به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۲۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
تعداد نظرات: ۹ نظر

نفت 2 – راه‌آهن 1؛ نوار ناکامی نفت قطع شد

نفت 2 – راه‌آهن 1؛ نوار ناکامی نفت قطع شد

یوسف خدامرادی
خوزستان اسپورت
هفته بیست‌وچهارم لیگ یک – استادیوم شهید محمدی
یک‌شنبه 29 بهمن 96 – ساعت: 15
نفت مسجدسلیمان 2 – راه‌آهن تهران 1
گل‌ها: میلاد میداودی (70) پیمان میری (75) برای نفت – عباس محمدرضایی (82) برای راه‌آهن
داور: وحید مالکی
کمک داوران: مهدی شفیعی و داریوش باقرنژاد
اخطار: احمد داودی (نفت) – امیررضا بیات (راه‌آهن)
تماشاگر: سه هزار نفر

نفت مسجدسلیمان: یوسف بهزادی، محمد خان‌احمدی، مجید ایوبی، علی گودرزی، میلادخدایی اصل، حسین دوستدار، صادق صادقی (54- سعید غلامعلی بیگی)، اکبرآفاقی، امیرحسین موسی‌زاده (86- مجتبی بیژن)، میلاد میداودی و احمد داودی (67- پیمان میری)
سرمربی: محمود فکری

راه‌آهن تهران: عرفان اسفندیاری، بهمن شیروانی، امیررضا بیات، صادق نجفی، محمدرضا نیک‌نهال، آرمان قربانی‌نژاد، عباس محمدرضایی، مهران قاسمی (66- امین رضایی)، مهران مرادی (77- وحید نجفی)، امیر طاحونی و یزدان کاکاوند (90- ابراهیم سلجوقی)
سرمربی: محسن بیاتی نیا

خلاصه بازی
تیم نفت مسجدسلیمان با کسب پیروزی 2 بر یک مقابل راه‌آهن تهران نوار ناکامی‌های چند هفته اخیر را قطع کرد.

بارندگی شدید صبح امروز در مسجدسلیمان و آب گرفتگی زمین چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی باعث تأخیر بیش از 30 دقیقه‌ای در آغاز بازی شد و تأثیر زیادی در پایین آمدن کیفیت این مسابقه داشت.

جمع شدن آب در نقاط مختلف زمین مسابقه به‌ حدی بود که بازیکنان تیم نفت امکان ارائه بازی روی زمین را نداشتند و مجبور بودند در مقابل تیم تدافعی راه‌آهن به توپ کشی و انجام بازی مستقیم برای رساندن  توپ به محوطه جریمه تیم میهمان اقدام کنند.

در نیمه اول که توپ بارها در میان آب‌های موجود درون میدان متوقف می‌شد، داور مسابقه از یک صحنه مشکوک به پنالتی داخل محوطه جریمه راه‌آهن چشم پوشی کرد و چند حمله زردپوشان نیز هدر رفت که خطرناک‌ترین آن‌ها شوت سنگین اکبر آفاقی بود.

نیمه دوم این دیدار هم با مالکیت توپ توسط بازیکنان نفت مسجدسلیمان و تلاش شاگردان فکری برای دسترسی به دروازه راه‌آهن همراه بود. نفتی‌ها در این نیمه علاوه بر ارسال توپ‌های بلند به محوطه جریمه راه‌آهن، شوتزنی از پشت محوطه جریمه را در دستور کار داشتند و شانس خود را روی ضربان راه دور آزمایش می‌کردند.

تلاش یاران نفت مسجدسلیمان در دقیقه 70 به ثمر نشست و میلاد میداودی کاپیتان زردپوشان که بعد از سه بازی به ترکیب اصلی بازگشته بود، با ضربه‌ای از داخل محوطه جریمه قفل دروازه راه‌آهن را گشود و شادی را به سکوهای ورزشگاه مسجدسلیمان آورد.

با این گل بازیکنان نفت روحیه‌ای دوچندان پیدا کردند و برای زدن گل دوم به حملات‌شان ادامه دادند تا اینکه صاحب یک ضربه پنالتی شدند و پیمان میری مهاجم تازه‌نفس نفتی‌ها در دقیقه 75 از روی نقطه پنالتی گل دوم را به ثمر رساند.

ضربه سر اکبر آفاقی از روی ارسال میلاد میداودی فرصت دیگری برای نفت ایجاد کرد که این ضربه از دهانه دروازه راه‌آهن به بیرون زده شد و در دقیقه 79 شوت سنگین عباس محمدرضایی بازیکن راه‌آهن را یوسف بهزادی به کرنر فرستاد.

بازیکنان نفت مسجدسلیمان که پس از زدن گل دوم به حفظ نتیجه می‌پرداختند، در دقیقه 82 دروازه خودشان را باز شده دیدند و کرنر ارسالی عباس محمدرضایی با جاگیری اشتباه یوسف بهزادی دروازه‌بان نفت تبدیل به گل شد تا فاصله به حداقل برسد و دقایق پایانی مسابقه با حساسیت و هیجان دنبال شود.

این دیدار در نهایت به پیروزی 2 بر یک صدرنشین مقابل قعرنشین جدول لیگ یک انجامید تا نفت مسجدسلیمان پس از چند هفته ناکامی رنگ شادی را ببیند و به ادامه مسابقات امیدوارتر شود.

شایان ذکر است که گروهی از هواداران نفت مسجدسلیمان همراه با دست‌اندرکاران ورزشگاه شهید بهنام محمدی به تخلیه آب‌های موجود در زمین چمن و برگزاری مسابقه کمک کردند.

نفت 2 – راه‌آهن 1؛ نوار ناکامی نفت قطع شد

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
4
تبریییییک. خداروشکر. میلاد باگل برگشت. دیدی حق باما بود آقای فکری
عاشق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
4
سلام
باز هم یک قدم به جلو ویک قدم نزدیکتر شدن به لیگ برتر انشاالله تداوم داشته باشد
ایمان منجزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
4
تبریک به همه طرفداران نفت و مردم خوزستان. جناب فکری خواهشا دیگه اشتباهات قبلی را تکرار نکنید. آن بازیکنهای شمالی مازاد که آمدن 3 بازی و 9 امتیاز از نفت حرام کردند اشکالی ندارد ولی بشرطی که از اشتباهات درس گرفته باشید. راه اهن شانس داشت زمین بازی خراب بود و الا کمتر از 5 گل نمیخورد
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
4
تبریک به مردان دیار بختیاری در صورت دور کردن حاشیه ها و صبوری هواداران بطور حتم نفت لیگ برتری خواهد شد
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
3
اگه راه اهن چند بار در طول سال به مسجدسلیمان بیاد و بازی کنه دیگه کمبود بارش نخواهیم داشت و هر تخم گندم هفتاد تخم خواهد کرد
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
4
صدا وسیمای میلی خوزستان هم برنامه کودک پخش میکرد!!!حداقل نصفه مردم خوزستان لربختیارین اونوقت بازیه تنهاتیممونوپخش نمیکنن.چراااااااآخه
فریدون قنبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
2
آقای محمود فکری واقعا چگونه باید بفهمی بازیکنان فیکس نیم فصل اول نباید نیمکت نشین میکردی... الان دوگل زدی بواسطه همین بازیکنانی که نیمکت نشین کردی... میلاد میداودی وپیمان میری... اکبر آفاق هم که نیمکت نشین کردی باشانس راه آهن توپش گل نشد... آخه چگونه باورکنیم که محمود فکری ازهمه تماشاچیان گزارشگر و سرپرست تیم کند ذهن تر است؟؟؟!!! البته درمناظره تلویزیونی برنامه لیگ یک آقای حسن زاده مالک خونه به خونه گفتند آقای فکری روبروی مربیان نسبتا خوب هم شما بخاطر کمبود دانش مغلوب میشوی چند نمونه هم برایتان مثال زدند و تو سکوت کردی اما بعد بجای پاسخ حرافی کردی..... آقای فکری این هفته با مربی فهیم نادر دست نشان بازی داریم ... خواهشی داریم برادر وار.... شما ازلحاظ دانش شاید مغلوب نادر دست نشان شوی دست نشان پخنه وکار کشته مرد میدان دیده شما هم درلیگ معتبر ابتدای راه دنبال قبولی کارنامه تان میگردید.... بیایید همان بازیکنان قبلی نیم فصل اول که با اقتدار صدر نشین شدند دربازی ملوان فیکس بازی کنند حتما نتیجه میگیرید.... البته همه میدانند هر بازیکن عالی هم وقتی چندین هفته از طرف سرمربی نیمکت نشین شود یقینا افت میکند لطفا این نکته را متوجه باش... بخدا ما خوش شانسیم که میلاد میداودی افت نکرد و گل هم زد بعد از اینهمه نیمکت نشینی.... حرف آخر از هم اکنون به آن بازیکنان یادآور شو فیکس بودنشان را تا آنها نیز بیش از قبل خودرا آماده کنند از بازیکنان تازه گرفته هیچ خیری ندیدیم جز ضرر..... آقای فکری بعد چیدمان دربازی با ملوان خیالمان جمع جمع خواهد شد خودت خواستی کنار زمین باش روی سکو داخل رختکن ... هیچ فرقی نمیکند....
حسین قیصری ابوالعباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
0
اقای قنبری شما چطور از ی سرمربی ای ک با کمترین خرج بهترین نتایج رو گرفت انتقاد میکنی،، در ضمن دانش و زیرکی محمود فکری رو هیچ سرمربی ای نداره،، با اینکه خودم هم طرفدار پرسپولیسم،، اما نه پرسپولیسیه بی منطق،، پس راجع سرمربی بهترین تیم لیگ یک ک همیشه با اقتدار صدر جدول بوده درست صحبت کنید،، ی تیم هر چقدر هم ک خوب باشه در طول سال ی روزایی افت میکنه،، در ضمن اون دو تیمی هم ک ما رو بردن مدعیان صعودند،،، و آقای فکری ارنجت روبروی این تیما لطفا ی جوری باشه اگ نتونستیم گل بزنیم لاقل گل نخوریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
0
با سلام خدمت تمام مردم مسجد سلیمان قهرمان و فوتبال دوست من اهل خوزستان نیستم ولی اخبار لیگ یک رو دنبال می کنم واقعا جای تعجب داره که تیمی که صدر جدوله اینهمه انتقاد بهش وارد میکنیین جالبه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها