستان که بدون پول بخاطر اسم مقدس خوزستان بازی کردند و گل کاشتند واقعا دمتون گرم از شیخ ویسی دروازه بان عالی تا خط دفاعی مقتدر هافبکهای جنگنده و مهاجمین سرعتی و باتعصب و هوادارایی که تونستند به ورزشگاه برن و کادر فنی زحمتکش که با ترکیب خوب وتعویضهای خوبتر همگی در برد استقلال سهم داشتند. به امید تکان خوردن رگ غیرت مالکین و مدیریت باشگاه و شارژ روحی و مالی این بچه‌های باغیرت
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
4
خسته اما پر انرژی از ورزشگاه اومدم واقعا بعد از چند هفته با لب خندون ورزشگاه رو ترک کردند هوادارها ماشاءالله به همت و تلاشتان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
3
هوادارای عزیز. خدا رو شکر تیم استانمون با تمام مشکلاتی که داشت .جلو تیمی که پنج هفتست باخت نیورد .برنده شدیم مهم سه امتیاز بود همه بچها زحمت کشیدن .از کادر فنی تا سر مربی دلسوز وبچهای با غیرت .نتیجش سه امتیاز بود.فرقی نمیکنه کدوم بازیکن گل زد همشون با غیرت بازی کردن .خدا کنه چشمای مسوولین باز بشه واین تیم رو از نظر مالی کمک کنن. تا بچها با روحیه بهتر به دیدار خونه به خونه برن.. تبریک میگم به آقای ویسی .وتمام بازیکتان با تعصبش.. دستتون درد نکنه که امروز شحالمون کردین..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
2
درود به عبدالله ويسي كه به بازيكنان جوان ميدان ميده اقاي باشرف ياد بگير ولي ادم ترسوئي هستي در ضمن اين شيخ ويسي چقدر عاليه اين پسر نه مثل حامد لک که هر دقيقه خودشو ميندازه
موسوي شادگان
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
2
تبریک به تمام هواداران و بازیکن ها بخصوص به وبسی و کلاه کج امیدوارم با رفع مشکل مالی و بردهای بیشتر موجب بقای تیم در لیگ برتر شود.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
2
مشکی پوشان رو ببریم 100 درصد تو لیگ می مونیم ... به یاری خدا
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
3
امروز بازيكنان استقلال خوزستان را همه ديدن كه اصلاً براي پول بازي نكردن بلكه فقط براي شادي دل مردم خوزستان آن هم با يك بازي غيرتي ناب خوزستاني كه خدا را شكر مزدش را خوب گرفتن دمشون گرم ، مباركشان باشد درود بر غيرت تك تك آنها بخصوص ويسي، شيخ ويسي، شريفات ، كلاه كج ، دورقي و بقیه بازیکنان
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
2
در روز سالگرد پيروزي در يك جنگ نا برابري و جهاد مردم غيور عرب خوزستان در برابر انگليس با لبيك گويي به مرجعيت ، واقعاً كه اين پيروزي استقلال خوزستان در برابر نفت تهران به دل اين مردم با غيرت خوزستاني نشست و مبارك همه آنها و بازيكنانشان و كادرفني و در راس آنها ويسي دوست داشتني باشد انشاءالله با پيروزي در هفته ٢٦ ليك برتر در برابر سياه جامگان ، جايگاه خود را در ليگ برتر محكم خواهند داد .
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
2
درود بر بچه های باغیرت اس خوزستان و تبریک به همه ی هم استانی های عزیزم . دو تا بازی خیلیییییی مهم داریم . یکی با خونه به خونه که باید هر جور شده اس خوزستان بازی رو ببره و بره در خرمشهر انتقام صنعت رو از اس تهران بگیره و بازی بعدش مقابل سیاه جامگان که اونو ببریم دیگ 70 درصد مسیربقا رو رفتیم
هادی گچساران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
0
الهی هر دردی برا جناب ویسی پیش میادبزنه به کله پور موسوی وازدری بیسواد وبی غیرت
فرخ زاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
0
اقا رضا جنابعالی اگر یادتون باشه اسکوچیچ تیم قهرمان رو تحویل گرفت و سال اول با مدیریت دهکردی تیم رو پنجم کرد.
سال دوم خودش تیمو بست.خط کشید روی بازیکن هایی همچون بیت سعید، زبیدی، عاشوری، کعبی و ....
در اصل خط قرمز کشید روی بازیکن های اس خوزستان ک قهرمان لیگ شدن.
و بازیکن هایی نظیر خانزاده و فشنگچی و یه مشت بازیکن که تو لیست مازاد بودن آورد.
توجه کنین منظورم از عقب افتادن فولاد اینه ک اگر مربی کاربلدی بود فولاد بجا اس خوزستان اول می شد!!!
اسکوچیچ اصلا جای دفاع نداره.
اما حالا ک دارین بحث پورموسوی رو میکنین بنده طرفدارشم.
مربی سال اولشه زمان میخاد. باید هوادار حمایت بکنه اگر امسال سهمیه نگرفت .بله موافقم اخراج.
و به این نکته کلیدی اشاره بکنم
ک همین هوادار به دهکردی فحش میداد .بنده شاهدم.
همین هوادار سر فرکی رو شکوند.
همین هوادار الانم به پورموسوی داره توهین میکنه.
اقااا صبر باید کرد.
اسکوچیچ یا جلالی امتحانشان را با نمره بسیار ضعیف رد شدن.
لازم به ذکره فولاد زمان دهکردی فحش نبود ک این بدبخت نخورد.
هوادار باید حمایت کنه حداقل امسال .سهمیه نگرف پورموسوی .بعد اعتراض
حسین قیصری ابوالعباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
0
0
بنازمت عبدالله ویسی واقعا بنازما،،و خاک توی سر سرمربی تیم اول استان با آن همه پول و امکانات و....
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها