به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۲۴۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
سعید فتاحی اعلام کرد:

جریمه سنگین استقلال خوزستان در صورت کناره‌گیری

جریمه سنگین استقلال خوزستان در صورت کناره‌گیری

خوزستان اسپورت- رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: در صورت کناره‌گیری رسمی تیم استقلال خوزستان از لیگ طبق قانون با این تیم برخورد شده و جرایمی برای آن در نظر گرفته می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، سعید فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص تصمیم آبی‌های خوزستان بابت کنار رفتن از لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: تا آن‌جا که اطلاع دارم بازیکنان تیم استقلال خوزستان به دلیل مسایل مالی تصمیم به کناره‌گیری از لیگ برتر فوتبال گرفتند هر چند که اقدام آنها بابت کنار رفتن از لیگ برتر پسندیده نیست.

وی افزود: انصراف و کناره گیری از مسابقات لیگ شرایط و مقررات خاص خود را دارد و بر اساس قانون با تیم‌های خاطی برخورد می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سازمان لیگ برتر فوتبال در این خصوص به تیم استقلال خوزستان تذکر داده گفت: باشگاه استقلال خوزستان باید به‌طور رسمی کناره‌گیری خود را به سازمان لیگ برتر فوتبال اعلام کند تا پس از بررسی لازم در این باره تصمیم‌گیری شود.

فتاحی افزود: در صورتی که این تیم در یک یا دو بازی حاضر نشود بر اساس قانون با جریمه مالی و یا کسر امتیاز روبرو می‌شود و در ادامه کمیته اخلاق پیگیر این موضوع خواهد شد. امیدوارم این اتفاق رخ ندهد و تیم استقلال خوزستان در ادامه مسابقات حضور داشته باشد.

تمرینات تیم استقلال خوزستان از چهار روز پیش تعطیل شده است و بازیکنان این تیم اعلام کردند در صورت پرداخت نشدن مبالغ قراردادشان در بازی برابر پرسپولیس به میدان نمی روند. حال باید دید در فاصله پنج روز مانده به برگزاری دیدار این تیم مقابل پرسپولیس چه اقدامی از سوی مسئولان این باشگاه صورت می‌گیرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
1
0
شعور بعضی از مسئولین چقد باید پایین باشه که همچین حرفی بزنند . اگر استقلال صنعتی از لیگ انصراف بده به معنای انحلال تیمه و جریمه معنایی نداره
غلامحسین حیدری
|
Netherlands
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
1
همچین شرایطی فقط عبدالحسن مقتدایی استاندارسابق رو می طلبد.اما خیر نبیند هرکس برکنارش کرد. مردغیرت و تعصب. استقلال اهواز رو نابود کردن. حالا هم نوبت استقلال خوزستان. که اثری از رنگ آبی در خوزستان نماند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
1
برادر عزيز آقاي غلامحسين حيدري بحث رنگ نيست ، بحث حيثيت مردم يك استان است شما ببينيد آن سال كه اين تيم قهرمان شد از مركز تا كوچه پس كوچه هاي استان ، جوانان ، مسنها ، مذكر و مؤنث ، همه و همه خوشحالي كردن پس مطمئن باش الان هم هيچ چيزي باندازه اين خبر اين مردم را ناراحت نخواهد كرد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها