به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۲۴۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

ویسی: خوزستان را به چشم یک کارخانه می‌بینند

ویسی: خوزستان را به چشم یک کارخانه می‌بینند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تأکید کرد هیچ پولی در فصل جاری از این باشگاه دریافت نکرده است.

عبدالله ویسی در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال خوزستان پیش از مصاف با پرسپولیس اظهار داشت: همان‌طور که شما می‌دانید تیم ما اوضاع و احوال خوبی ندارد. قبل از مهمترین بازی فصل‌مان که معمولاً تیم‌ها خودشان را در این شرایط آماده می‌کنند، پنج الی شش روز است که تمرین نکرده‌ایم و وضعیت مناسبی نداریم.

وی در واکنش به این پرسش که چه کسی باید از تیم استقلال خوزستان حمایت کند، گفت: متأسفانه از دو سال پیش وضعیت تیم ما خوب نبوده است. وقتی مالک جدید باشگاه آمد وضعیت تیم کمی بهتر شد، اما چون کارخانه ما نتوانست تولیداتی داشته باشد کارگران هم وضعیت خوبی نداشتند و آنها نیز دست به اعتصاب زدند. ترکش این وضعیت بد کارخانه به تیم ما هم برخورد کرد و رفته رفته اوضاع تیم خراب شد و کار به اینجا کشید.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه تصریح کرد: مدیران باشگاه ابتدا به بازیکنان قول‌هایی دادند تا آنها را عملی کنند، اما متأسفانه این اتفاق رخ نداد. قرارداد بازیکنان ما پایین است و اینکه پولی دریافت نکنند به آنها فشار وارد می‌کند. امیدوارم امروز این اعتصاب بازیکنان شکسته شود و بتوانیم تمرین کنیم. امروز با بازیکنان جلسه داریم و اگر بتوانم آنها را متقاعد کنم که تمرین کنند به زمین خواهیم رفت. اگر هم این اتفاق نیفتاد من به خاطر مردم با هر بازیکنی که به زمین بیاید تمرین می‌کنم و تلاش می‌کنم نماینده خوبی برای استان خوزستان باشم.

ویسی در پاسخ به این پرسش که آیا شرکت دیگری در استان خوزستان وجود ندارد که از تیم استقلال خوزستان حمایت کند، یادآور شد: شما خوزستان را می‌شناسید. 70 درصد منابع ایران از این استان تأمین می‌شود، اما متأسفانه خوزستان را به چشم یک شرکت و کارخانه نگاه می‌کنند نه یک استان زرخیز. ما چند روز پیش به شهر ماهشهر رفته بودیم. در این شهر بالای 30 شرکت وجود دارد که می‌تواند تیم ما را کمک کند، اما متأسفانه این اتفاق نمی‌افتد. ما آب و هوا که نداریم، خاک هم که روی سر ماست، تنها دلخوشی مردم همین فوتبال است که آن هم وضعیتش اینطور شده. متأسفانه مسئولان کشوری شهر ما را به چشم یک شرکت و کارخانه برای درآمدزایی نگاه می‌کنند.

«مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان برخلاف ادعای شما اعلام کرده است که ویسی چند درصد از قرارداد این فصلش را دریافت کرده است»، وی در واکنش به این موضوع گفت: حرف من این است که به مردم دروغ نگوییم. مردم باهوش هستند و متوجه می‌شوند. به آنها توهین نکنید. مدیرعامل ما چند روز پس از این حرف گفت، این مشکل رفع شده است. خدا شاهد است من یک ریال از این باشگاه پول نگرفته‌ام، فقط در ابتدای فصل از آقای اسدبیگ 55 میلیون دریافت کردم که خود او می‌داند من آن پول را کجا هزینه کردم. پس از آن هم از سازمان لیگ و شخص بهاروند پولی گرفتم که مربوط به قرارداد سه سال گذشته من بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: این افراد با این حرف‌ها می‌خواستند با مردم بازی کنند. من امکان ندارد به مردم دروغ بگویم، چون اعتبارم را از این فوتبال دارم. من کارخانه‌ای ندارم که از آنجا درآمدی حاصل کنم و فقط زندگی‌ام فوتبال است نمی‌خواهم اعتبارم خدشه‌دار شود. باشگاه ما امور مالی دارد و اگر یک ریال دریافت کرده باشم، کاملاً مشخص است. اگر این آقایان ثابت کنند من یک ریال پول گرفتم، 10 سال در هر شهری که بگویند برای‌شان مجانی کار می‌کنم. این حرف‌ها توهین به مردم است و من اجازه این کار را نمی‌دهم.

ویسی درباره اینکه آیا پیگیر وضعیت تیم فوتبال سپاهان اصفهان نیز است یا خیر، گفت: من اینقدر گرفتار تیم خودم هستم که نمی‌دانم سپاهان کجای جدول است.

وی در واکنش به این موضوع که او سال گذشته به دلیل نتایج ضعیف از سپاهان جدا شد و آیا اگر اکنون در این تیم بود وضعیت تیم اصفهانی بهتر از الان نبود، گفت: روزی که من به این شهر رفتم به من گفتند تو در استقلال خوزستان برنامه سه ساله داشتی و در سپاهان باید برنامه پنج ساله ارائه دهید. آنها حرف از برنامه پنج ساله زدند، اما صبرشان پنج ماه هم نبود. سال گذشته افراد بی‌وجدانی آن کارها را کردند که امیدوارم اکنون وجدان‌شان بیدار شده باشد. من سال گذشته با سپاهان در رده پنجم بودم و همه نتایج را به حساب من زدند، امسال هم که سیزدهم چهاردهم هستند باز هم همه نتایج را به گردن من می‌اندازند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد صحبت‌های اخیر علی کریمی و انتقادهایی که از فدراسیون فوتبال داشته است، گفت: کریمی نظرات خودش را گفته است و به من ربطی ندارد. من مربی فنی هستم و هیچ تحصیلاتی در زمینه مدیریت و حقوق ندارم. علی کریمی فردی دوست‌داشتی است، اما من می‌گویم اگر کار خودش را انجام دهد، بهتر است. او می‌تواند اگر انتقادی هم دارد به صورت پنهانی انجام دهد، نه اینکه مقابل مردم حرف بزند.

ویسی در مورد حضور نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا و دیدار تیم پرسپولیس مقابل السد قطر تصریح کرد: من برای همه نمایندگان کشورمان آرزوی موفقت دارم و برای ما فرق نمی‌کند کدام تیم در این مسابقات بازی می‌کند. پرسپولیس هم این‌قدر گردن‌کلفت و خوب بازی می‌کند که همه لذت می‌برند.

وی درباره دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر نیز خاطرنشان کرد: اگر امروز بازیکنان ما تمرین کنند، این چند روز تمرین نکردن را جبران می‌کنیم و می‌رویم تا بازی آبرومندانه‌ای را مقابل پرسپولیس انجام دهیم، ضمن اینکه ما جزو سه تیم پایانی جام حذفی هستیم و امیدواریم در آن مسابقات هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
عاشق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
2
سلام
از صحبتهایت کلی لذت بردم وخدا را شاکر شدم که ذهنیت من در مورد شما کاملا درست بود ادمی امین راستگو و کاملا بی شیله پیله هستید
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
2
اگر به خوزستان بچشم یک کارخونه بش نگاه می کردند که وضعش خیلی بهتر بود ؛ آخه ی کارخونه دار با فکر ؛ هم به کارخانه اش حسابی میرسه و هم به کارگراش که کار تولیدش بالا بره و ورشکست نشه . طبق گفته نماینده ماهشهر در مجلس تا ۲۰ سال دیگه بخاطر مهاجرت مردم در اثر ریزگردها بخاطر تونل شماره ۳ کوهرنگ سرزمینی بنام خوزستان نخواهیم داشت . کشورهای استعمارگر جهت اهداف مختلف که یکی از اونها نابودی تولیدات کشاورزی ایران و وابستگی ابدی کشور به نفت بود جنگ را بر هر دو کشور ایران و عراق تحمیل کردند و سازمان ملل صدام را که گول خورده بود را محکوم کرد که اون کشورها مجبور به پرداخت غرامت به ایران و عراق نباشند ؛ خوزستان آسیب بسیار دید و غرامتی هم از طرف صدام جهت ساختن آن داده نشد ؛ سه طرح ویرانگر دیگر نیز در کار بوده ۱- ساختن سد عظیم و در حال ساخت ترکیه ۲- سد نمکی گتوند که تا ۱۴ سال دیگه زمین های خوزستان را به نمکزار تبدیل می کند ۳- تونل شماره ۳ کوهرنگ ؛ که این دو تای آخری یا آگاهانه و از طرف ستون پنجم دشمن و یا نا آگاهانه و جهت سودجویی و تصادفا به نفع امپریالیست ها انجام گرفته است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
1
دقیقا فقط منابع اینجا مهمه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
0
0
درود بر ویسی فرزند راستین خوزستان که یک تنه ایستاده پای مشکلات استقلال خوزستان .
مسئولین استان خوزستان و شخص حیدری مدیر کل تربیت بدنی خوزستان کچاست ؟
موسوی مالک متمول باشگاه استقلال خوزستان چظور آن موقع که صبای قم داشت میلیاردی برای علی دایی و تیم قمی هزینه می کرد ولی حالا برای استقلال مظلوم خوزستان هیچ ؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها