به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۲۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵
سپاهان ایذه؛ تنها تیم خوزستانی پیروز هفته نهم

نتایج تیم‌های خوزستانی در هفته نهم لیگ 3

نتایج تیم‌های خوزستانی در هفته نهم لیگ 3

خوزستان اسپورت- هفته نهم از مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور با پنج امتیاز برای نمایندگان خوزستان همراه شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، هفته نهم از مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز در شهرهای مختلف به انجام رسید و پنج نماینده خوزستان با یک پیروزی، 2 تساوی و 2 شکست به کارشان در این هفته پایان دادند تا پنج امتیاز نصیب نمایندگان این استان شود.

سپاهان ایذه، تنها تیم خوزستانی پیروز در هفته نهم بود. این تیم ایذه‌ای که با رهبری یعقوب سلحشور اولین سال حضور در لیگ 3 را تجربه می‌کند، با گلزنی سید عیسی موسوی در زمین تیم پرسپولیس برازجان موفق به کسب پیروزی شد تا با سه امتیاز به خانه برگردد.

تیم صدرنشین استقلال رامشیر که به میهمانی تیم قعر جدولی گامرون هرمزگان رفته بود، به نتیجه مساوی بدون گل رضایت داد. جندی شاپور دزفول هم در بازی خانگی نتوانست تیم پایین جدولی پرسپولیس گناوه را شکست دهد و با تساوی بدون گل متوقف شد.

دو نماینده خوزستان نیز در این هفته متحمل شکست شدند. جنوب باغملک در خانه‌ی جهاد نصر سیرجان با یک گل بازی را واگذار کرد و ملی‌حفاری اهواز در شیراز مقابل تیم شهید باقری گویم با نتیجه 3 بر یک مغلوب حریف شیرازی شد.

مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته سوم با حضور 30 تیم در سه گروه 10 تیمی برگزار می‌شود و پنج تیم خوزستانی در گروه سوم این مسابقات حضور دارند. تیم‌های اول هر گروه مستقیما به لیگ دسته دوم صعود می‌کنند و از بین تیم‌های دوم گروه‌ها نیز یک تیم صعود خواهد کرد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها