به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۲۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس حاضر می‌شود؟

استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس حاضر می‌شود؟

خوزستان اسپورت- اعتصاب بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان به روز چهارم کشیده شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، یازیکنان استقلال خوزستان که پس از جلسه روز پنج‌شنبه با مسوولان باشگاه درخصوص دریافت مطالبات خود به نتیجه‌ای نرسیدند و دست به اعتصاب زدند، در تمرین امروز (یکشنبه) تیم نیز حضور پیدا نکردند تا اعتصاب آن‌ها به چهارمین روز کشیده شود.

بازیکنان استقلال اعلام کرده‌اند تا مطالبات خود را دریافت نکنند، در تمرینات و دیدارهای پیش‌رو از جمله بازی با پرسپولیس حضور پیدا نخواهند کرد.

همچنین مدیرعامل باشگاه عنوان کرده است تا فدراسیون مطالبات این باشگاه را پرداخت نکند، نه تنها در بازی پیش‌رو برابر پرسپولیس به میدان نخواهند رفت، بلکه در دیدارهای دیگر نیز حاضر به بازی نیستند.

اگر چه این موضوع در روزهای نخست واکنش مسوولان استانی را در برنداشت ولی استاندار خوزستان روز گذشته اعلام کرد که به صورت تلفنی، مفصل با مالک باشگاه استقلال صحبت کرده و او نیز قول داده است که مشکل این تیم را حل کند و به تیم‌داری در لیگ برتر ادامه دهند.

همچنین گفته‌ می‌شود که شب گذشته مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، رییس هیات فوتبال استان و مسوولان باشگاه جلسه‌ای جهت چاره‌اندیشی برای خروج استقلال از این وضعیت داشته‌اند که هنوز خروجی جلسه مشخص نیست.

باتوجه به مصمم بودن بازیکنان استقلال خوزستان برای عدم حضور در تمرینات و دیدارهای پیش‌رو، بازی برابر پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در هاله‌ای از ابهام است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
Ramos
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
1
این اعتصاب قبلا هم بود .دو روز قبل از بازی برمیگردن تمرین و بعدش هم همه میدونید .
فریدون قنبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
1
بازهم باید گفت خوزستان که همه چرخ های مملکت را می چرخاند خودش بی چرخ مانده است... سهم خوزستان ریز مرگهاست... بقول حضرت مولوی زین همرهان سست عناصر دلم گرفت ... شیر خدا و رستم دستانم آرزوست
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها