به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۲۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
تعداد نظرات: ۸ نظر

فولاد خوزستان؛ حریف محبوب تیم‌های تهرانی

فولاد خوزستان؛ حریف محبوب تیم‌های تهرانی

خوزستان اسپورت- تیم فولاد خوزستان در 10 بازی امسال مقابل تیم‌های تهرانی فقط یک بار پیروز شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، چند روز پیش در مطلبی با عنوان آمار فاجعه‌بار فولاد خوزستان مقابل سرخابی‌ها به نتایج بسیار ضعیف تیم پرطرفدار خطه جنوب طی 3 سال اخیر مقابل تیم‌های پرطرفدار پایتخت اشاره کردیم.

نگاهی دقیق‌تر اما این واقعیت تلخ‌تر را نشان می‌دهد که تیم فولاد خوزستان طی 3 سال اخیر به شکل عام تبدیل به حریف مورد علاقه تیم‌های تهرانی گشته و علاوه بر پرسپولیس و استقلال تهران برای سایر تیم‌های پایتخت نیز لقمه‌ای راحت الحلقوم شده است.

فولاد خوزستان که تا 3 سال پیش به‌عنوان قاتل تیم‌های تهرانی معرفی می‌شد و نمایندگان فوتبال مرکز از رویارویی با آن وحشت داشتند، امسال در 10 مسابقه برابر پنج تیم تهرانی فقط یک پیروزی کسب کرده است. این پیروزی هم در شرایطی رقم خورده بود که نفت تهران سرمربی نداشت و سید احمد آل‌نعمه مدافع خوزستانی تیم نفت همراه با هاشم بیگ‌زاده دیگر مدافع این تیم وظیفه هدایت آن را انجام می‌دادند.

ناکامی فولاد خوزستان برابر حریفان مرکزنشین به امسال خلاصه نمی‌شود و بررسی نتایج 3 سال اخیر تیم سرخ‌پوش دیار کارون ما را به این واقعیت تلخ‌تر می‌رساند که فولادی‌ها در 30 مسابقه طی 3 سال اخیر فقط 3 پیروزی مقابل تیم‌های تهرانی کسب کرده‌اند. امسال هم برای نخستین بار در تاریخ لیگ شاهد رقم خوردن 3 باخت متوالی فولادی‌ها طی 15 روز برابر تهرانی‌ها بودیم.

فاجعه‌بار بودن چنین نتایجی زمانی بیشتر نمایان می‌شود که بدانیم فولاد خوزستان قبل از این 3 سال تیمی بوده است که هرساله پیروزی‌های متعددی برابر نمایندگان فوتبال تهران کسب می‌کرد. به‌عنوان مثال در فصل 93-94 فولادمردان جنوبی توانستند 7 پیروزی در یک سال را مقابل تیم‌های پایتخت به ثبت برسانند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم پرآوازه‌ی فوتبال جنوب از ابتدای تابستان 94 رو به افول گذاشت و اکنون به مرحله‌ای رسیده است که نمایندگان فوتبال تهران به‌جای هراس از نام فولاد خوزستان، برای بازی مقابل آن روزشماری می‌کنند. فریاد اعتراض هواداران باتعصب خوزستانی برای نجات تیم فولاد هم به جایی نمی‌رسد و گویا تصمیم سازان مجموعه عظیم فولاد خوزستان بنا را بر نشنیدن گذاشته‌اند.

اخبار مرتبط
آمار فاجعه‌بار فولاد خوزستان مقابل سرخابی‌ها

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
6
دوستان از سه سال پیش تاکید می کردم مشکل فولاد سرمربی و بازیکن نیست بلکه یه فرد بی کفایتی به نام اژدری زاده است اما متاسفانه انواع هجمه ها به اسکوچیچ و سعداوی وارد شد ( کار با پورموسوی ندارم که با بهترین بازیکنان و بیشترین ستاره های 3 سال اخیر یک برد قاطع هم بدست نیاورد ) باید یاداوری کنم اسکوچیچ همان کسی بود که در سال اول تحت مدیریت استاد دهکردی با تمام مشکلات نسبتا تیم را خوب رهبری کرد و علاوه بر آن بازیکنان جوانی نظیر عبداله زاده را به لیگ برتر معرفی کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
6
ملعون اژدري بعدا مصاحبه ميكنه میگه ما ميخواهيم خوزستان سربلند كنيم واقا بدتر از اين شخص تو عمرم نديدم
موسوي شادگان
احمدفولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
3
بخدا قسم هیچوقت فکر نمیکردم روزی برسه ک اینقدر جلوی تهرانیا خاروذلیل بشیم.. اژدری دنیا دار مکافات ومطمئن باش نوبت تو هم میرسه که ب ذلت و خاری کشیده بشی
jafar
|
Switzerland
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
3
یعنی تقریبا همین ۳ سالی که دهکردی و هیئت مدیره کاردان رفتند و اژدری و هیئت مدیره فعلی بر سر کارند . در واقع فولاد و هواداران انبوه آن از آنوقت تا حالا روز خوش ندیده اند .
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
3
درود بر شما سایت محترم خوزستان اسپرت از اینکه چنین یادداشت واقع بینانه اما دردمنشانه را تقریر فرمودید سپاسگزارم واین تفسیری دیگری به جز وجود حس تعهد و تعصب به ورزش خوزستان و تأذی خاطربه مانند کلیت هواداران فولاد پیرامون مسائل وارده تیم ،د رآن سایت موقر، ندارد.
به امید رقم زدن طلوعی جدید برای فولاد محبوب که قطعا با همت هواداران واقعی و برای کنار زدن خائنین و مفسدین موجود، میسور خواهدشد
هواداران فولاد وحدت کلمه ما، برکناری اژدری و پورموسوی و بازخواست شریف شود.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
3
سلام دوستان عزیز و گرامی ماهمه طرفدار فولادیم باید همه باهم یکدل و متحد بشیم وریشه ی این رانت خواران رو از فولاد بخشکونیم من شهرستانیم اگه لازم باشه خود اهواز میام جلوی در باشگاه نفرت وانزجارم و از این افراد بی لیاقت اعلام میکنم
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
3
استاندار اصفهان سریعا واکنش نشان داد و مدیر عامل صنایع فولاد مبارکه رو اخراج کرد
ما از اقای شریعتی درخواست داریم دست شیادان فوتبال را از خوزستان کوتاه کند
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
3
با سلام لطفا یکی از هوادارن ی کانال به عنوان طرفداران دو آتیشه فولاد خوزستان تو تلگرام درست کنه تا اونوقت همه ی تصمیم واحد بگیریم و پای آن بایستیم تا ببینیم کی میتونه فولاد نابود کنه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها