به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۲۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
تعداد نظرات: ۵ نظر

سلطانی: مشکلات استقلال صددرصد حل می‌شود

سلطانی: مشکلات استقلال صددرصد حل می‌شود

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان، گفت: ما مشکل خاصی نداریم مطالباتی هست که اگر بتوانیم آنها را بگیریم پول بازیکنان پرداخت خواهد شد و مشکل خاصی نخواهد بود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، امیر سلطانی در مورد برگزاری جلسه در هیات فوتبال با حضور تنی چند از مسئولان استانی برای حل مشکلات استقلال خوزستان گفت: من در این جلسه حضور نداشتم و اطلاعی از صحبت‌های مطرح شده ندارم اما ما مشکل خاصی نداریم مطالباتی هست که اگر بتوانیم آنها را بگیریم پول بازیکنان پرداخت خواهد شد و مشکل خاصی نخواهد بود.

وی درمورد اینکه این مطالبات از کجا است عنوان کرد: از فدراسیون و سازمان لیگ مطالباتی داریم و اگر این مطالبات را بگیریم و پول تزریق شود این مشکل حل خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه خوزستان درمورد اینکه آیا خواهان گرفتن سهم خود از تبلیغات محیطی و ... هستند اظهار داشت: بله همینطور است.

وی در مورد اینکه آیا امیدی به گرفتن این مطالبات دارند، گفت: صد درصد ما تلاش خودمان را می‌کنیم تا این مساله محقق شود و قطعا این اتفاق می‌افتد.

سلطانی در رابطه با اینکه اعلام کرده بود آنها از تصمیم بازیکنان حمایت می‌کنند و اگر به مطالباتشان نرسند مقابل پرسپولیس حاضر نخواهند شد، عنوان کرد: من چنین حرفی نزدم مطمئنا این مساله حل خواهد شد و جای نگرانی وجود ندارد، من چنین صحبتی نکردم ما از تصمیم بازیکنان حمایت نمی‌کنیم هرچند که بخشی از خواسته‌های آنها به حق است. مشکل بازیکنان صددرصد حل خواهد شد بازیکنان و کادر فنی باید تمرکزشان در حیطه فعالیت خود تمرین و مسابقات باشد. ما هم تلاش می‌کنیم تا مشکلات مالی را حل کنیم و حتما این اتفاق می‌افتد.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود ناراحتی بازیکنان از این بوده که شما گفته‌اید پولی به باشگاه نمی‌رسد و آنها هم از این بلاتکلیفی ناراحت شده‌اند، عنوان کرد: خیر من این مساله را تکذیب می‌کنم، بازیکنان از من تاریخ خواستند که من هم گفتم که من هم نمی‌توانم تاریخی را مشخص کنم اما صددرصد پول تزریق خواهد شد. موضوع این بوده است.

سلطانی در پایان درمورد اینکه آیا با برگزاری جلسات اخیر مشکلات حل خواهد شد، عنوان کرد: صددرصد جلسات مثبت بوده و مشکلات حل خواهد شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
2
چندمین بار است حرفی را میزند بعد خودش تکذیبش میکند. همه بازیکنا دروغ میگویند شما راست میگویید ..مردم همه شما را با این وعده های دروغینت شناختن.. مگر بازیکنا کادر فنی زندگی .خرج .زن وبچه ندارن.که شما فقط وعده دروغی میدهید .بازیکن وقتی از ناحیه .خانواده اش آرامش ندارد ودر آسایش مالی نیستن چگونه با روحیه به میدان برود.جناب سلطانی عمل کنید با وعده دادن ودروغ گفتن وتکذیب کردن کاری درست نمیشود..
جعفر معاوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
2
تعدادی نالایق دارن فوتبال خوزستان تباه میکنن.... اصفهان بماند حداقل از تبریزیها غیرت و تعصب به شهر و دیارتان را بیاموزید تمام تیمهای تبریزی الان چندساله که مشکل مالی ندارن ولی یه مشت نالایق وبی تدبیر دارن با آبروی مردم و فوتبال خوزستان بازی میکنن... تو را خداب ه مصاحبه دقت کنید اگه چیزی جز دروغ و دورویی دستگیرتان شدبه ما هم‌ بگید
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
1
حرفهای اقای سلطانی قابل قبول نیست. اقای موسوی مالک باشگاه شده مجانی و منتظره سازمان لیگ و فدراسیون و استانداری پول بدن تا تمیداری کنه! خب من یا هر شهروند دیگه ای میتونیم اینجوری تیمداری کنیم. یعنی مدیریت و مالک فعلی فقط اومده که پول از جاهای مختلف بگیره و خرج تیم کنه؟ در واقع نقش صندوقدار رو دارن نه مالک و مدیر.
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
2
0
دوستان من موسوی نمیشناسم.اما منصفانه ب قضایا بنگریم.تیم خصوصیه. دولت پشتش نیس.حانی نداره.۳ سال بدهکاری و چک. بلاخره هرکی تو بخش خصوصی باید تا حداقل ۴۰ درصد تا ی تایم مشخص رو دولت کمک کنه مثل ژاپن کره بعد بیخیال بشن. خوب طرف مریض نیست که تیمی کلی بدهی داره رو بگیره هیچ درامدیم نداره.خوب باید دولت کمک کنه. ما هم انتـظاراتمون منطقی باشه. میلیارد پول هزینه بشه برا چی.دولت باید نقشش پررنگ باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
1
آقایانی در مقام توجیه برآمده اید و مدعی هستید تیم خصوصیه و.... آیا میدانید همین آقای موسوی مالک باشگاه قبلا که مالک باشگاه صبای قم شهری که اصلا فوتبال نداشته میلیاردی هزینه می کرده و تنها به علی دایی مربی صبا پرداخت های آنچنانی و چند صد میلونی داشته ؟
حالا برای فرزندان این استان خسیس و ندار شده ؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها