به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۲۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
تعداد نظرات: ۵ نظر

اخباری: سایپا مثل فولاد بازی قبلی را باخته است

اخباری: سایپا مثل فولاد بازی قبلی را باخته است

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با تیمی بازی داریم که مثل خودمان در کورس کسب سهمیه آسیا و آن تیم هم مثل ما شکست خورده‌ است. آنها مقابل سپیدرود باختند و ما مقابل استقلال.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، سیروس پورموسوی سرمربی فولاد خوزستان به دلیل تاخیر پرواز نتوانست به نشست خبری قبل از بازی با سایپا برسد و دستیارش محمدسعید اخباری را به نشست فرستاد که این مربی اظهار داشت: با تیمی بازی داریم که مثل خودمان در کورس کسب سهمیه آسیا و آن تیم هم مثل ما شکست خورده‌ است. آنها مقابل سپیدرود باختند و ما مقابل استقلال.

اخباری ادامه داد:‌ همه بازیکنان ما متوجه شدند که باید در خور شان اسم فولاد بازی کنند و همه با هم هم قسم شدند تا بتوانیم نتایج خوبی تا پایان فصل بگیریم. من مطمئنم فردا شاهد یکی از بازی‌های خوب خواهیم بود.

وی در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت:‌رحیم زهیوی و سینا مریدی و جانفزا مصدوم هستند و به این بازی نمی‌رسند.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به شرایط باشگاه فولاد گفت: در باشگاه ما همه از تیم فوتبال حمایت می‌کنند. از مدیرعامل باشگاه و رئیس کارخانه فولاد مهندس کشانی و همچنین اعضای هیات مدیره هم ممنون هستیم که همواره تیم را مورد حمایت قرار داده‌اند. از هواداران هم عذرخواهی می‌کنیم که نتوانستیم هفته قبل خوب نتیجه بگیریم اما بازیکنان و کادر فنی همگی هم قسم شده‌ایم و این حمیت را داریم که در شان فولاد خوزستان باشیم و مثل سال‌های گذشته فولاد همچنان در جمع مدعیان قرار بگیرد. هواداران حق دارند بعد از چند فصل ناکامی این فصل فولاد را در جایگاه مناسب ببینند.

اخباری افزود: ما با بازیکنان از لحاظ روحی و روانی کار می‌کنیم تا اعتماد به نفس آنها برگردد. باید تلاش کنیم نتایج خوبی بگیریم. مهم این است که همه در تیم ما یکدل هستند. باخت مقابل استقلال هم در شرایط نرمال رقم نخورد. تیمی که در دقایق ابتدایی گل می‌خورد سخت است به بازی برگردد. ما با بازیکنان صحبت کرده‌ایم و از بازیکنان بزرگتر تیم مثل ایوب والی و عبدالله کرمی و ایمان مبعلی هم تشکر می‌کنیم که با بازیکنان صحبت کرده‌اند تا شرایط خوب گذشته را تکرار کنیم و می‌خواهیم در 6 فینال پیش رو نتایج خوبی بگیریم.

وی در مورد اینکه وضعیت حامد لک چگونه است،‌گفت: وضعیت حامد لک درست است اما مشکلی که ما داریم این است که وقتی ملی‌پوشان می‌خواهند ریکاوری کنند و این مسئله برای ملی‌پوشان شهرستانی مثل تیم ما دقیقا مثل آن است که 4 پرواز داشته باشیم. این بازیکنان باید 4 بار پرواز کنند و این مسئله روی عملکرد آنها تاثیر می‌گذارد زیرا بازیکنان تغییر ارتفاع دارند و مسائل تغذیه‌شان هم فرق می‌کند. با این حال ما همواره از تیم ملی اطاعت کرده‌ایم اما هر وقت آقای احمد عبدالله‌زاده و حامد لک به تمرینات تیم ملی می‌آیند و برمی‌گردند ما باید روی آنها ریکاوری زیادی کنیم تا این خستگی از بدن آنها بیرون برود. ما برای کمک به تیم ملی همیشه آماده هستیم.
 
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
سلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
0
3
چه عجب يه نفر اومد از بزرگي فولاد حرف زد اقاي مديرعامل و سرمربي فقط ادبيات حقارت بلدند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
0
3
اين طرز مصاحبه نشون از اعتماد به نفس ميده كاش يه كم به سرمربيتون و مدير عامل بي سواد اين اعتماد به نفس و ادبيات رو ياد ميدادي تا از هوادار طلب كار نباشند
فولاد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
1
0
اخباری میدونه تیم فولاد بدترین روزگار ممکن رو داره.مشکل پورموسوی است.بازیکنانی که توسط پورموسوی تهدید به خط خوردن از لیست برای فصل بعد می شوند با چه روحیه ای وارد زمین شوند.اقای کشانی بازم ضیافت شام بده برای پورموسوی بی سواد!!!
علوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
ولمون كنيد بابا با اين تيم فردا هم از سايپا ميبازه فولاد
اژدري و پورموسوي بريد ازين تيم
بعد از يه فصل هنوز تركيب تيمش رو نشناخته مگه پيكان و پارس جنوبي از لحاظ مهره بهتر از فولادند
فولاد قرباني خباثت اژدري و آدماش شده نابود كرد فولاد رو
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
اخباری آنالیزور پورموسویه بعد ی عده میگن اخباری بهتره اخه من نمیدونم کسانی ک رفیق ایشونن خوبن بعد خودش بعد تابلوئه ک مشکل شخصی با پورموسوی دارید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها