به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۲۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
تعداد نظرات: ۲۴ نظر

فولاد 1 – پیکان 2؛ برد پیکان با تعویض طلایی

فولاد 1 – پیکان 2؛ برد پیکان با تعویض طلایی

خوزستان اسپورت
هفته بیستم لیگ برتر – استادیوم غدیر اهواز
پنجشنبه 26 بهمن 96 – ساعت 15:30
فولاد خوزستان 1 – پیکان تهران 2
گل: میلاد بدرقه (2+45) – مهدی شیری (53) مرتضی آقاخان (89)
داور: حمید حاج ملک
کمک داوران: آرمان اسعدی و مرتضی کاظمیان
اخطار: شاهین ثاقبی (پیکان)
تماشاگر: سه هزار نفر

فولاد خوزستان: حامد لک، فرزاد جعفری، عبدالله کرمی، میلاد بدرقه (68- صابر حردانی)، پیمان شیرزادی، سینا مریدی، احمد عبدالله‌زاده (59- علی‌اصغر عاشوری)، فرشاد سالاروند، عبدالله ناصری (60- مجتبی حقدوست)، رحیم زهیوی و حسن بیت‌سعید
سرمربی: سیروس پورموسوی

پیکان تهران: سید پیام نیازمند، علی حمودی، حجت حق‌وردی، سجاد مشکل‌پور، آرمان قاسمی، ماهان رحمانی، شاهین ثاقبی (80- محمد خدابنده‌لو)، مهدی شیری، مهدی مؤمنی (2+90- امیرحسین صادقی)، امیرحسین کریمی و فراز امامعلی (88- مرتضی آقاخان)
سرمربی: مجید جلالی

خلاصه بازی
دیدار معوقه تیم‌های فولاد خوزستان و پیکان تهران با پیروزی 2 بر یک تیم میهمان به پایان رسید.

فولاد خوزستان در غیاب ایوب والی محروم از میلاد بدرقه در خط دفاعی استفاده می‌کرد و احمد عبدالله‌زاده هافبک ملی‌پوش سرخ‌پوشان جایگزین فرشاد جانفزا شده بود تا فولادی‌ها با 2 تغییر نسبت به بازی قبلی وارد میدان شوند.

تیم پیکان تهران نیز در غیاب بازیکنان محروم و مصدومی چون محمدضادق بارانی، کنت ایکه چوکو، امیر روستایی، افرانگ دافه، ابوالفضل ابراهیمی ومهران موسوی از بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای بهره می‌برد و طی 15 دقیقه نخست با استفاده از همین نیروی جوانی به تیم میزبان فشار وارد کرد و صاحب 2 موقعیت مسلم گلزنی شد که هیچ‌کدام ثمری نداشت.

اولین خطر پیکانی‌ها در دقیقه دوم مسابقه اتفاق افتاد که حامد لک روی ارسال بازیکنان حریف خروج مناسبی نداشت و در حالی که ضربه سر شاهین ثاقبی در دهانه دروازه فولاد خوزستان فرود آمده بود، مدافعان فولادی توپ را به کرنر فرستادند. در دقیقه 14 هم فراز امامعلی مهاجم پیکان در موقعیت تک‌به‌تک با سنگربان فولاد قرار گرفت که حامد لک ضربه بازیکن حریف را از چند قدمی با واکنش عالی دفع کرد و دروازه تیمش را نجات داد.

در ادامه این نیمه توپ بیشتر در میانه میدان جریان داشت و تا لحظات پایانی وقت تلف شده که فولاد خوزستان به گل رسید، هیچ ضربه‌ای درون چارچوب دروازه‌های طرفین زده نشد. سرخ‌پوشان فولادی در ثانیه‌های وقت تلف شده نیمه نخست از یک ضربه کرنر به گل رسیدند و اولین ضربه بازیکنان فولاد به سمت چارچوب دروازه پیکان تبدیل به گل شد تا شاگردان پورموسوی این نیمه را با پیروزی به پایان برسانند.

تیم پیکان تهران نیمه دوم را نیز به مانند نیمه اول تهاجمی آغاز کرد و این بار پس از طراحی حملاتی از جناحین خیلی زود به گل رسید و مهدی شیری در دقیقه 53 کار را به تساوی کشاند تا همه چیز از نو آغاز شود.

فولادی‌ها پس از دریافت گل مساوی دست از بازی احتیاط آمیز برداشتند و برای زدن گل برتری پیش کشیدند؛ بازیکنان پیکان نیز با دوندگی زیاد در میانه میدان سعی در قطع ارتباط بین بازیکنان خط میانی و حمله‌ی تیم میزبان و دست زدن به ضدحملات سریع بودند.

در دقیقه 71 ضربه سر آرمان قاسمی از دهانه دروازه فولاد خوزستان به بالای دروازه لک رفت و در دقیقه 75 شوت پای چپ رحیم زهیوی بعد از برخورد به تیر عمودی راهی اوت شد. صحنه بعدی را صابر حردانی رقم زد که شوت وی با اختلاف اندکی از کنار دروازه‌ی پیکان به اوت زده شد.

پیکانی‌ها پس از پشت سر گذاشتن فشار چند دقیقه‌ای تیم فولاد خوزستان، در اواخر مسابقه باز هم در نیمه زمین میزبان خودی نشان دادند و پس از پایه‌گذاری چند حمله از منطقه راست خط دفاعی سرخ‌پوشان روی ارسال مؤمنی و ضربه سر مرتضی آقاخان بازیکن تازه نفس در دقیقه 89 به گل دوم رسیدند.

شش دقیقه وقت تلف شده فرصت مناسبی بود تا سرخ‌پوشان جنوبی برای فرار از شکست خانگی تلاش کنند، اما آن‌ها در تنها فرصتی که در این دقایق به دست آوردند، ضربه زمینی بیت‌سعید به تیر عمودی دروازه خورد و سوت پایان مسابقه توسط داور به صدا در آمد.

فولاد خوزستان با این شکست 38 امتیازی باقی ماند و پیکان تهران 35 امتیازی شد.

شرح گل‌ها
1-0 (فولاد): کرنر ارسالی حسن بیت‌سعید در آخرین لحظات نیمه نخست با دخالت رحیم زهیوی روی سر میلاد بدرقه نشست و این بازیکن که روی تیر دوم جاگیری کرده بود، با ضربه سر دروازه پیکان را گشود تا شادی را به ورزشگاه غدیر بیاورد.

1-1 (پیکان): پاس عمقی مهدی مؤمنی در پشت سر میلاد بدرقه و پیمان شیرزادی به مهدی شیری رسید و این بازیکن با استفاده از خروج نامناسب حامد لک توپ را از بالای سر این سنگربان به درون دروازه فرستاد.

1-2 (پیکان): مهدی مؤمنی از سمت راست خط دفاعی فولاد خوزستان گریخت و ارسال عالی این بازیکن به تیر دوم دروازه میزبان با پرواز بلند مرتضی آقاخان و ضربه سر این بازیکن تبدیل به گل دوم خودروسازان شد تا این بار تیم میهمان از فولاد پیش بیفتد.

در حاشیه
* تماشای این مسابقه از سوی باشگاه فولاد خوزستان رایگان اعلام شده بود و هواداران بدون خریداری بلیت وارد استادیوم غدیر می‌شدند.
* بارندگی روز گذشته شهرستان اهواز روی زمین چمن ورزشگاه غدیر تأثیرگذاشته بود.
* هواداران فولاد خوزستان از ابتدای مسابقه به تشویق تیم خودی می‌پرداختند و به سرخ‌پوشان روحیه می‌دادند.
* عبدالله کرمی مدافع جنگنده فولاد خوزستان بازوبند کاپیتانی تیمش در این بازی را به بازو بسته بود.
* اسکوربورد ورزشگاه غدیر اهواز در این بازی هم خاموش بود.
* رحیم زهیوی، احمد عبدالله‌زاده و پیمان شیرزادی قبل از آغاز مسابقه از مجید جلالی رخصت گرفتند. علی حمودی بازیکن خوزستانی تیم پیکان تهران هم نزد سیروس پورموسوی رفت.
* امید خالدی مدافع خوزستانی تیم سایپا تهران در ورزشگاه حضور داشت و بازی را از نزدیک تماشا می‌کرد.
* بازیکنان فولاد خوزستان در دقیقه 25 به‌دلیل عدم اعلام یک ضربه کرنر به سود این تیم اعتراض کردند. بازیکنان پیکان هم در دقیقه 42 نسیت به اعلام آفساید مهاجم این تیم معترض بودند.
* در دقیقه 52 که فولاد با یک گل پیش بود، هنگامی که حامد لک روی زمین افتاد، یاران پیکان به این موضوع معترض شدند.
* تعداد تماشاگران حاضر در استادیوم غدیر اهواز از سوی بلندگوی این ورزشگاه 2500 نفر اعلام شد.
* میلاد بدرقه مدافع فولاد خوزستان و شاهین ثاقبی در اواسط نیمه دومبرخورد سختی با هم داشتند. ثاقبی در این صحنه دچار شکستگی از ناحیه‌ی سر شده و بدرقه نیز از ناحیه بینی دچار خونریزی شد. بدرقه بعد از مصدومیت از ترکیب تیمش بیرون رفت و شاهین ثاقبی هم پس از دقایقی تعویض شد.
* گروهی از هواداران فولاد خوزستان از دقیقه 85 که بازی با تساوی پیش می‌رفت، در حال ترک ورزشگاه بودند.
* گل دوم تیم پیکان تهران باعث اعتراض هواداران فولاد خوزستان به نحوه بازی یاران این تیم شد.
* مجید جلالی پس از پایان بازی به سمت تماشاگران فولادی رفت که مورد تشویق قرار گرفت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۴
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
5
بازی رفت همه چیز انداختیم گردن داور. امروز فکر نکنم بهانه خوبی پیدا کنیم. تیم بدون تاکتیک منتظر نبوغ فردی بیت سعید و حادثه برای گل زدن . این تیم بره آسیا زنگ تفریح میشه
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
5
اقآیان شریف و اژدری و کشانی اکنون وقت خداحافظی با رده بالای جدول است که هفته ها شانسی قرار داشتیم.هفته بعد فولاد به رده هفتم سقوط میکند.حالا پورموسوی هم اخراج شود دیگر فایده ندارد چون تیم بخاطر بی کفایتی پورموسوی داغون شده
هواداران بیشمار علیه پورموسوی و تیم شعار دادند.
محمد فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
5
خدایی این چه بازی فولاد میکنه ، وقتم رو تلف کردم واقعا تاسف باره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
5
وقت حمايت هست امسال تيم هاي نظير سپاهان نميدونم تراكتور ضعيف بودن و الئ فولاد مال رتبه بالا نيست بااين بازي هاي افتضاحش خوشا به غيرت استقلال خوزستان داغون كرد پيكان ولي در عوض فولاد مثل پیرمردها بازي ميكرد وقت حمايت از اژدري ملعون وپور موسوي اقا سيد برو شام امشب با ليدرها حال كن در هفته دو سه وعده دعوت ميكنن ازت ليدرها فقط هوادار براش اعصاب نمونده وسلام
موسوي شادگان
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
5
افتضاح افتضاح افتضاح
پیکان بدون 7 بازیکن اصلی فولاد رو شکست داد
فولاد با اینهمه بازیکن وامکانات چنین فوتبال افتضاحی بازی میکنه و اقای سرمربی طلبکار هم هست و منت می ذاره سرمون
خرمشهر ی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
5
الحمدلله از دست رکورد نباختن راحت شدیم تا موقعی که فولاد به امید رکورد زدن بماند از بازی خوب خبری نیست و روز به روز با صدر جدول فاصله میگیرد آقا جان یک پیروزی با یک گل از سه مساوی بدون گل بهتر است آخر تا کی فقط به امید نباختن باشی و به امید پیروزی پرگل در بازی بعدی بدون فکر کردن به رکورد
فقط فولاد
|
United States of America
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
5
با اینکه از باخت فولاد ناراحتم ولی از طرفی هم خوشحالم که باختیم تا توهم 16 هفته نباختن و از این حرفا از سر پورموسوی و اژدری دربیاد .
شاید یه تغییری بوجود بیاد تو هفته های بعدی.
با این وضع و نوع بازی سهمیه هم ناممکنه .
خداییش با این بازیکنا وجود یه سرمربی خارجی لازمه که روش بازی فولاد رو به کلی عوض کنه. با اژدری و پورموسوی آبی گرم نمیشه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
1
4
بقران نريم اسيا خييييلي سنگين تر ميشم اگر بريم اسيا زنگ تفريح ميشيم ومسخره عام استان هاي ديگه ميشم راحت شديم از نباختن داغون ما را كرد اين موسوي با رکورد نباختن انگار درليگ سعوديه يا قطر بازي ميكنه
موسوي شادگان
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
5
عبدالله ویسی با همین بچه ها قهرمان ایران شد و چه فوتبال قشنکی بازی میکرد اقا پورموسوی قبلا بت گفتم اگرمیخای با این بچه ها توی فولاد قهرمان بشی لازم بود عبدالله ویسی هم میبردی فولاد خودت دستیارش میشدی چون در سطح سرمربیگری لیگ برتر نیستی این 2 سال با بازیکنای که ویسی به لیگ برتر معرفی کرد اسم خودت رو مطرح کردی
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
5
فوتبال همیشه با شانس همراه هست. حتی بزرگترین تیمهای دنیا گاهی وقتا شانس میارن ولی مشکل فولاد این بود که میخاست همه بازیهاشو با شانس ببره. چنین چیزی ممکن نیست
جلالی خودش استاد بعضی مسایل هست و اون مسایل خاص روبروی پیکان جواب نمی ده
خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
4
0
نبود والی موثر بود بازم باید حمایت کرد
پاسخ ها
نوید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
وقتی ایوب والی بازی میکنه پورموسوی و باندش میگن والی ضعیفه و همه گلها از طرف والی دریافت میکنیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
5
اقای پورموسوی چرا اسم محمد اهل شاخه به لیست اضافه نکردی؟ وقتی بدرقه مصدوم شد دفاع وسط نداشتیم مریدی رو گذاشتی دفاع وسط از همونجا گل خوردیم. اهل شاخه 3 ماه داره با تیم تمرین میکنه قرارداد داخلی بسته باشگاه بهش پول میده چرا نمیذاری اسمش به لیست اضاف بشه ؟ تا کی میخای براساس روابط بازیکن بگیری این فرشاد سالاروند در حد تیم بزرگی مثل فولاده آیا؟؟؟؟؟
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
5
آقایان اژدری زاده وپورموسوی لطفا پاسخگوی سرخوردگی این خیل عظیم هواداران که تنها گناهشان طرفداری ازتیم فولادب وده و هست را بدهید البته اگر توهم سرلوحه کار قرار نگیرد و البته پاسخی دارید...
در پایان درود می فرستم به شرف تمام هوادارانی که تا پایان بازی یک نفس فولاد را تشویق کردند و بعد از پایان بازی ندای اعتراض خود را بواسطه این همه بی سوادی طنین انداز کردند و شرم بر کسانی که در همان لحظات کما السابق چشمان خود را عامدانه بستند و منافع فولاد بزرگ و هواداران آن را فدای مصلحت و تعلقات شخصی و دنیوی کردند
والله خیر المستعان...
jafar
|
Switzerland
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
5
افتضاح تر از این بازی ندیده بودم مخصوصا وقتی شب گذشته بازی زیبای رئال مادرید - پ.اس.ژ را دیدم اصلا اسم مسابقه امروز را نمیدونم میشه فوتبال گذاشت یا نه ؟ اعتراف می کنم دوستان عزیز خوزستانی حق دارند از بازی بد فولاد انتقاد کنند و معتقدم هر چند وقت رفتن اژدری و آقا سید فرا رسیده ولی متاسفانه بعضی بازیکنان نیز در حد نام خود و اعتبار فولاد ظاهر نمی شوند و این تیم به یک رفرم واقعی احتیاج داره که متاسفانه چون در اوج رقابت و در آخر فصل هم هستیم معلوم نیست آیا تغییر و تحولات جهت کسب سهمیه آسیا به نفع تیم خواهد شد یا خیر ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
5
موسوي واقعا رو داري بازي بعد باشي
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
6
از بازیکن نمیشه انتقاد کرد چون دستور اشتباه بهش میدن ک از انجامش ناکامه چون خصوصیات بازیکن سر جاش نیس....تو این هفته های اخر باید ی فکری کرد حتی تبدیل سرمربی...
پاسخ ها
amin
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
محمد حلب سلام قبلن میدیدم خیلی متعصبانه از پورموسوی دفاع میکنی فکر کردم از این لیدرهای حقوق بگیری شرمنده الان فهمیدم تیم برات مهمتره اگه خوب باشه میگی خوب بود اگر بد باشه میگی بد بود
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
5
امیدوارم همین هفته پورموسوی رو اخراج کنند
با مدیر عامل صنایع فولاد تماس بگیرید
با شرایط ممکنه ته جدول باشیم
آشوب و تشویش بخاطر پورموسوی تیم را نابود می کند
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
5
فولاد به پیکان 47 ببازه آدم دیونه میشه
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
5
هفته قبل صد نفر اعتراض کردن امروز بیش از دو هزار نفر داد زدن حیا کن رها کن... بازیهای فولاد داره بدتر می شه... حاشیه های که اقای پورموسوی با رفتن به طرف تماشاگرا و مصاحبه های غیر حرفه ای درست کرد جو فولاد رو بهم ریخت... بین تماشاگرا چند دستگی راه انداخت و چوب اشتباهاتش رو خورد... بنظرم سید سیروس خیلی بی تجربه و خام عمل می کنه... تصمیمهای احساسی و غیر حرفه ای میگیره... برای سرمربی شدن زود بود... کاش این فصل لعنتی زودتر تموم بشه ...
فولاد همبشه قهرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
5
فولا امسال اصلا خوب بازی نکرده و اگر میبینید بالا جدوله به لطفه ضعیف بودن مدعیان است چرا که ما همه ساله میبینیم اختلاف تیم اول تا پنجم نهایتا 8 امتیازه ولی الا تیم اول که پرسپولیس هست با اختلاف 16 امتیاز نسبت به تیم دوم در صدر قرار داره این این یعنی الان اگه اون فاصله هشت امتیازی بین تیم های اول تا پنج بر قرار کنیم شاید الان فولاد تیم دهم بود خیلی راحته فکرشو بکنید به حرفم میرسید
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
3
امین برادر کدوم حقوق بگیر بخدا اگر برادرم باشه ازش انتقاد میکنم...اما انتقاد منصفانه ...الان پورموسوی زیاد مساوی گرفته همشون هم فولاد جلو بوده این ضعف بزرگیه...
حسین قیصری ابوالعباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
2
آقای پورموسوی با شرف استعفا استعفا
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها