به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۲۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

تیم استقلال خوزستان عازم تهران نشد

تیم استقلال خوزستان عازم تهران نشد

خوزستان اسپورت- اعضای تیم فوتبال استقلال خوزستان برخلاف برنامه اعلام شده قبلی عازم تهران نشدند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال خوزستان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر میهمان پرسپولیس تهران است. براساس برنامه اعلام شده قبلی اعضای تیم استقلال خوزستان می‌بایست امشب عازم تهران می‌شدند تا مهیای دیدار با پرسپولیس شوند که این سفر با نظر مسئولان باشگاه استقلال خوزستان لغو گردید.

استقلالی‌ها می‌بایست ساعت 21 امشب اهواز را به مقصد تهران ترک می‌کردند و روز جمعه تمرین عرق‌گیری قبل از بازی را در پایتخت انجام می‌دادند ولی این سفر به شکل ناگهانی لغو گردید تا اوضاع این تیم بحران زده‌ی خوزستانی سخت‌تر از قبل شود.

بازیکنان استقلال خوزستان با لغو سفر امشب ناچارند که روز جمعه تمرین عرق‌گیری قبل از بازی با پرسپولیس را در اهواز انجام دهند و به احتمال زیاد جمعه شب به پایتخت سفر می‌کنند.

در همین راستا خبر می‌رسد که عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان عصر پنجشنبه به تهران عزیمت کرده است و با تغییر برنامه سفر تیمش نمی‌تواند در تمرین فردا حضور داشته باشد.

استقلال خوزستان هم‌اکنون در رده پانزدهم جدول لیگ قرار گرفته است و در روزهایی که نیاز به حمایت و پشتیبانی کامل برای حفظ سهمیه فوتبال خوزستان دارد، با مشکلات زیادی روبرو می‌شود که روز به روز افزایش پیدا می‌کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
0
6
اینطور که پیداست عمدا دارن کاری میکنن تیم سقوط کنه و منحل بشه که سال بعد مجبور به هزینه کردن نباشن. همین برنامه رو اژدری دو سال قبل داشت تو فولاد پیاده میکرد ولی هواداران کاری کردند که از کرده خودش پشیمون شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
0
4
تیم نباید بازی کنه . بخدا اگه بازی کنن هم میبازن و هم فریاد و مظلومیتشون خاموش میشه . ولی اگه بازی نکنن صدای مظلومیتشون در ایران می پیچه .
فریدون قنبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
1
اگه این اتفاق در هراستان دیگری می افتاد سر تیتر تمام رسانه های کشور میشد ...مقایسه کنید ریز مرگها را در خوزستان واندک خاکی که درتهران واصفهان آمد!!!!!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها