به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۲۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

نتایج تیم‌های خوزستانی در هفته دهم لیگ 3

نتایج تیم‌های خوزستانی در هفته دهم لیگ 3

خوزستان اسپورت- دور برگشت از مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته سوم آغاز شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال ایران که با شرکت 30 تیم در سه گروه 10 تیمی برگزار می‌شود، وارد نیم‌فصل دوم شد و نمایندگان خوزستان عصر امروز به میدان رفتند.

تیم ملی حفاری اهواز بهترین نتیجه در ابتدای دور برگشت را با گلباران کردن جنوب باغملک رقم زد. شاگردان داریوش هرمزی 5 بار دروازه باغملکی‌ها را گشودند تا با 18 امتیاز به رده سوم جدول صعود کنند. حمیدجرفی در این مسابقه هت‌تریک کرد و مهدی نبایش‌پور و هادی امینی‌پاک هرکدام یک گل وارد دروازه جنوب باغملک کردند.

دیگر بازی درون استانی بین تیم‌های جندی شاپور دزفول و استقلال رامشیر برگزار شد که به تساوی 2 بر 2 انجامید. حجت زادمحمود و علی فاتح برای تیم میزبان گلزنی کردند و گل‌های استقلال رامشیر را علی کاکه و مهران مستأجران به ثمر رساندند.

تیم سپاهان ایذه نیز علیرغم بازی خوبی که در خانه‌ی تیم صدرنشین جهاد نصر سیرجان به نمایش گذاشت، مغلوب تک گل علی حمزاوی شد.

در پایان این مرحله، تیم‌های اول هر گروه مستقیما به لیگ دسته دوم صعود می‌کنند و از بین تیم‌های دوم گروه‌ها نیز یک تیم صعود خواهد کرد.

جدول رده‌بندی گروه سوم که پنج تیم خوزستان در آن حضور دارند را در ادامه می‌بینید.

نتایج تیم‌های خوزستانی در هفته دهم لیگ 3

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
حسین قیصری ابوالعباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
0
آبرومون رو برد جنوب باغملک،، بهترین بازیکنامون دارن تو تیمای دیگه بازی میکنن،، داریم میریم ۵تا ۵تا میخوریم،، بهترین راه آبرو داری عدم تیم داری هست،، لطفا البرز صیدالی تیم داری نکن یا تیم رو دور از حاشیه و کاملا بومی و بازیکنان خودمون رو برگردونی،، از جمله محمد محمدی، خون میرزایی و عیسی زکوی و .... فقط همین سه تا باعث شدن سپاهان ایذه از لیگ استان تا اینجا بیاد و بهترین ستاره های استانن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها