به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۲۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

سومین باخت فولاد خوزستان در غیاب کاپیتان

سومین باخت فولاد خوزستان در غیاب کاپیتان

خوزستان اسپورت- تیم فولاد خوزستان برای سومین بار طی فصل ورزشی جاری در غیاب ایوب والی شکست خورد.

به گزارش خوزستان اسپورت، رکورد نباختن‌های متوالی فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال ایران در روزی رقم خورد که ایوب والی مدافع میانی و کاپیتان این تیم سرخ‌پوش جنوبی به‌دلیل 3 اخطاره بودن حق حضور در میدان را نداشت.

شکست قبلی فولادی‌ها در لیگ هفدهم نیز مقابل تیم پیکان رقم خورده بود و سرخ‌پوشان فولاد خوزستان در آن مسابقه که ایوب والی به‌خاطر مصدومیت غیبت داشت، در تهران با تک گل بختیار رحمانی مغلوب شاگردان جلالی شدند.

جالب اینکه در فاصله زمانی بین این دو مسابقه برابر پیکان، یک شکست دیگر برای فولاد خوزستان اتفاق افتاده بود و فولادی‌ها در جام حذفی مغلوب ایرانجوان بوشهر شده بودند که در آن بازی هم ایوب والی حضور نداشت.

تنها مسابقه‌ای که در این فصل با حضور والی به شکست فولاد خوزستان انجامید، بازی هفته اول لیگ بود که این تیم در ورزشگاه آزادی مغلوب پرسپولیس شد.

فولاد خوزستان از نظر آمار گل‌های خورده در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر پس از تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران صاحب کمترین تعداد گل‌های خورده است اما با این حال خط دفاعی این تیم خوزستانی با انتقاداتی مواجه شده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
0
ادمین تنهایی بازیکن فولاد ک درشکستهای فولاد نبود اما دربقیه بازیا بود جانفزاس واسه شکست مقابل ایرانجوان وپرسپولیس ودیروز پیکان نبود اما بقیه بود
مدیر پایگاه با سلام
مطلب در خصوص عملکرد خط دفاعی تیم فولاد است.
ضمن اینکه فرشاد جانفزا در بازی دور رفت پیکان و فولاد در ترکیب اصلی فولاد بازی کرد.
 
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها