به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ March 2024 19
کد خبر: ۲۲۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰
تعداد نظرات: ۳۵ نظر

پورموسوی: عملکردمان باعث شد انتظارات بالا برود

پورموسوی: عملکردمان باعث شد انتظارات بالا برود

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: همیشه سه چهار تیم برای کسب مقام اولی جنگ می‌کردند الان شرایط طوری شده که 6 تیم برای کسب مقام دومی رقابت دارند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، سیدسیروس پورموسوی در مورد شرایط اخیر فولاد خوزستان و شکست مقابل استقلال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر صحبت‌های زیر را مطرح کرد.

* اتفاقات فوتبالی باعث شکست سنگینی شد
وی در مورد شکست چهار بر یک مقابل استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، گفت:  یک باخت خانگی و با اختلاف 3 گل از لحاظ روحی  و روانی روی تیم تاثیر منفی می‌گذارد. دیروز با بازیکنان صحبت کردیم و توانستیم آنها را از لحاظ ذهنی کمی آماده کنیم. فوتبال همین است و گاهی نتایجی رقم می‌خورد که دور از ذهن و تصور است. گاهی حس مسئولیت پذیری ما پائین می‌آید و باعث می‌شود این نتایج رقم بخورد. چند هفته روند امتیاز گیری ما خوب نبود و در این شرایط هوادارن کمی نا راضی می‌شوند. واقعیت این است که ما پذیرفتیم می‌توانستیم مقابل استقلال عملکرد بهتری داشته باشیم. اتفاقات فوتبالی باعث شد شکست سنگینی رقم بخورد. با شناختی که از بازیکنان داریم می‌توانیم این نتیجه را جبران کنیم.

* حمایت‌ها انگیزه ما را بیشتر کرد
سرمربی فولاد خوزستان در مورد حواشی که این روزها باعث شد فولاد با مشکل روبه‌رو شود، اظهار داشت: بعد از بازی با پیکان و حتی بعد از بازی با استقلال حمایت‌هایی شد که انگیزه ما را بیشتر کرد که تلاش بیشتری کنیم. مدیران و اعضای هیأت مدیره باشگاه حمایت کردند. اکثر هواداران حاضر در ورزشگاه با وجود شکست تیم را تشویق کردند و این مسئله به ما انگیزه می‌دهد تا به خاطر مردم با حس مسئولیت پذیری و سختگیری بیشتری تمرین کنیم. باید تلاش کنیم و تا آخرین روز مسابقات امیدوار باشیم تا نتیجه خوبی کسب کنیم.

* کمبود امتیاز نسبت به نیم فصل اول قابل جبران است
پورموسوی در مورد صحبت‌های علیرضا اژدری‌زاده و اینکه 4 باخت در 24 هفته نتیجه بدی نیست، عنوان کرد:‌ تاقبل از بازی با صنعت نفت شرایط ما خیلی بود. بعد از آن بازی در چند بازی نتوانستیم امتیازات مورد نیاز را کسب کنیم. در 4 بازی 2 باخت و 2 تساوی داشتیم و هنوز چیزی از دست نرفته است. در نیم فصل اول تا این هفته 15 امتیاز گرفته بودیم و در نیم فصل دوم 11 امتیاز داریم. این 4 امتیاز اختلاف نسبت به نیم فصل اول تا این هفته در 6 بازی باقی مانده قابل جبران است. البته به این شرط که بازیکنان احساسی نشوند و با منطق حرکت کنند.

* قبلا 4 تیم برای اولی الان 6 تیم برای دومی می‌جنگند
وی در مورد رقابت 6 تیم برای کسب سهمیه، تصریح کرد: همیشه سه چهار تیم برای کسب مقام اولی جنگ می‌کردند الان شرایط طوری شده که 6 تیم برای کسب مقام دومی رقابت دارند. وضعیت بالای جدول  بسیار جذاب شده و هر مسابقه در حکم فینال است. این هم از شانس ما است. بازی‌های رو در رو در این شرایط خیلی اهمیت دارد.

* عملکردمان انتظارات را بالا برد
پورموسوی در مورد اینکه آیا امیدی به کسب سهمیه دارد، عنوان کرد: صد در صد همینطور است. با توجه به شرایطی که در این مدت به وجود آمده برای این مهم تلاش می‌کنیم. عملکرد ما باعث شد انتظارات از تیم بالا برود. تا جاییکه امکانش هست باید سعی کنیم انتظارات را بر آورده کنیم. بازیکنان قابلیت این کار را دارند. مطمئن هستم بازیکنان ما باز هم به روزهای خوب خود باز می‌گردند و باید این روزهای سخت را پشت سر بگذاریم.

* لک با صلاحدید کادرفنی بازی نکرد
وی در مورد غیبت حامد لک و اینکه برخی این اتفاق را تصیمیم سرمربی  و برخی این مسئله را به دلیل مصدومیت دانستند، اظهار داشت: مشکل خاصی نیست. مربی ترکیب تیم را مشخص می‌کند. بعد از اینکه مشخص شد او در بازی نیست برخی شیطنت کردند و موضوع مصدومیت را مطرح کردند. بیش از اندازه به این مسئله توجه شد. سرمربی تصمیم گرفت از این بازیکن در این مسابقه استفاده نکند. بعد از آن هم این دو روز بازیکن در اختیار تیم ملی بود و از امروز هم به تمرینات باز می‌گردد.

* سایپا امسال تیم متفاوتی نشان  داده است
پورموسوی در مورد رویارویی با سایپا در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، گفت: سایپا نشان داده امسال نسبت به سال قبل تیم متفاوتی دارد. سایپا‌ هم مثل ما چند هفته شکست نخورده بود و هفته قبل مقابل سپیدرود متحمل شکست شد. همین مسئله باعث می‌شود دو تیم انگیزه زیادی داشته باشند و برای جبران پا به میدان بگذارند. بدون شک بازی زیبایی را مشاهده خواهیم کرد. هر دو تیم به دنبال کسب پیروزی برای ورود به تعطیلات هستند. می‌خواهیم مهره‌های کلیدی حریف را خنثی کنیم تا با دست پر به اهواز باز گردیم.

* هواداران صبوری کنند
انتظار داریم هواداران مثل همیشه صبوری کنند و اجازه دهند بعد از پایان فصل نسبت به کادرفنی و بازیکنان ارزیابی کاملی داشته باشند. فوتبال برد و باخت دارد. قبول داریم در این 4 هفته نتایج دلخواه را نگرفتیم اما نا امید نیستیم و تلاش می‌کنیم در ادامه عملکرد خوبی داشته باشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳۵
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
5
حرفهای تکراری وعده های توخالی خسته شدیم بخدا
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
6
طوری میگی انتظارات از فولاد بالا رفته انگار داری در مورد سیاه جامگان صحبت میکنی؟
گرفتن سهمیه آسیایی کمترین چیزیه که فولاد با عظیم ترین امکانات ایران و اینهمه بازیکنی که جمع کرده باید داشته باشه.
هواداران فولاد خیلی انتظاراتشون پایینه وگرنه باشگاهی مثل فولاد باید مدعی قهرمانی باشه و نفس پرسپولیس رو امسال میگرفت یادت نره پورموسوی دور رفت تیمهای مدعی همه مشکل داشتن که ما نتیجه گرفتیم.
دور برگشت معلوم شد هیچی تو چنته نداری با اینکه بازیکن به تیم اضاف شد و همه بچه ها رو حفظ کردیم بجای قویتر شدن افتضاح شدیم.
تیم بزرگ مربی بزرگ میخاد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
6
چقد پر رو
خجالت بکش بهترین بازیکنا رو داری 4 هفته میزبان بودی 2 امتیاز گرفتی شرمت باد.
این امکانات و حمایت اگه برا استقلال خوزستان بود مطمئن باش استقلالو 4 بر صفر میزدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
1
5
آقای پور موسوی قبول داشته باش کم آوردی
فولاد بزرگمرد مثل فرکی ها و دهکردی ها میخواد
فولاد بیمار است
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
6
آقای پورموسوی عزیز ببخشید جنابعالی جای مهدی تارتار بودی چی می گفتی؟! مربی که پارس جم تو سال اولش مدعی سهمیه آسیایی کرده؟!
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
5
من موندم چرا سید دوبازی مهم وحساس جانفزا رو بازی نداد یکی پیکان یکی استقلال خب درسته شانس گل زنیش اومد پایین اما حداقل چن موقعیت گل خلق میکرد
پاسخ ها
بهنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
بازیش نداد چون میخاست زلیکانی نورچشمی اژدری بازی بده.
جنازه فرشاد جانفزا بهتر از زلیکانیه. هروقت بازی کرده جانفزا موثر بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
5
آقاي پور موسوي متوجه خودت و صحبتهاي كه ميكني نيستي ديروز مصاحبه كردي گفتي نبايد اجازه بدن هوادارا وارد ورزشگاه شوند امروز ميگي انتظارات بالا رفته . فراموش كردي كه اگر مديريت اين باشگاه بزرگ دست مدير واقعي خودش بود شما را حتي دستيار مربي معمولي هم نميگذاشتند چه برسه به سرمربيگري ، برادر عزيز اين تيم كه شما درباره اش إظهار نظر ميكني جزء سه چهار تيم اول ليگ برتر كشور است شما بهتر است بجاي اينكه مثل آدمهاي بزرگ مصاحبه كني بروي و براي خودت كاري كني چون ديگر خيلي افتضاح شده است تيمي به بزرگي فولاد از چند بازي خانگي اين همه باخت و مساوي بياورد فراموش نكن كه اين همه مساوي هم به بركت بازيكنان بزرگي است كه بر خلاف اين چند سال اخير باشگاه امسال اقدام به جذب آنها نموده است چون در غير اين صورت با اين مربيگري شما شايد پائين تر از سياه جامگان بوديم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
5
تو مربی کوچکی هستی درحد محلات فولاد تیم بزرگیه همیشه باید بالای جدول باشه خیلی زود می ندازنت بیرون
فریدون قنبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
1
3
هرچندشرایط برای فولاد سخت شده اما هنوز برای کسب سهمیه فرصت هست ... فولاد باسه تیم مدعی کسب سهمیه سایپا پارس جنوبی ذوب آهن بازی خواهد داشت که هرکدام حکم فینال را دارند.... به احتمال زیاد 50امتیاز باتفاضل گل بالا کسب سهمیه میشود..... به امید پیروزی وخوشحالی.... بازی باسایپا بسیار موءثر است...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
3
راست ميگه آقا سجاد تيمي مثل پارس جم را كه اولين سال است آمده ليگ برتر را مدعي كسب سهميه كرده آن هم حتي با كمتر از نصف بازيكنان فولاد كبير بعد آقاي پور موسوي ميگه ما انتظارات را بالا برديم انگاري كه فولاد جزء تيمهاي سقوط كننده بوده كه الان ايشان آن را آورده وسط جدول .
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
1
4
ادمین خواهش میکنم مصاحبه از این پخش نکن مگر قول شرف نداد استعفا میده
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
5
0
کسایی ک میگن اگر این امکانات فولادو اس خوز داشت بهتز بود جایگاهش پارسال همین حرف برای تیم سید میزدن دلیل نتیجه گرفتن تیم اس خوزستان بی حاشیه بودنشه بخاطر نداشتن هواداره
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
4
اولاد پیغمبر شما لطف کن فقط از فولاد برو. تیم دهم جدول هم تحویل بدی دیگه واسم مهم نیست. این فولاد بزدل و توخالی شده
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
4
آقای پورموسوی خواهشا در مورد این بازیکنان تجدید نظر کنید اینها در حد لیگ یک هستند حامد لک، شیرزادی، جانفزا، والی، عبدالله زاده، وکیا، افشین، زلیکانی و حتی مبعلی، زهیوی هم امثال خوب نبودند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
2
1
آقا سیدقبول در4 بازی گذشته خانگی فولاد شانس باشمانبوده وفوتبال بردوباخت دارداین هم قبول.حالا که ادعای جبران مافات داری در 5بازی آینده فولادماهواداران حدکثر 12 امتیازازشما میخواهیم.تا ازجنابعالی درفصل بعد حمایت کنیم.
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
4
دوستان! این بابا یا خودش رو به نادانی زده یا واقعا نمیدونه . من واقعا اصلا حرفاش رو نمیخونم بجز تیتراش. چون احساس میکنم واقعا داره هوادارا رو مسخره میکنه. فولاد با اینهمه پتانسیل و زیرساخت و هزینه داره با نفت تهران و گسترش و سیاه جامگان مقایسه میشه. آقاجان استعفا بده .تو که ادعای شرف کردی .خجالت بکش. آخه با اجیر کردن چندنفر تو فضای مجازی میتونی رو نیمکت پایدار بمونی؟ برو پی کارت دیگه. تمام پولت رو تا قران آخر بگیر از اون دلالت.
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
4
دروغگووووو میگه بعد بازی با استقلال که 4 تا خوردیم هواداران تیمو تشویق کردن دروغگووووو
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
4
اخراج تنها راه درمان فولاد از شر پورموسوی است
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
4
سلام برهواداران دلسوز و منتقد!
دوستان ازقدیم گفتن کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من. پرسپولیس دست یک مشت بیسواد بود و هوادارانش اون رو از چنگ بیسوادان و دلالان درآوردند. استقلال و یک هزینه میلیاردی دست یک نابخرد و بی سواد بود و الان بدست اهلش سپرده شد اونهم بااعتراض سراسری هوادارانش. تراکتور که انگشت کوچکه فولاد نیست ولی هرسال یک مربی بزرگ وبارزومه وتازه امسال دومربی و مانند شیر بازیکنان ذوب آهن رو هم از چنگ خود باشگاهشون درآورد اونهم بخاطر پای کارایستادن هوادارانشون .
دوستان منتقد. فولاد از ریل عقل و منطق خیلی وقته خارج شده. اینگونه که از مسولین بی عرضه وپیشکسوتان معلومه از همین فولاده بیمار راضیند و وزیاد جای دوری نرویم حتی از پیشکسوتی مانند دهکردی بزرگ که همه مانسبت بهش ارادت داریم هیچ کاری برنیامد.
دوستان دلسوز! آستینتون رو بالا بزنید. برای راندن دژخیمان و دشمانی مانند اژدری خائن و پورموسوی بی سواد و قلدر متحد بشید و همه باهم چندین کار رو هماهنگ انجام دهیم.
1 - تشکیل کمپین در اینستاگرام و کانال های تلگرامی برای اخراج اژدری خائن و پورموسوی بی سواد.
2- تمام هواداران اهوازی و حومه با تبلیغات در بازی بعدی در غدیر از دقیقه 1تا 90 بدون درنظر گرفتن نتیجه از ریاست کارخانه خواهان برکناری این دو و گذاشتن مدیری باسواد ورزشی و باتعصب و سرمربی اروپایی بارزومه کنیم.
دوستان یقین داشته باشید که مدیرکارخانه فولاد ،صدای شما رو خواهد شنید و شما اگر فقط چندهفته بدون درنظر گرفتن نتایج اسفبار فولاد تلاش کنید و صداتون رو به گوش مدیریت کارخانه برسانید مانند تیمهای دیگر تغییراتی حاصل خواهدشد.
دوستان !دلسوزان! منتقدان لطفا گوش کنید واین نظر رو گسترش بدید .
دوستان اتحاد اتحاد ،رمز پیروزیست .
کامران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
4
خجالت هم خوب چیزیه ، آدم چقدر پررو باید باشه هر دفعه یک جور حرف میزنه خجالت بکش مرد ناحسابی
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
3
اگه نمیدونی بدون فولاد با این امکانات منحصربفرد باید همیشه قهرمان باشه.اینقدر دنبال حاشیه نباش و افکار قهرمامانه داشته باش
فقط فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
4
برنامه لیگ از قبل تدوین شده و مشخصه که کی اول بشه کی دوم از قبل پیداست که قهرمان لیگ کیه و قهرمان حذفی کدوم تیمه این وسط هم فولاد طبق سیاست باشگاه داره عمل میکنه میانه جدول
خواهشن این قدر هرس نخورید همه چی معلومه
سید مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
3
هر چی بیشتر مصاحبه های الکی می کنی بیشتر مخالف پیدا می کنی دقیقن مثل اژدری که با صحبت های پوچ منفورتر و منفورتر شده... سید عزیز شما که از نظر فنی ضعیف هستی حداقل سکوت کن که هواداران بیشتر عصبی نکنی اگ اژدری مجبورت کرده این حرفا رو بزنی که مطمئنم همین جوری هست تو نباید قبول کنی... این اژدری سه سال دنبال شریک جرم برا خودش میگشت بالاخره تو رو پیدا کرد خیلی شیک دست تو دست هم دارید میرید تو چاهی که مدیرعامل بی لیاقت حفر کرده... واقعیت بهت بگم من خودم طرفدارت بودم تا 2 ماه قبل ولی به این نتیجه رسیدم که مرده اینکار نیستی و نمی تونی این بار رو به مقصد برسونی شما می خوای بهر قیمتی داخل فولاد بمونی و هر روزی که بمونی فولاد بیشتر ضرر میکنه... یا حق
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
3
دوست عزیز فولاد شهر اهواز. دو تا انتقاد به خود شما هست.
۱) فولاد شهر اهواز نیست و خیلی ها رو می شناسم از این شعار ناراحتن و ترجیح میدن بگن هوادارش نیستن. فولاد خوزستان زیبنده تر هست.
۲) از دهکردی گفتید ، بنده اشنایی دارم که با ایشان رابطه خانوادگی دارد. بببخشید کسی رو که سمتی تو مجموعه فولاد نداره و مدتیست در بستر بیماری هستن انتظار چه کاری دارین؟ ایشون تو مجموعه نیست و فولاد در دست ی سری ادم هست که بنده ی ارگانهای خاص کشورن. پس بیخیال اقای دهکردی بشید. یا اعتراض کنن همه یا ب نظاره بشینیم استاد اژدری و پور موسوی. آی بدم میاد بعضیا میگن سید و فلان و فلان همه بدبختیمون از ایناست. ادمین بچاپ
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
2
سید جان مثل اینکه حواست نیست تو کدوم تیم سرمربی شدی که میگی انتظارات بالا رفته..
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
1
1
جناب فرخزاد. عرض ادب واحترام . در مورد نقد اولتون که من خودمم اهوازی نیستم ولی اهواز نماد کل خوزستان و حتی میشه گفت پایتخت کل جنوب کشور هستش و دارای اصالتی کهن و تمدنی منحصر به فرد بوده واینکه ما در لفظی شعاری میگیم فولادشهراهواز صرفا یک شعار هستش وهمه میدانیم که فولاد به شکل حقیقی یعنی کل خوزستان و حتی کل جنوب رو شامل میشه. درمورد نقد دوم شما؛ مگه قراره کسی که در مجموعه فولاد کارمیکنه از اژدری و.. انتقادکنه عزیز. اگه اینطورباشه ما هواداران هم که در بیرون از فولادیم دیگه انتقادی نکنیم....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
0
2
پورموسوي بهترين بازيكن ها رو داره بيت سعيد زهيوي مريدي حان فزا عاشوري شيرزادي ناصري آرزوي هر مربي هست كه اين بازيكنان رو داشته باشه اما پورموسوي به والي سالخورده و مبعلي و افشين تموم شده بازي ميده نفرات تيم رو ليدرها ميزارن وگرنه كدوم آدم عاقلي افشين و زليكاني و حقدوست رو ميبره تو بازي استقلال
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
0
2
ولله عجيبه كه اين حرفا از تو مي شنويم آقاي پورموسوي
مگه تيم فولاد تبم كوچيكيه تا مردم انتظاراتشون رو بالا آوردم از تيمتون امسال
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
0
1
باسلام خدمت تمام هواداران واقعی ودلباخته به فولادبزرگ علی الخصوص دوست عزیز و فرهیخته کاربر "فولادشهراهواز" و ایضا جناب فرخزاد گرامی
واقعیت های تلخ حدوث یافته برای فولاد کنونی و محبوب دلها فراتر از این است که بخواهیم وارد جنگ های لفظی و احیانا زیر سوال بردن و چالش قرار دادن شعارهای همدیگر باشیم آنچه مسلم است فولاد متعلق به اشخاص خاص و محدود به یک منطقه جغرافیائی خاص نیست بلکه متعلق به همه مردم این آب و خاک و درقالب طیف های مختلف بوده و شامل کلیت این استان مظلوم است و چنانچه اصطلاحاتی ازقبیل این نوع نام کاربری مشاهده گردد کاملا طبیعی و شایدبه دلیل تمرکز مکانی این باشگاه بوده که درسطح شهر اهواز مستقر است و از قدیم الایام هم این شعار یا لفظ دربین هواداران مورد تهاتف قرار می گرفت و وجود این امر دلالت بر انحصار نیست و همگان می دانیم فولاد، محبوب قلبهای اکثریت مردم استان وبدون اغراق فراتر از استان بوده و هست و این محبوبیت بیهوده فراهم نشده بلکه بواسطه اقدامات صورت گرفته انسانهای پاک و پرتلاش ومتعصب به کلیت مردم این منطقه جغرافیائی بوده که روحیه بهترین بودن وحق داشتن بهترینها را از هرحیث به مردم تعلیم وبه باورنشاندند و این گزافه نبوده و نخواهدبود.
بااین تفسیر ذهن همگان ناخوداگاه به سمت وسوی کسانی متبادر می شود که این ارزش را نهادینه قرار دادند و احدی ازآنان شخص جناب دهکردی است که معروف الهویه برای تمام هواداران واشخاص اجتماعی است. بنده در مورد مسائل پیرامون ایشان وچگونگی منفک شدن آن از این مجموعه وغیره ورود نمی کنم زیرا برای یک امر واضح و عیان که همگان علم به آن داریم تکرار مکررات جایز نیست و فارغ ازحوصله دلهای زخم خورده هواداران فولادی است اما در پاسخ به دوست عزیزم جناب فرخزاد، ضمن آرزوی شفای عاجل برای این بزرگ مرد محبوب و محجوب و متعصب باید معروض کنم که ایشان می دانند که فولاد در سه سال اخیر از هر حیث از روال عقلی وطبیعی و ساختارهای مدون خود خارج گردیده و موج اعتراضات واراده های جمعی هواداران قطعابه سمع و نظر ایشان رسانیده است. بنابراین انتظاری که این هوادار از شخص دهکردی عزیز و دیگر همراهانش داشتند این بود که اظهاراتی در این خصوص بیان می فرمودند. با این وصف علیرغم عدم اجابت این موضوع از جناب دهکردی عزیز، اکثریت این هواداران در ژرفای قلبهایشان برای ایشان محبتی غیرقابل انکار و غیرقابل وصف گنجانده اند و همیشه تمنای بازگشت ایشان رابه مجموعه و در راس مدیریتی فولاد زخمی ازدست نااهلان در سر دارند.
بنابراین به شخصه معتقدم به جای درگیرشدن در الفاظ و اشعار همدیگر و خارج شدن از موضوع اصلی، بهتر است در صدد یاری جستن و همفکری به نحوی از انحا برای خارج کردن بی سوادان ازاین تیم محبوب و مردمی و اعاده شوکت از کف رفته این شیر زخمی (فولادبزرگ) باشیم.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
0
1
این عملکرد کی می خواد خوب بشه شما زحمات قبلتان را با این نتایج دارید از بین می برید
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
0
1
هواداران فولاد شما چهار نفر نیستین اقایان حواستان باشه فولاد در مقطع سختی هست میتونه هنوز سهمیه از دست نزفته بازی های نسبتا اسونی مونده بجز ذوب
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
0
0
جناب فوأد عزیز درود بر شما. جملات شما جای هیچ حرفی را برای بنده نگذاشته. تمام فرمایشات شما متین و درست می باشد. با احترام فراوان نسبت به شما و تمام کسانی که قلبشان برای خوزستان می تپد و اینکه رنگها یارای وصف آن را نخواهد داشت. امیدوارم بتوانم مسیری را برای یک مصاحبه با جناب دهکردی فراهم کنیم. با سپاس فراوان از همه دوستان. و عذر خواهی از جنابان عالی در صورت تکدر خاطر
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
0
0
فؤاد بزرگوار، دوست عزیز و ادیب ،درود فراوان. شخصا از مطالب ارزشمند و منطقی شما لذت میبرم وافتخار میکنم که دربین هواداران فولادبزرگ ،چنین منتقدین فهیم وادیبی هستند که به دور از احساسات کاذب نظراتی ارزشمند و با کمال ارائه بدهند... به امید خوار و ذلیل شدن اژدری خائن و برکناری پورموسوی بیسواد و قلدر در همین لیگ امسال و واگذاری صندلی مدیریت به انسانی بادانش، جوان، تحصیلکرده، وبا تعصب نسبت به خاک خوزستان. بدرود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
0
0
مربی بدون تجربه همینه...خواهشن بس کن آقای پور موسوی تا موقعی که از جایگاه میترسی مربی نمیشوی محلات هم برات زیاده برو دیگه