به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۲۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

علایی: تا پول نیاید مقابل پرسپولیس بازی نمی‌کنیم

علایی: تا پول نیاید مقابل پرسپولیس بازی نمی‌کنیم

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان اعلام کرد تا زمانی که پول تزریق نشود, بازیکنان در بازی‌های پیش رو شرکت نمی‌کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، ابوالفضل علایی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم درباره اعتصاب بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان برای حضور در تمرینات این تیم اظهار داشت: قرار بود موسوی (مالک جدید باشگاه) هفته‌ای 200 تا 300 میلیون تومان پول به باشگاه واریز کند تا بین بچه‌ها تقسیم شود. هفته اول این اتفاق افتاد اما این روند تا الان قطع شده و پرداختی‌ها کلاً بهم ریخته‌ است. یکسری از بازیکنان 30 درصد پول گرفته‌اند و یکسری 10 درصد و حتی جوان‌های تیم خیلی کمتر از این حد دریافتی داشته‌اند.

وی با بیان اینکه «قرار گذاشته‌ایم با این شرایط تا پول نیاید تمرین نکنیم» ادامه داد: سلطانی مدیر‌عامل باشگاه گفته شرایط در حال درست شدن است و اوضاع خوب می‌شود و این روال زمان می‌برد و باید ما تاپایان فصل صبر کنیم اما ما این‌گونه قول‌ها را خیلی شنیده‌ایم برای همین تصمیم گرفته‌ایم در بازی‌ها هم شرکت نکنیم چرا که صددرصد به ضرر خودمان است که بدون تمرین در مسابقات حاضر شویم. بازی نمی‌کنیم تا سازمان لیگ و فدراسیون به تیم ما رسیدگی کنند و تصمیم بگیرند.

مدافع تیم استقلال خوزستان در رابطه با بازی مهم این تیم در هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل پرسپولیس و آیا اینکه در این بازی حساس نیز قرار نیست به میدان بروید, گفت: جدا از اینکه این هفته با پرسپولیس بازی داریم، در جدول رده‌بندی هم شرایط خوبی نداریم و این باعث می‌شود که هر بازی برای ما حکم فینال را داشته باشد. یک امتیاز هم برای ما یک امتیاز است ولی به جایی رسیده‌ایم که حتی اهمیت بازی با پرسپولیس هم کارساز نیست و دیگر تمرکزی برای این بازی نداریم. تا اینجا هم بچه‌ها با سختی و غیرت ادامه دادند اما از اینجا به بعد دیگر توان ادامه دادن، ندارند.

علایی در رابطه با اینکه آیا از فصل پیش هم طلب دارد؟ یادآور شد: 50 درصد از فصل پیش طلب دارم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
1
اگه بازی نکنین دلیلی هم نیست که باشگاه بتون پول بده پس شما بازی نکنین به پولتون هم حق ندارین برسین...
کعبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
2
آقای غلایی فقط بنفع پرسپولیس دارید تصمیم می گیرید روز آخر مجبورتان می کنند بدون تمرین مقابل تیم سوگلی فدراسیون فوتبال بازی کنید و نتیجه را هم واگذارکنید . اگر راست میگید سر حرفتان تا آخر به ایستید و بازی نکید .
محمد
|
United States of America
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
1
نه نظر من بازي نكنيد بهتر تا نتيجه سه بر را صفر به سود پرسپوليس بدهن تا اينكه پنج تا بخوريد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
1
با این شرایط بازی نکنید که گل بارون میشید . اگه بخاطر بازی نکردن حتی سه هیچ هم بشید خیلی بهتر از مثلا پنج هیچه چون هم یک نتیجه غیر واقعی خواهد بود و هم اینک صدای تیم بگوش مسعولین خواهد رسید از محرومیت هم نترسوننتون که هیچ غلطی نمیتونن بکنن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
0
لعنت به مافیای ضد استقلالی و ضد آبی درون استانی خوزستان که استقلال اهواز به این رور انداخت و حالا نوبت استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر شده
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها