به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 16
کد خبر: ۲۲۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶
تعداد نظرات: ۳۵ نظر

فولاد 1 – استقلال 4؛ باخت سنگین فولاد در اهواز

فولاد 1 – استقلال 4؛ باخت سنگین فولاد در اهواز

خوزستان اسپورت
هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر – استادیوم غدیر اهواز
شنبه 5 اسفندماه 96 – ساعت: 16
فولاد خوزستان 1 – استقلال تهران 4
گل‌ها: رحیم زهیوی (13) برای فولاد – مامه تیام (3 و 3+90)، روزبه چشمی (7)، داریوش شجاعیان (17) برای استقلال
داور: بیژن حیدری
کمک داوران: علیرضا ایلدروم و مهدی الوندی
اخطار: رحیم زهیوی (فولاد) – روزبه چشمی، سید حسین حسینی (استقلال)
تماشاگر: 10 هزار نفر

فولاد خوزستان: احسان مرادیان، فرزاد جعفری، ایوب والی، عبدالله کرمی، پیمان شیرزادی (61- آرش افشین)، سینا مریدی، ایمان مبعلی (66- مجتبی حقدوست)، علی‌اصغر عاشوری (75- امیر زلیکانی)، حسن بیت‌سعید، صابر حردانی و رحیم زهیوی
سرمربی: سیروس پورموسوی

استقلال تهران: سیدحسین حسینى، وریا غفوری، لیاندرو پادوانی (45- خسرو حیدری)، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، فرشید باقری، امید ابراهیمی، داریوش شجاعیان، محسن کریمی (58- علی قربانی)، سرور جپاروف (77- جابر انصاری) و مامه تیام
سرمربی: وینفرد شفر

خلاصه بازی
تیم فوتبال فولاد خوزستان در یک بازی خانگی با نتیجه 4 بر یک مغلوب استقلال تهران شد.

فولاد خوزستان در شرایطی گام به میدان گذاشت که حامد لک و میلاد بدرقه مصدوم را در اختیار نداشت. حضور ایمان مبعلی و صابر حردانی به‌جای احمد عبدالله‌زاده و عبدالله ناصری از جمله تغییرات صورت گرفته در ترکیب ابتدایی فولادی‌ها نسبت به بازی قبلی بود و سرخ‌پوشان در صدد بودند تا در این بازی خانگی صاحب هر سه امتیاز شوند و به رده دوم جدول باز گردند.

استقلال تهران هم که شش بازیکن مصدوم به اسامی سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، امید نورافکن، میلاد زکی‌پور، بهنام برزای و بویان نایدنوف را در بازی امروز به همراه نداشت، با تشخیص وینفرد شفر از بازیکنان دو اخطاره‌ای چون علی باقری، فرشید اسماعیلی و سید مجید حسینی در ترکیب اولیه استفاده نکرد تا این بازیکنان را برای دربی تهران حفظ کند.

برخلاف پیش بینی‌های اولیه، این تیم استقلال تهران که در غیاب چندین بازیکن اصلی‌اش بازی را با حملات دامنه‌دار آغاز کرد و پس از اینکه در سومین دقیقه به گل رسید، باز هم عقب نشینی نکرد و در دقیقه هفتم برای دومین بار دروازه میزبان را گشود. گل‌هایی که عدم سخت‌گیری بازیکنان فولاد خوزستان در قطع ارتباط بین بازیکن صاحب توپ استقلال با سایر آبی‌پوشان در به ثمر رسیدن آن‌ها تأثیر داشت.

فولادی‌ها در دقیقه 13 با استفاده از یک ضربه ایستگاهی از شوک اولیه خارج شدند و گل زهیوی ضمن کاهش فاصله باعث امیدواری هواداران اهوازی به ادامه مسابقه شد، اما تداوم همان نقطه ضعف فولادی‌ها مبنی بر عدم پرس و قطع ارتباط بین یاران حریف، موجب گردید تا استقلالی‌ها ضمن زدن گل سوم، دو بار دیگر تا پایان نیمه نخست توسط شجاعیان و مامه تیام صاحب فرصت گلزنی شوند.

بهترین بخت هدر رفته‌ی فولاد خوزستان در نیمه اول نیز در دقیقه 27 خلق شد که حسینی سنگربان استقلال شوت بیت‌سعید را برگشت داد و در توپ برگشتی هم موفق عمل کرد و علی‌اصغر عاشوری را ناکام گذاشت تا نیمه اول این بازی با اختلاف 2 گل به سود تیم تهرانی خاتمه یابد.

وینفرد شفر که در آخرین دقیقه از نیمه اول لیاندرو پادوانی را به‌خاطر مصدومیت از دست داده بود، ترجیح داد سیدمجید حسینی مدافع میانی دو اخطاره تیمش را به زمین نفرستد و خسرو حیدری دفاع راست باتجربه آبی‌پوشان را جایگزین مدافع میانی آسیب دیده استقلال کرد. سیروس پورموسوی هم که از دقیقه هفتم مسابقه به تعدادی از بازیکنان نیمکت نشین فولاد خوزستان دستور گرم کردن داده بود، تشخیص داد که در جریان نیمه نخست تغییری در ترکیب سرخ‌پوشان جنوبی ایجاد نکند.

بازیکنان فولاد خوزستان در دقایق ابتدایی نیمه دوم تهاجمی ظاهر شدند و در دقیقه 54 روی یک ضربه کرنر فرصت گلزنی یافتند که ضربه سر محکم عبدالله کرمی با شیرجه بلند حسینی دروازه‌بان استقلال دفع شد. چهار دقیقه بعد تیم استقلال تا آستانه گشودن دروازه‌ی فولادی‌ها پیش رفتند که در این صحنه ابتدا مامه تیام نتوانست از توپ زمینی غفوری استفاده کند و ضربه دوم نیز توسط روزبه چشمی فضای بالای دروازه فولاد خوزستان را شکافت.

بازی در سی دقیقه پایانی از تب و تاب افتاد و یاران دو تیم به دنبال اندک فرصت‌هایی بودند که از ضربات شروع مجدد یا اشتباهات مدافعان در دفع توپ روی زمین لغزنده‌ی ورزشگاه غدیر به دست می‌آمد. فولادی‌ها در نیمه دوم آرش افشین، امیر زلیکانی و مجتبی حقدوست را به میدان آوردند و استقلال از جابر انصاری و علی قربانی را به خط حمله اضافه کرد.

در ادامه این نیمه، شوت زمینی بیت‌سعید توسط حسینی دفع شد و در دقیقه 87 انصاری یک فرصت خوب را برای استقلالی‌ها خراب کرد. در شرایطی که بازی رو به پایان می‌رفت، حمله برق آسای بازیکنان استقلال تهران به چهارمین گل این تیم انجامید تا شکست سنگین 4 بر یک در ورزشگاه غدیر اهواز برای فولاد خوزستان ثبت شود.

شرح گل‌ها
0-1 (استقلال): سرور جپاروف هافبک میانی استقلال که از سوی بازیکنان فولاد تحت فشار قرار نداشت، توپ را پشت مدافعان میزبان انداخت و مامه تیام مهاجم آفریقایی استقلال ضربه نهایی را وارد دروازه فولاد خوزستان کرد.

0-2 (استقلال): زننده گل اول استقلال در سمت چپ خط دفاعی فولاد خوزستان صاحب توپ شده و ارسال بلندی به تیر دوم انجام داد تا روزبه چشمی مدافع پیش تاخته آبی‌پوشان بالاتر از فرزاد جعفری با ضربه سر گل دوم را بزند.

1-2 (فولاد): یک ضربه آزاد در کناره‌های محوطه جریمه نصیب فولادی‌ها شد؛ پیمان شیرزادی توپ را ارسال کرد و رحیم زهیوی با ضربه سر محکم توپ را به تور دروازه استقلال چسباند تا هواداران فولادی را شادمان کند.

1-3 (استقلال): در پی ضدحمله سریع بازیکنان استقلال، پیمان شیرزادی نتوانست توپ را دفع کند و فرشید باقری صاحب توپ شد که ابتدا ضربه زمینی این بازیکن توسط مرادیان برگشت داده شد، اما داریوش شجاعیان با استفاده از ریباند و ضربه‌ای دقیق گل سوم را برای تیم میهمان به ثمر رساند.

1-4 (استقلال): بازیکنان استقلال تهران حمله‌ای سریع را تدارک دیدند و جابر انصاری پس از فرار از منطقه چپ خط دفاعی فولاد خوزستان توپ را به دهانه دروازه این تیم فرستاد و مامه تیام گل چهارم را به ثمررساند.

در حاشیه
* بارش باران موجب شد تا استقبال چندانی از این مسابقه صورت نگیرد و تماشاگران اندکی در ورزشگاه حضور یافتند.
* زمین چمن ورزشگاه غدیر اهواز به‌دلیل بارندگی امروز این شهرستان لغزنده شده بود.
* حسن بیت‌سعید که در نیم‌فصل اول در استقلال بود، از سوی هواداران این تیم تشویق شد.
* هواداران استقلال همچنین به تشویق ایمان مبعلی بازیکن سابق استقلال پرداختند.
* بسیاری از هواداران زیر چتر یا پرچم‌ها هستند تا از بارش باران در امان باشند.
* روزبه چشمی هافبک استقلال که در این بازی به‌عنوان مدافع میانی در ترکیب قرار گرفته بود، در جریان گرم کردن قبل از بازی مصدوم شد، اما پس از مداوا در میدان حضور یافت و برای تیمش بازی کرد.
*وینفرد شفر با شال آبی‌رنگ همیشگی وارد محوطه کنار زمین شد و برای تماشاگران دست تکان داد و شال آبی را به آنها نشان داد.
* هواداران استقلال تصویر بزرگی از شادروان ناصر حجازی در جلوی جایگاه محل استقرار طرفداران این تیم قرار داده بودند.
* آرش افشین و مجتبی حقدوست پیش از شروع بازی به سمت نیمکت استقلال رفته و با همبازیان سابق خود خوش و بش کردند.
* وینفرد شفر و پورموسوی قبل از شروع بازی به سمت یکدیگر رفته و در کنار هم عکس یادگاری گرفتند.
* پیش از شروع بازی یک دقیقه سکوت برای همدردی با خانواده قربانیان سانحه هوایی تهران -یاسوج صورت گرفت.
*مامه تیام مهاجم سنگالی استقلال در همان ابتدای مسابقه اولین گل لیگ برتری‌اش را برای این تیم به ثمر رساند و سجده شکر کرد.
* طرفداران فولاد خوزستان با وجودی که تیم‌شان در ابتدای بازی عقب افتاد، به تشویق بازیکنان فولاد ادامه دادند و به آن‌ها روحیه می‌دادند.
* لیاندرو پادوانی مدافع برزیلی استقلال که سابقه بازی در فولاد را داشته است، در اواخر نیمه اول مصدوم شد و جایش را به خسرو حیدری داد. پادوانی به‌دلیل شدت مصدومیت به بیمارستان انتقال یافت.
* داوران برای شروع نیمه دوم قبل از بازیکنان دو تیم وارد زمین شدند.
* سید حسین حسینی در دقیقه 81 با دریافت کارت زرد از داور میدان سه اخطاره شده و دربی تهران را از دست داد. این دروازه‌بان از فرط عصبانیت به سوی داور رفت و به او اعتراض کرد.
* سینا مریدی در دقایق پایانی مسابقه از ناحیه سر مجروح شد و پس از مداوا با سری بانداژ شده به بازی ادامه داد.
* هواداران استقلال در اواخر مسابقه شعارهای تندی علیه بیژن حیدری داور مسابقه سر می‌دادند.
* در آخرین دقایق بازی یکی از هواداران استقلال تهران به درون زمین مسابقه رفت که توسط مسئولان زمین به بیرون هدایت شد.
* سیروس پورموسوی سرمربی فولاد خوزستان قبل از سوت پایان مسابقه راهی رختکن شد تا از انتقادات هواداران تیمش در امان بماند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳۵
Ashil
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
2
بازیهایی که باید حمله میکرد با سه تا هافبک دفاعی مساوی کرد، اونوقت این بازی که باید احتیاط میکرد از سالاروند و عبدالله زاده استفاده نکرد..
سپنتا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
3
واقعا نمیدونم چی بگم ، دلمون به همین یه چیز خوشه که اونم دارن ازمون میگیرن،احساس سرخوردگی دارم.تو زمین خودمون مقابل استقلال تحقیر شدیم.خیلی خسته ام ...
خوزستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
3
من تا الان از پورموسوی حمایت کردم ولی از الان دیگه مخالف پورموسوی و سیستم بازیش هستم.
ب نظرم با احترام خودش بره بهتره تا اینکه با خشم هواداران بره و نابود بشه!
فولاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
3
پورموسوی حیا کن و بخاطر همون شرافتی که ازش صحبت میکنی از فولاد برو
ابروی خوزستان رو یکجا بردی !!!
شریف و اژدری تونستن با پورموسوی فولاد را پایین بکشن و شرم بر پورموسوی
Ashil
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
3
عاشوری و مبلعی داشتن خوب بازی میکردن نمیدونم واقعا دلیل این تعویضای مسخره چی بود..آقای پورموسوی واقعا چطور خجالت نکشیدی از زلیکانی و افشین بازی گرفتی؟متاسفم واست
فولاد الزعیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
3
حماسه جدید پورموسوی و اژدری مبارک ...توی اهواز و از تیم دوم استقلال 4 تا خوردیم واقعا خجالت آوره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
3
اصلا ناراحت نيستم مبارك پورموسوي مبارك مديرعامل صنايع باشه بااون شام مبارك ليدرهاي تيفوسي باشه حمايت كنيد اي بابا چيزي نشده فقط ابرومون رفت هرچه زمان اقاي دهكردي خوب بديم الان اوضاع بد بدتر ميشه حمايت كنيد يادتون نره وسلام
موسوي شادگان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
2
واقعا که کاش فولاد و استقلال برن دسته یک مثل استقلال اهواز، دیگه به زندگیمون برسیم.
سهراب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
2
به به افرین دست ننم درد نکنه باخت سنگین عجب افتضاحی بابا یکی این سید سیروس رو بندازه بیرون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
3
ای خدا این چه باختی بود. چرا عبدالله ناصری فرشاد جانفزا احمد عبدا... زاده بازی نکردند امیثر زلیکانی و آرش افشین چی بودند آقای باندباز خدا ازت نگذره خدا جوابت رو میده تقاص این ظلم رو پس میدی
ناشناس
|
United States
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
2
ممه یه دوسه تا دیگه میزد میشد کاندیدای اقای گل لیگ برتر سید دفاع پنیر سویسی رو هم رد کرده بود
سینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
3
آخرین رویاهای خوزستانیها هم باد فنا رفت،
خواهش میکنم مربی بیندازین بیرونشان آرزوهایمان به گند کشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
4
پورموسوی اژدری استعفا بدین هری
نوید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
3
دستاورد آقای پورموسوی برای فولاد چی بوده؟
قهرمانی؟ کسب سهمیه آسیایی؟ معرفی پدیده های جدید به لیگ و تیم ملی؟ واقعا چی دستاوردی با اینهمه مهره داشته؟؟؟ خواهش میکنیم این مربی بیسواد رو اخراج کنید وگرنه وضعیت فولاد بدتر میشه
فولادشهراهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
3
خدا رو شکر میکنم که واقعیات امروز کاملا عیان شد. امیدوارم آقایون شرف داشته باشند و این آبروریزی تاریخی رو با استعفا کمی جمع وجور کنند. امیدوارم هیئت مدیره شرم کنه و همین امروز حکم به برکناری اژدری خائن و نالایق بده و پورموسوی بیسواد و قلدر و لجباز رو هم الساعه برکنار و پایه های فولادی منطقی ، با تاکتیک و .... با انتخاب کردن سرمربی اروپایی وبارزومه برای سال آینده نهاده بشه. آقایون برررید. آقایون خجالت بکشید. آقایون شرم بر شما . آقایون ننگ بر شما باد.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
3
اقای اژدری زاده تا کی باید بخاطر مدیری بی لیاقت مثل شما ابروی ما خوزستانیا بره، سه ساله اومدی تو این سه سال خون ما هوادارا رو به شیشه کردی ، این اون فولاد ما نیست که تو اسیا میدرخشید ، کی فولاد انقد ضعیف بود؟ کی چهار تا تو اهواز خورد؟ تا کی میخوای بمونی؟؟ بستت نیست؟؟
کاظم بچاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
2
خدایی زهیوی چه گلی زده سر فولاد که تعویض نمیشه بیت سعید اصلا تو بازی نبود مربی باید شهامت تعویض هر بازیکنی را داشته باشه، مربی فولاد هیچ برنامه ای در هیچیک از بازیهای نداشته، باید اخراجش کنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
2
فقط مربی بزرگ خارجی یا قلعه نوعی باید بیاد
سینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
2
آقایانی که چاپلوسی میکردن دنبال اقتصاد مقاومتی بودن بیان جواب بدن ، خجالت هم خوب چیزیه، آخه تو این مملکت همه جور پول حیف میل میشه حالا واسه خرید دوسه بازیکن و مربی خارجی باکیفیت اقتصادی فکر میکنید ،
لعنت خدا بر شما
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
2
این مربی ب درد فولاد نمیخوره والا چ مسخره بازیه فولاد کبیر ب چ روزی افتاده تو زمین خودش 4گل بخوره عمق فاجعس تعویضاش بیشتر ادمو عصبی میکنه
ناشناس
|
United States
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
2
میخوان افتتاح ورزشگاه فولادارنا با سقوط تیم یه کاسه کنن ویدونه جشن بگیرن ناموسا این ممه نبود استقلالیها چیکار میکردن
علی اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
2
پیملان شیرزادی 1 پاس گل داد به زهیوی و 2 گل تقدیم استقلال کرد فرزاد جعفری 2 گل داد گلهای دوم و چهارم چه راست بازی چه چپ بازی کنه عین بازیکنهای محلاتی فقط میخاد بزنه زیر توپ. اقای زهیوی براش احترام قائلم گل قشنگی زد ولی بجز گل تنها کاری که بلد بود داد و بیداد کردن و خراب کردن اعصاب بازیکنهای خودمون بود. وای وای امیر زلیکانی این کی حمایتش میکنه؟ پورموسوی بخدا قسم آه هوادارای فولاد دامنت رو میگیره استعفا بده این پولی که از فولاد میگیری آه مردم پشتش هست این پول از گلوت پایین نمیره جان مادرت برو دست از سر فولاد بردار
خوزستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
2
چقدر فولاد رو ذلیل کردن دیگه علنی دارن میگن سهمیه نمیخوایم تعویضها افتضاح
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
2
تیم دیگه سهمیه گرفتنش سخت شده بهتره بازیکنای جوان آکادمی رو بازی بده برا فصل بعد اماده باشن یه مربی بزرگ خارجی در حد برانکو یا شفر هم باید بیارن و اژدر رو هم برکنار کنن باخت بسیار بدی بود با آبروی خوزستان بازی شد خدا از باعث و بانیش نگذره
بیرگانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
1
متاسفم برای پورموسوی دیگه گندشو در آورده
جهان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
2
آخه مربی خرافاتی که با بازیکن برای دعا کردن دخیل بستن میره که موفق بشه بیشتر از این انتظاری نیست ، بجای توسل و دخیل بستن دانش و تلاش زیاد لازمه ، آقای پورموسوی لطفا استعفا بده، اژدری چاپلوس استعفاء استعفاء
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
1
صدرحمت به لک این مجسمه بود نه گلر.فولاد احتیاج به شوک شدیدقبل ازبازی باسایپا دارد.استعفای مدیر عامل یا سرمربی.
فولادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
2
امتیاز دادن به تیم حریف توسط سرمربی .
فوتبال کثیف با ادمایی که فقط بفکر جیب خودشون هستن و هوادارو به مسخره گرفتن ......باید دید بالا دستی ها از سید چی خواستن به چه قیمتی .. سید فکر کرده با دوتا باخت تیم خیلی پایین جدول نمیاد.. انسان همیشه باید غیرت ومردانگی داشته باشه ا نقدر که برا خواسته دیگران تا کمر دولا نشه .. خدا لعنت کند ادم دروغگو وعوام فریب را... الهی امین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
1
فولاد شده موش آزمایشگاهی هرسال یه مربی بی سواد پارسال سعداوی امسال پورموسوی سال بعد هم معلوم نیست مربی کدوم یک ازتیم های محلات بیاد فولاد مدیران فولاد شورشودراوردن واقعا امروز بعنوان هوادار فولاد ناراحت نشدم چون فولاد شانسی نتیجه میگرفت
اهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
1
هیات مدیره فولاد باید به خواست هواداران احترام بگذارد ،اژدر ی و پورموسوی هردو باید بروند ،با نتایج خفت بار فولاد امیدوارم هیات مدیره به بی سوادی کادر فنی و بی کفایتی مدیرعامل تازه به دوران رسیده پی برده باشند و تغییرات مدیریتی و فنی را انجام دهند نا فولاد بیش از این تحقیر نشود.پیشنهاد می کنم ایلی استن به عنوان سرمربی تا پایان فصل منصوب شود و از الان به دنبال استخدام یک مربی خارجی با کیفیت و حرفه ای برای فصل آینده باشند.
محمد حلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
1
اقای پورموسوی استعفا بده ....چهار بازی خانگی پشت سرهم هیچ نتیجه ای نگرفتی...واس خودم متاسفم ک حمایت کردم....اشکمونو دراوردی....فولاد نباید ب این روز بیوفته...هووووووووووووووووفففففففف
jafar
|
Switzerland
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
1
« طرف کاربلد نیست و میخاد کاری بکنه ولی خرابکاری میکنه و حاضر به ترک کردن پستی که گرفته هم نیست و این انصاف را هم نداره که بگه آقا من نمیتونم یکی که وارده بیاد جای من» این جمله در کشور ما از خیلی از مدیریت ها و پست های اداره جات گرفته تا مدیریت و مربی و بازیکن در ورزش فوتبال صادق است تازه بعضی جاها کاربلدها ( مثل دهکردی و هیئت مدیره قبلی ) را هم که کارنامه موفقی دارند را بر میدارن و اینهائی که میشناسید را میزان جای اونها و باعث مشگلات میشن .؟! شاید بپرسند چرا با دو نتیجه بد این صحبت ها مطرح میشه ؛ ولی مسئله اینجاست که سوای نتایج بازی زیبائی هم در طول لیگ از فولاد ندیدیم ؛ ما در بازی امروز هوشمندانه و منطقی بازی نکردیم و فقط به فکر حمله بودیم و نه دفاع یعنی همان چیزی که استقلال می خواست در صورتیکه ما باید خوب دفاع می کردیم و با ضد حمله گل می زدیم ؛ وقتی راهکاری جهت پیروزی مقابل پیکان ضعیف در هفته قبل نداشتیم چطور بی برنامه انتظار برد مقابل استقلال را داشتید ؟ این شکست سنگین در خانه فاجعه بود و در هر جای دنیا بجز ایران باعث اخراج و یا استعفای مربی تیم خواهد شد ولی اگر هدف قرار بر سیاست باشه که فولاد وسط جدول باشه آب هم از آب تکان نخواهد خورد .
جاوید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
جالبه پور موسوی مثل کبک میمونه سرش کرده توی برف ، تفاضل گل فولاد که نگاه میکنی تقریبا نزدیک به تیمهای دوازده سیزده جدول بعد میگه ما نتیجه خوبی گرفتیم
imn
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
0
0
میدونید مشکل کجاست بارون جادوی پیراهن اقا سید شست و از روز اول هم با تاکتیک تیمی نتیجه نگرفتیم که ...!!! بابا تمومش کنید ادم باسواد بیارین دوره دوره مربیان با دانشه نه مربیان خرافاتی ...!! ولی مشکل اینجاست که بدخواهان فولاد یکی دوتا نیستن اون هم در سیستم مدیریت فولاد و تقریبا راس کارند ...خدا اخر و عاقبت این تیم به خیر بکنه
سامی اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
0
0
خدا نابودت کنه پورموسوی و اژدری..استعفا بدین ...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها