به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۲۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

کمالوند: بازی کیفیت فنی خوبی نداشت

کمالوند: بازی کیفیت فنی خوبی نداشت

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت که بازی این تیم با نفت تهران کیفیت فنی خوبی نداشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از خبرگزاری تسنیم،‌ فراز کمالوند پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل نفت تهران گفت: بازی کیفیت فنی نداشت، چون زمین ورزشگاه تختی شرایط بدی داشت و هر دو تیم بیشتر به دنبال پاس‌های بلند بودند. هر دو تیم مستحق این نتیجه بودند، چون هم تیم ما هم تیم حریف یک بار به تیر دروازه زدیم و به نظرم مساوی عادلانه بود.

وی ادامه داد: زمین بازی کیفیت بسیار بدی داشت. ما زمین‌های خوبی در کشور داریم و اگر نمی‌توانند کیفیت زمین را عوض کنند، دیگر در این ورزشگاه بازی برگزار نکنند، چون یک جای سالم روی زمین نبود که بتوانیم کار تاکتیکی کنیم. فکر می‌کنم گل‌هایی که که زده شد، روی حادثه بود. در این زمین نمی‌شد فوتبال بازی کرد.

سرمربی صنعت نفت درباره بیرون بردن رضا جبیره اظهار داشت: این بازیکن آنقدر ضعیف کار کرد که ما مجبور به تعویضش شدیم. او 20 ساله است. صد رحمت به جوان‌های قدیم. او در این بازی بسیار ضعیف ظاهر شد و مجبور شدیم او را تعویض کنیم.

کمالوند عنوان کرد: به اعتقاد من داور این بازی بسیار خوب قضاوت کرد. اشکان خورشیدی باید در چنین دیدارها و قضاوت‌هایی دیده شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
صنعت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
1
الان هفته های آخر را سپری می کنیم و از رسیدن به سهمیه نباید نا امید شد ، پس فقط به گرفتن امتیاز فکر کنیم .
کرم رضا روشنی
|
United States of America
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
سلام صنعت عزیز بااین تساویها نمیشه سهمیه گرفت بازیکنا فقط دنبال پایان لیگند کو انگیزه انگار همه بازیکنا فقط دنبال ماندن درلیگ بودند حیف از این هوادرای با غیرت مثل شما
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها