به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۲۴۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳

مس 1 – شهرداری 0؛ باخت شهرداری با گل به خودی

مس 1 – شهرداری 0؛ شکست شهرداری با گل به خودی

خوزستان اسپورت
هفته بیست‌وچهارم لیگ یک – استادیوم  امام علی (ع) کرمان
دوشنبه 30 بهمن 96 –ساعت: 14
مس کرمان 1 – شهرداری ماهشهر 0
گل: میلاد شیخ‌سلیمانی (20- گل به‌خودی)
داور: مجید پورعلی
کمک داوران: مهدی سیفی و علی رعیت
اخطار: فرهاد سالاری، علیرضا علیزاده (مس)

مس کرمان: حمید عرفانی، فرهاد سالاری‌پور، سید احمد آهی، علیرضا علیزاده، کیانوش میرزایی، میلاد باقری، محمدحسین حیدری، محمود مطلق‌زاده، رضا ستاری، احمد حسن‌زاده و یاسر فیضی
سرمربی: دارکو دراژیچ

شهرداری ماهشهر: وحيد مهدی‌خانی، محمد باشی، ميلاد شيخ‌سليمانی، کمال‌الدین نیک‌خوی، محمد حسين مهرآزما، رضا حقيقی، مصطفی ماهی، رضا جباری، مهدي عبدی، حسين مالکی و فرشيد پاداش
سرمربی: علیرضا مرزبان

خلاصه بازی
تیم فوتبال شهرداری ماهشهر با یک گل مقابل تیم مس کرمان شکست خورد.

مس کرمان بازی را تهاجمی آغاز کرد و حملات این تیم پس از 20 دقیقه به ثمر نشست. حرکت احمد حسن‌زاده مهاجم میزبان و ضربه این بازیکن با دخالت میلاد شیخ‌سلیمانی مدافع شهرداری ماهشهر تبدیل به یک گل به‌خودی شده و مدافع شهرداری به اشتباه دروازه تیم خودی را گشود.

در ادامه نیمه اول، ضربه فرشید پاداش مهاجم شهرداری در دقیقه 25 و ضربه یاسر فیضی بازیکن مس کرمان در دقیقه 30 فرصت‌هایی بودند که برای دو تیم از دست رفت و در یک صحنه نیز بازیکنان و نیمکت نشینان تیم میزبان اعتقاد به ضربه پنالتی داشتند که داور چنین نظری نداشت.

در نیمه دوم، بازیکنان شهرداری برای جبران گل خورده دست به حملاتی زدند و یاران میزبان هم در پی استفاده از فرصت برای افزایش فاصله بودند. حمید عرفانی دروازه‌بان مس دو بار در این نیمه سد راه ضربات شهرداری چی‌ها شده و ضربه نیک‌خوی به تیر عمودی دروازه مس برخورد کرد.

در سمت مقابل نیز کیانوش میرزایی یک فرصت تک‌به‌تک را در دقیقه 57 برای تیم مس کرمان از دست داد و در دقیقه 88 فرصت مسلم دیگری برای تیم کرمانی از دست رفت.

این بازی که با وزش باد شدیدی همراه بود،در نهایت به پیروزی یک بر صفر مس کرمان انجامید و کرمانی‌ها با این برد 37 امتیازی شدند. شهرداری ماهشهر نیز با 29 امتیاز در رده دوازدهم جدول ماند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها