به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۲۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

بازیکنان استقلال خوزستان دست به اعتصاب زدند

آبی‌پوشان استقلال خوزستان دست به اعتصاب زدند

خوزستان اسپورت- بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان در تمرین عصر امروز این تیم شرکت نکردند.

به گزارش خوزستان اسپورت، در شرایطی که قرار بود تیم فوتبال استقلال خوزستان امروز (پنجشنبه) دو جلسه تمرین داشته باشد، بازیکنان این تیم در واکنش به عدم پرداخت شدن مبالغ قراردادهایشان، از شرکت در تمرین بعدازظهر پنجشنبه خودداری کردند.

دور جدید تمرینات استقلال خوزستان از روز گذشته در حالی آغاز شد که موسی کولیبالی مدافع خارجی این تیم به‌دلیل پرداخت نشدن مطالباتش در تمرینات شرکت نکرد و امروز سایر بازیکنانی که مبالغ قراردادهایشان از سوی باشگاه پرداخت نشده، دست به اعتصاب زدند تا تمرینات تیم آبی‌پوش خوزستانی در حساس‌ترین مقطع از فصل جاری تعطیل شود.

استقلالی‌ها در هفته‌های آینده دیدارهای تعیین کننده‌ای برابر پرسپولیس و نفت تهران در لیگ برتر و تیم خونه به خونه بابل در نیمه نهایی جام حذفی برگزار می‌کنند و تعطیلی تمرینات در چنین شرایطی باعث افزایش نگرانی فوتبالدوستان خوزستانی می‌شود.

تداوم مشکلات مالی استقلال خوزستان در شرایطی است که این تیم در نیم‌فصل با تغییر مالکیت روبرو شد و انتظار می‌رفت که این تغییرات باعث بهبود شرایط مالی شود اما اتفاقات این تیم نشان از وخامت اوضاع دارد.

خطر از دست دادن سهمیه ارزشمند خوزستان در لیگ برتر و عدم راه‌یابی به فینال جام حذفی می‌تواند از تبعات منفی ادامه‌ی مشکلات مالی باشگاه استقلال خوزستان و بی‌اعتنایی مسئولان استان به شرایط این تیم بحران‌زده باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
4
کسی که گروه ملی رو مجانی به نامش زدن معلومه پول نداره بده تیم استقلال
امجد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
5
واقعا عجیبیه؟؟؟؟ یعنی این استان چقدر بی صحابه؟؟؟؟؟ آقایان شریعتی ،حیدری و‌موسوی شما که می توانید کاری بکنید چرا ساکتید.. بابا مردم با فوتبال خو گرفتن چرا خوزستان را عذاب می دهید... بس کنید... نمی توانید یک‌تیم را مدیریت کنید؟؟؟ تیمی‌که‌پارسال نماینده ما در آسیا بود الان باید‌ گدای گدا باشد... چی بگیم و از کی سراغ بگیریم که ثروات این استان کجا هستند؟؟؟؟؟
عبداله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
4
گردوخاک. اختلاس و دزدی. بیکاری. گرانی. تفرقه. فولاد و پورموسوی. استقلال و ویسی. ما خوزستانیا چقدر بدبختیم. چرا؟ کسی نیست یاریمان دهد؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها