به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۲۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
تعداد نظرات: ۴ نظر

عکس/پرگل‌ترین برد خوزستانی‌ها در لیگ هفدهم

عکس/پرگل‌ترین برد خوزستانی‌ها در لیگ هفدهم

خوزستان اسپورت- پرگل‌ترین پیروزی تیم‌های خوزستانی در هفدهمین دوره لیگ برتر شب گذشته در آبادان رقم خورد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان جمعه شب با ارائه یک فوتبال ناب خوزستانی موفق به شکست دادن سیاه‌جامگان مشهد شد. شاگردان کمالوند در مسابقه‌ای که یک گل واضح تیم نفت آبادان با اشتباه داوران پذیرفته نشد، موفق به کسب برتری 4 بر یک مقابل سیاه‌جامگان مشهد گردید.

این برای نخستین بار در فصل جاری لیگ برتر بود که نمایندگان فوتبال خوزستان موفق به زدن 4 گل در یک بازی می‌شدند. نفت آبادان که پیش از این مقابل سایپا و سپیدرود رشت به پیروزی‌های مشابه با نتیجه 3 بر صفر رسیده بود، این بار توانست به آمار 4 گل زده در یک بازی برسد و پرگل‌ترین برد فوتبال خوزستان در لیگ هفدهم را به ثبت برساند.

نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
3
ای کاش یکی از این گلها را در برابر استقلال تهران در جام حذفی به ثمر میرسید، خدا فغانی را لعنت کنه با اون قضاوت ناعادلانه و جانبدارانه ، تعجبم چرا برای اون بازی داور تهرانی انتخاب کردن، واقعا جای صنعت در فینال حذفی خالیه
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
1
البته خوزستان اسپورت دوست داشتني پنج گل نه چهار گل ، گل پنجم توب و دروازبان با هم از خط دروازه عبور كردن كه همه ديدن جزء داور .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
1
آقای عیسی زاده چی شد شکایت شما به فیفا . وقتی جرات و همت چنین کاری را ندارشتی چرا لاف زدی . سر صنعت نفت را در جام حذفی جلوی 30000 هوادار یکدست و عاشق توسط فغانی بریدن اونوقت و وقتی اومدی و گفتی بخاطر این ناداوری به فیفا شکایت خواهی کرد دلمون خوش شد که لااقل قدری از درد و آلاممون کاسته میشه ولی بعد از یکماه هیچ اقدامی نکردید . البته همون موقشم میدونستیم اینکاره نیستید . خدا همتونو لعنت کنه . تاوان خیانتتونو خواهید داد .
کرم رضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
0
فغانی یک عروسکی بیش نیست حکم کمیته انظباطی ببینید علیه نفت مظلوم با بیرحمی ابادان محروم میکنند اما درشمال ازکتک زدن ذاور تا حمله به هوادارای تیم مهمان تا استخدام جادوگر در بازی لیگ یک توسط خونه بخونه اما حسن زاده خوابه نمیبینه دیگه خسته شدیم ازبی عدالتی نمایندگان مردم خوزستان هم فکر صندلی خودشونند به همین علت داورا وکمیته انظباطی روزگار تیمهای خوزستانی سیاه کردند باید مثل تبریز باهم باشیم تو ورزشگاه هرکاری دلشان بخواد میکنندولی ما هیچ کاری نمیکمیم همیشه محرومیم