به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۲۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲

مرزبان: در فوتبال ایران اخلاق جایی ندارد

مرزبان: در فوتبال ایران اخلاق جایی ندارد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر گفت:در این چند ساله چندین بار از این اتفاقات رخ داده است که فردی توهین کرده حتی ثابت شده که مقصر چه کسی است اما متأسفانه هیچکس با این موضوع برخورد جدی نکرده است .

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، علیرضا مرزبان در خصوص بازی مقابل مس کرمان و شکست مقابل این تیم اظهار داشت: ما مقابل مس کرمان بازی را خوب شروع کردیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم که می‌توانستیم به گل برسیم اما در یک صحنه عجیب گل بدی خوردیم در صورتی که این موقعیت واقعاً خطرناک نبود و به خاطر ناهمواری زمین توپ به دروازه‌بان برخورد کرد و وارد داروازه ما شد. ما مستحق پیروزی بودیم اما همچنان امیدواریم تا بتوانیم نتایج را جبران کنیم.

وی در ادامه در خصوص درگیری به وجود آمده و توقف بازی افزود: متأسفانه در این بازی مربی تیم مس کرمان حرفی زد که نباید از این کلمه استفاده می‌کرد. متأسفانه بعضی‌ها به طور طبیعی از الفاظی استفاده می‌کنند که شاید منظوری به کسی نداشته باشند اما در ادامه بازی به خاطر صحنه‌ای که به وجود آمد مربی مس الفاظی به کار برد که باعث شد ناراحت شویم، اعتراضم را به شخصه به سرپرست تیم مس کرمان و داور بازی گفتم. متأسفانه این فرد توهین بدی نسبت به خانواده ما کرد. این نشان از فرهنگ پایینی است که در فوتبال ما وجود دارد. متأسفانه در فوتبال ما اخلاق جایش را عوض کرده است و در واقع دیگر اخلاق در فوتبال وجود ندارد. امیدوارم مسئولین به فکر باشند تا دیگر شاهد این قضایا نباشیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر در پایان در خصوص اینکه از سرمربی مس کرمان شکایت خواهد کرد یا خیر، گفت: در این چند ساله چندین بار از این اتفاقات رخ داده است که فردی توهین کرده حتی با توجه به اسنادی که وجود داشت ثابت شده که مقصر چه کسی است اما متأسفانه نه کمیته اخلاق و نه هیچکس دیگری با این موضوع برخورد جدی نکرده است در واقع مثل شنا کردن در دریایی است که جهت‌یاب ندارد.

مرزبان در خصوص اینکه آیا در لیگ باقی می‌مانید یا خیر، گفت: در حال حاضر شرایط تیم شهرداری ماهشهر بسیار خوب است و در واقع تیم ما به ثبات رسیده است. بازی خوبی ارائه می‌دهیم اما متأسفانه بدشانسی شامل حال ما شده است. ما باید سه برد در ادامه لیگ به دست بیاوریم تا بتوانیم در لیگ دسته اول بمانیم تا سال آینده با قدرت در این رقابت‌ها ظاهر شویم. مطمئن باشید در لیگ دسته اول می‌مانیم با تمرکز و تلاش ادامه لیگ را پیگیری می‌کنیم تا نتیجه موردنظرمان را کسب کنیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها