به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۲۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

استقلال خوزستان به ساحل آرامش می‌رسد؟

استقلال خوزستان به ساحل آرامش می‌رسد؟

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال استقلال خوزستان در کنار نیازهای مالی‌اش، نیاز به وحدت درون تیمی را به وضوح احساس می‌کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تمرینات استقلال خوزستان که از روز پنجشنبه هفته گذشته با اعتصاب بازیکنان به حالت تعطیل در آمده بود، از ظهر دیروز پیگیری شد و استقلالی‌ها با حضور در ورزشگاه غدیر به اعتصاب پنج روزه پایان دادند.

زنگ آغاز دوباره‌ی تمرینات استقلال خوزستان خبر خوبی برای هواداران فوتبال خوزستان بود، اما پیام‌های ردوبدل شده در فضای مجازی بین مالک باشگاه و بازیکنان استقلال خوزستان که طی دیروز و دیشب صورت گرفت، این واقعیت را بیش از قبل عیان کرد که تیم آبی‌پوش جنوبی در کنار نیازهای مالی‌اش شدیدا نیازمند وحدت درون تیمی است و جبهه گیری فعلی بین ارکان اصلی این تیم بسیار نگران کننده است.

اظهارنظر مالک باشگاه استقلال استقلال خوزستان مبنی بر اینکه «بازیکنان برای انجام اعتصاب تحریک شده بودند؛ حالا هم کسی از آن‌ها نخواسته است به تمرینات برگردند و ...» بسیار غیرمنتظره بود و پیامد آن جوابیه‌ تندی بود که تعدادی از بازیکنان استقلال خوزستان سه‌شنبه شب منتشر کردند و صحبت‌های مالک باشگاه را پاسخ دادند.

 از عبدالرضا موسوی که اتفاقا خوزستانی است، سابقه باشگاه‌داری داشته و البته فرد کم تجربه‌ای هم نیست، توقع می‌رفت حالا که بازیکنان برای پایان دادن به اعتصاب چراغ سبز نشان داده‌اند، به برقراری آرامش در استقلال خوزستان کمک کند تا این تیم که با توجه به تعطیلی پنج روزه تمریناتش از نظر بدنی عقب افتاده، حداقل از نظر روحی روانی برای بازی مهم مقابل پرسپولیس مهیا شود.

برای مالک باشگاه استقلال خوزستان این حق محفوظ است که در صورت عدم تمایل به تیمداری، مراتب را به مسئولان ارشد استان اعلام کند و باشگاه را تحویل آن‌ها دهد تا در این روزهای سرنوشت‌ساز لیگ برتر از سهمیه باارزش خوزستان در لیگ برتر حفاظت کنند. اما چنانچه تشخیص مالک باشگاه ادامه‌ی تیمداری باشد، طبیعتا وظایف و تعهداتی در قبال بازیکنان طرف قرارداد باشگاه دارد که از نظر قانونی ملزم به انجام آن‌هاست.

صحبت‌های ابتدای هفته‌ی استاندار خوزستان در جمع خبرنگاران حاضر در مسابقات بین‌المللی شطرنج جام کارون، مبنی بر گفت‌وگوهای صورت گرفته با مالک باشگاه استقلال خوزستان و قول حل شدن مشکلات مالی توسط مالک باشگاه، مغایر با آن چیزی است که روز گذشته در پیام‌های ردوبدل شده در فضای مجازی دیده شد.

جبهه گیری ارکان اصلی تیم استقلال خوزستان؛ قطعا بیش از مشکلات مالی به این نماینده فوتبال خوزستان آسیب خواهد رساند و در این هفته‌های پایانی لیگ که سرنوشت قهرمان لیگ پانزدهم به نتایج این هفته‌ها پیوند خورده است، انتظار می‌رود که همه‌ی ارکان باشگاه از مالک و مدیرعامل گرفته تا مربیان و بازیکنان با کنار گذاشتن اختلافات، در راه حفظ این سهمیه‌ی باارزش فوتبال خوزستان کنار هم قرار بگیرند. 

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
0
4
مشکل فوتبال این مملکت اینه ک مسئولین حوزه ورزش ما هیچی از فوتبال نمیفهمن فقط تعصبی اقدام میکنن نمونش همینه ک تهران ۵ تیم داره تو لیگ برتر اما اکثر استانا هیچ ندارن مثلا قطب فوتبال خوزستانه ک دارن ضعیفش میکنن
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
0
3
با تشکر از خوزستان اسپورت از مسئولین باشگاه استقلال خوزستان و کادر فنی و بازیکنهای باتعصب خواهشمندم دست بدست هم بدهند و متحد بشند بخاطر احترام به مردم استان و برای دفاع از حیثیت فوتبال خوزستان . انشالله تیم در لیگ برتر حفظ بشه و به فینال جام حذفی صعود کنه . از استاندار محترم مدیرکل تربیت بدنی و رییس هیات فوتبال خواهش داریم مسئولین باشگاه را یاری کنند تا در آخر لیگ افسوس نخوریم. با امید موفقیت تمام تیمهای خوزستان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها