به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۲۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

نفت 1 – صنعت‌نفت 1؛ مصاف نفتی‌ها برنده نداشت

نفت 1 – صنعت‌نفت 1؛ مصاف نفتی‌ها برنده نداشت

خوزستان اسپورت
هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر – استادیوم تختی تهران
جمعه 4 اسفندماه 96 – ساعت 15:30
نفت تهران 1 – صنعت‌نفت آبادان 1
گل‌ها: محمد نصرتی (23) – لوسیانو پریرا (40)
داور: اشکان خورشیدی
کمک داوران: بابک داوری و علی احمدی
اخطار: محمد نصرتی (نفت تهران)
تماشاگر: پانصد نفر

نفت تهران: میلاد فراهانی، هاشم بیگ‌زاده، محسن بنگر، محمد نصرتی، فرید محمدی‌زاده، علیرضا عزت‌کرامت، امیراحمد کامدار (83- پوریا امینی)، امیرحسین فشنگچی، رضا حبیب‌زاده (75- علی زینالی)، حمید خدابنده‌لو (71- سینا خادم‌پور) و امین منوچهری
سرمربی: هومن افاضلی

صنعت‌نفت آبادان: سوشا مکانی، حسین بغلانی، مرتضی اسدی، علی عبدالله‌زاده، مسعود ابراهیم‌زاده، مسلم مجدمی، آگوستو سزار، طالب ریکانی (68- کرار جاسم)، محمدامین درویشی (54- رضا جبیره و 83- حسین ساکی)، حامد پاکدل و لوسیانو پریرا
سرمربی: فراز کمالوند


خلاصه بازی
دیدار تیم‌های نفت تهران و صنعت‌نفت آبادان پس از 90 دقیقه تلاش یاران دو تیم با نتیجه مساوی یک – یک به پایان رسید.

صنعت‌نفت در شرایطی بازی را آغاز کرد که مگنو باتیستا، کرار جاسم و سعید لطفی را در اختیار نداشت. خط میانی صنعتی‌های سبزپوش شاهد بیشترین تغییرات بود و مثلث متشکل از مسلم مجدمی، طالب ریکانی و آگوستو سزار به تشخیص کمالوند در میانه میدان قرار گرفته بودند. سوشا مکانی هم بعد از دو بازی نیمکت نشینی به ترکیب برگشته و مقابل تیم سابقش برای صنعت‌نفت بازی می‌کرد.

نیمه اول با میدانداری و حملات نفت آبادان آغاز شد؛ یک بار ضربه طالب ریکانی به تیر عمودی دروازه میزبان خورد و یک بار هم توپبا فاصله اندکی به اوت رفت، اما تیمی که ابتدا به گل رسید، نفت تهران بود. شاگردان هومن افاضلی روی یک ضربه ایستگاهی با استفاده از غفلت مکانی و ضربه نصرتی در دقیقه 23 پیش افتادند. این گل البته تا پایان نیمه نخست دوام نداشت و حملات نفت آبادان سرانجام در دقیقه 40نتیجه داد و لوسیانو پریرا کار را به تساوی کشاند.

در نیمه دوم، تلاش بازیکنان دو تیم برای کسب پیروزی در این بازی ادامه یافت و چند صحنه خطرناک هم روی دروازه‌ها به وجود آمد که جاگیری‌های مناسب میلاد فراهانی و سوشا مکانی مانع رقم خوردن گل دیگری شد و این بازی در نهایت با تساوی یک – یک خاتمه یافت.

صنعت‌نفت آبادان با این تساوی 30 امتیازی شد و نفت تهران مجموع امتیازاتش را به عدد 24 رساند.

شرح گل‌ها
1-0 (نفت تهران): ضربه ایستگاهی بازیکنان نفت تهران توسط امیرحسین فشنگچی ارسال شد و محمد نصرتی با استفاده از خروج نامناسب سوشا مکانی دروازه نفت آبادان را گشود.

1-1 (صنعت‌نفت آبادان): لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی صنعت‌نفت پا به توپ حرکت کرد و بعد از ورود به محوطه جریمه نفت تهران با ضربه پای راست دروازه میزبان را گشود تا نتیجه را برابر کند.

در حاشیه
* دیدار نفت تهران و صنعت نفت با یک دقیقه سکوت به احترام جان باختگان سانحه هوایی یاسوج آغاز شد.
* تعدادی از هواداران آبادانی برای تشویق تیم صنعت نفت به ورزشگاه تختی آمدند تا این تیم محبوب آبادان را حمایت کنند.
* قبل از آغاز بازی، اعضای دو تیم با یکدیگر خوش و بش کردند، همچنین هاشم بیک زاده، محمد نصرتی با فراز کمالوند عکس یادگاری گرفتند.
* سوشا مکانی دروازه‌بان تیم صنعت نفت آبادان که سابقه حضور در نفت تهران را در کارنامه خود داشت به سمت نیمکت ذخیره این تیم رفت و با بازیکنان و اعضای این تیم خوش و بش کرد.
* این دیدار با یک دقیقه سکوت به احترام جانباختگان سانحه هوایی یاسوج آغاز شد و تیم نفت با لباسی زردرنگ و صنعت نفت آبادان با لباس سبزرنگ بازی را آغاز کردند.
* هواداران صنعت‌نفت پس از اینکه تیم‌شان گل اول را دریافت کرد به تشویق ادامه دادند تا گل تساوی را لوسیانو پریرا به ثمر رساند.
* در برخی صحنه‌ها با توجه به سوت‌های داور تماشاگران و اعضای کادر فنی دو تیم به داوری اعتراض می‌کردند.
* در دقیقه 2+90 بازی هم فریادشیران مربی تیم فوتبال نفت تهران به علت اعتراض نسبت به عملکرد داور از روی نیمکت اخراج شد.
* هواداران نفت آبادان که از راه دور برای تشویق این تیم به ورزشگاه تختی تهران آمده بودند در پایان بازی اعضای کادر فنی و بازیکنان را تشویق کردند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
مازیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
1
از بس این چند وقت باختیم الان باید تبریک بگیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها